יום שלישי, 6 בינואר 2015

דלפה גרסה חדשה של Telephone של גאגא רק הפעם, עם בריטני!

אנחנו תמיד שומעים על שירים שהצליחו שהיו צריכים להיות של אמנים אחרים. "Unbrella" של ריהאנה היה צריך להיות בהתחלה של בריטני. "Toxic" של בריטני היה צריך להיות בהתחלה של קיילי מינוג. "Disturbia" של ריהאנה היה צריך להיות של כריס בראון. "RIP" של ריטה אורה וטני טמפה היה צריך להיות של ריהאנה ודרייק. "Anaconda" של ניקי היה צריך להיות של מיסי אליוט - וכ'ו. וכן, גם "Telephone" של ליידי גאגא נכתב עבור בריטני לאלבום הקרקס שלה. כמו שאנחנו שמנו לב, השיר לא עבר את הקאט לאלבום, ובסופו של דבר, לא נכנס אליו. אך גאגא לא וויתרה והכניסה אותו להוצאה המחודשת של האלבום הראשון שלה The fame monster רק במקום בריטני, הכניסה את ביונסה, לשיר איתה את אחד הלהיטים הגדולים באותה שנה.

כיום, דלף דמו, אמיתי, שונה מהקודמים שהיו באיכויות גרועות על גבול המזוייפות, של בריטני וגאגא, ל-Telephone, כנראה בתקופה שבין Circus (האלבום הקודם קודם של בריטני) לבין The fame monster (ההרחבה לאלבום הראשון של גאגא ששם השיר נמצא) פייר? זה דמו, אז זה נשמע קצת מבולגן, לא ברור, לא מספיק דומיננטי - אבל אם תתייחסו לשיר הזה כדמו ורק תחשבו כמה טוב הוא היה יכול להיות בצורתו הסופית באלבומה של בריטני, ואולי עם גאגא עצמה, וכמה ליטוש פה וליטוש שם לדמו היה יכול להפוך את השיר לאחד הלהיטים הגדולים של העשור הקודם, האמנם? הסאונד האלקטרוני הוא משהו שנכנס מאוד חזק בשנים האחרונות, ובאותם שנים הוא בדיוק התפתח מחדש. אולי זה היה מוקדם מדי? או שבסופו של דבר השיר היה הופך ללהיט, מה שמצופה משתי כוכבות פופ גדולות כמו בריטני וגאגא? אין לדעת. אבל יש לתת שמיעה לדמו, שללא ספק נותן טוויסט קצת שונה ומעניין לגרסה הסופית עם ביונסה.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה