יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

האלבום של מדונה דלף!

האלבום של מדונה, מלכת הפופ שכבר בעסק יותר מ-30 שנה ועדיין נשארת רלוונטית במוזיקה, דלף הצהריים לרשת. ובכן, הודעה ממדונה השתחררה לגבי הנושא, והיא נשמעת מאוד מצוברחת..
"Thank you for not listening! Thank you for your loyalty! Thank you for waiting and if you have heard please know they are unfinished demos stolen long ago and not ready to be presented to the world" -Madonna

או בעברית: "תודה שלא שמעתם. תודה על הנאמנות שלכם! תודה שאתם מחכים ואם שמעתם בבקשה תדעו שאלו דמואים לא גמורים שנגנבו לפני המון זמן ולא היו מוכנים להציג את עצמם לעולם"

כנראה ואלו (ה-13 דמואים) בסה"כ דמואים, שלא בטוח שהאלבום בכלל יכיל את כולם. כן, אנחנו יודעים ש- "Unapologetic bitch" ו- "Living for love" ועוד כמה כן יהיו באלבום, אך מאוד יכול להיות שהם ישמעו אחרת, ומאוד יכול להיות ששירים אחרים שמופיעים כדמואים בהדלפה לא ימצאו את עצמם לאלבום בסוף.

בסופו של יום, מאוד עצוב לראות שמחבלים למישהי שבאמת עובדת קשה על האלבום ה-13 שלה. כן, נורא עצוב לראות את ההדלפות, ואת החסרונות בעידן הטכנולוגי של כיום שכבר אמן לא מצליח לשמור על האומנות שלו מבלי שכמה אנשים שלא מרוצים מהעובדה שיש אמנים שמחכים קצת עם המוזיקה שלהם ולא מוציאים אותה ישר אלא מחכים לרגע הנכון. חבל לי נורא, אך הצוות של מדונה ומדונה היו בצרות גדולות יותר. היא תתמודד עם זה, ואני כמעריץ ממש עצוב עבורה, אבל בסופו של דבר, שמח שהיא מודעת לעניין ועם רגליים על הקרקע ושבסה"כ אלו דמואים ולא כל האלבום! כלומר, יש למה לחכות, יש למה לצפות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה