יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

מרינה והיהלומים משחררת את ה-"פרוט החודשי" שלה - "Immortal"

האזנה: Marina & The Diamonds - Immortal
"Immortal"  הוא השיר השלישי שיוצא במסגרת ה- "פרוט החודשי" מהאלבום החדש שלה "Froot" (כן, זו היא לא שגיאת כתיב!) לאחר השניים הקודמים שהיו "Happy" ו-"Froot" שהיה הסינגל הראשון מהאלבום.
"Froot" לא הלהיב אותי באופן אישי בהתחלה, רק אחרי כמה זמן התחלתי באמת לאהוב אותו. אני מחבב את הבתים שלו, לא אוהב את הפרה פזמון, ומאוהב בפזמון. אני חושב שהפזמון גרם לשיר לגדול עלי ולהתחבב עלי אחרי שבהתחלה לא אהבתי את השיר בכלל.
"Happy" הוא ה- "פרוט החודשי" השני (מרינה החליטה לשחרר מחודש נובמבר עד חודש אפריל שבו האלבום יצא שישה רצועות מהאלבום, כל רצועה היא כנראה הסינגל, כלומר, שישה סינגלים עד אפריל, Happy הוא השני אחרי Froot) שממנו בהתחלה לא התלהבתי, וגם הוא אח"כ קצת יותר התחבב עלי עם ההופעה האקוסטית. בסה"כ זה לא שיר רע, אבל פשוט אני יודע שהיא מסוגלת ליותר.
"Immortal"  הוא הסינגל השלישי, שמשתחרר מחר, ב-1 לינואר, ופותח את 2015 כשהוא מכיל בתוכו מילים מדהימות והפקה יפיפיה. סוף סוף מרינה הרשימה אותי ה-ERA (התקופה) הזה משמיעה ראשונית, ממש כמו בימים ההם של "Electra heart" אלבום האולפן השני שלה.
השיר עצמו די מלנכולי. מרינה ממשיכה עם הקו העצוב והרדום, אבל דווקא בשיר הזה לדעתי היא הרבה יותר קולעת. היא מצליחה לרגש בקול שלה, והיא השתמשה במידה המדוייקת באפקט בקול שלה כאן. בעיני לפחות. אני חושב שזה שיר שצריך לגדול עליכם, אז אם לא אהבתם, נסו שוב. הבתים מדהימים, סוף סוף מרינה כובשת אותי בבתים! ולאו דווקא במילים המדהימות, אלה בקול הסוחף שלה שמשתלב יופי בהפקה הפשוטה והטובה הזו. שיחקה אותה.
הרצועות הבאות שאמורות לצאת מהאלבום כנראה: "I'm a ruin" בתחילת פברואר. "Gold" חודש אח"כ בתחילת מרץ, ו-"Forget" באפריל עם האלבום.
האלבום יוצא ב-4 לאפריל, וכבר מעתה אתם יכולים להזמין את האלבום באייטונס בהזמנה מוקדמת ולקבל את שלושת השירים החדשים!

תגובה 1 :

  1. אני כל כך שמחה שעוד מישהו הגיב לשיר הזה. הוא פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש כשאני שומעת אותו. חיכיתי הרבה זמן לתגובה שלך לשירים החדשים של מרינה, ובהחלט לא התאכזבתי. לקח לי המון זמן לאהוב אות השיר הזה, אבל בסופו של דבר לא הצלחתי שלא לאהוב אותו, כמו כל שיר שלה. אז אני שמחה שיש עוד מישהו שחושב כמוני :)

    השבמחק