יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

ניקי מינא'ז מדברת על השיתוף פעולה שלה עם ביונסה ומיק מיל!


original.i255oT1UeoX9RH5kIVjpaQpEt9GKuRZ_970s3cUXdoY

ניקי מינא'ז שיתפה פעולה עם אריאנה גרנדה, ג'רמיה, ג'סי וור, דרייק, כריס בראון, ליל ווין ואחרים באלבום האולפן השלישי שלה "The Pinkprint" שיצא בדיוק השבוע ביום שני וצפוי למכור בין 160-200 אלף עותקים בשבוע הראשון באמריקה. מספר די פושר ביחס למספרים הקודמים שניקי הצליחה למכור (370 עם אלבום הבכורה, 235 עם האלבום השני - בשבוע הראשון רק באמריקה) - אך לא פעם ולא פעמיים נחשפנו לשבועות פתיחה חזקים שאח"כ האלבום נפל ולא הצליח להגיע לסכום מרשים - ולא פעם ולא פעמיים ראינו סכומים יותר נמוכים, שאפילו מתחילים בכמה עשרת אלפים, אך האלבום בסופו של דבר הגיע לסכום מרשים עם הזמן כי הצליח לשמר חיי מדף ארוכים.
בכל אופן, לא זה מה שמפריע לניקי ללכת ולקדם את האלבום שלה. ניקי הופיעה אתמול פעמיים עם Bed of lies ושלשום פעם אחת עם Bed of lies, אחרי שבשבוע שעבר הופיעה עם "All things go" ו- "Only".
היום צפויה ניקי גם להופיע, כנראה שוב עם "Bed of lies" הסינגל אותו היא מקדמת חזק ולא מרפה - וכמובן בנוסף להופעות, ניקי התראיינה ברדיו ודברה קצת על האלבום.

בחלק הזה של הראיון מסבירה ניקי איך ביונסה הגיעה ל- "Feelin myself" - הרצועה הכי מדוברת ומיוחלת מהאלבום. ניקי אומרת כי ביונסה הציעה את עצמה לאלבום מדעת עצמה, מה שנורא ריגש והפתיע את ניקי כי ניקי מאז ומתמיד הייתה מעריצה של ביונסה ועבור ניקי ביונסה משתמשת מודל והשראה. בנוסף ניקי מציינת שביונסה הציעה את עצמה אפילו לפני Flawless רמיקס, שיצא באוגוסט. כלומר, יש לדואט הזה כ-חצי שנה. מרשים שהצליחו לשמור על כך בסוד.

בחלק הזה של הראיון ניקי מדברת על מיק מיל. מיק היה צריך להתארח באחת הרצועות באלבום בשם "Favorite" שבו ג'רמיה מתארח. בסוף כפי ששמתם לב, מיק מיל לא מתארח בשיר הנל אך מצא את עצמו מופיע פעמיים באלבום בשיר "Big Daddy" שנמצא בדלוקס, ובשיר "Buy a heart". השדרנים הופתעו מדוע מיק מיל מופיע פעמיים באלבום. ניקי הסבירה כי מיק מיל שלח לה חמישה שירים ומתוכם היא בחרה שניים, שאלו השירים שמופיעים באלבום באירוחו.
השדרן התבדח עם ניקי על העניין (שהפגינה יכולות משחק מרשימות מאוד הכוללות ציניות ושנינות וכמובן: הומור. טוב נו זו ניקי) שמישהו שולח לניקי אשכרה חמישה שירים, ורומז על כך שאם אשתו הייתה שולחת לו חמישה שירים - אז זה רומז על משהו. במילים אחרות: הוא רומז שיש בינהם קשר רומנטי. השדרנים האחרים הצטרפו לשאלה, ניקי הכחישה והודיעה כי הם חברים טובים, והכל התנהל שם ברוח טובה והומוריסטית!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה