יום שישי, 30 בינואר 2015

איגי אזליה מאוד עצבנית על איך שהיא יצאה בקמפיין החדש של סטיב מאדן

Iggy Azalea
איגי אזליה לסטיב מאדן, מה בדיוק לא מוצא חן בעיני איגי בקמפיין? 
איגי אזליה הצטלמה לקמפיין חדש של סטיב מאדן, ולא כ"כ אהבה את איך שהתמונות יצאו בסופו של יום. היא טוענת שפרסמו אותם מבלי לשאול אותה. "מגעיל, מגעיל, מגעיל" היא רושמת בחשבון הטוויטר שלה לצד עוד כמה ציוצים שמשקפים את חוסר שביעות רצונה מן התוצר הסופי של הקמפיין.
Iggy Azalea
דוגמה לאחד הציוצים של איגי על הפרשה.
לפתע, כבר אין ציוצים בחשבון הטוויטר של איגי, ויש הודעה אחת גדולה בחשבון האינסטגרם של הראפרית האוסטרלית:
לכניסה לתמונה עם ההודעה לחצו כאן. 
אם נברור מתוך כל החפירה, בקצרה, אפשר לומר שאיגי אומרת שהיא כן אוהבת את התמונות. היא רוצה שהמעריצים שלה ידעו שהיא לא כועסת על סטיב מאדן, היא בסה"כ לא אוהבת סנדלים עם גרביים! והיא מתנצלת על כל הדרמה, אבל פשוט היא נורא רצתה שהמעריצים שלה יאהבו את זה כי היא עבדה על זה המון זמן ביחד עם סטיב מאדן והם אנשים מדהימים ובלה בלה בלה
כן, ואני חשבתי שהיא התעצבנה על כך שגרמו לעור שלה להשחים בצורה קצת מוגזמת מדי. לא על פאקינג גרביים בתוך סנדלים. כל הרעש על גרביים עם סנדלים? ציוצים כאלו בטוויטר, מחיקתם, הודעה ענקית באינסטגרם וכל זה סביב זה שפשוט לא אהבת שבחלק מהתמונות רואים את הרגליים שלך עם סנדליים וגרביים? אז למה הסכמת להצטלם ככה מההתחלה? או שהסוכנים שלה קיבלו טלפון זועם מסטיב מאדן והיא נלחצה, חזרה בעצמה וניסתה לעדן את הסיטואציה, או שהיא סתם מלודרמטית שפועלת באימפולסיביות ואחרי כמה דקות מתנצלת על הכל ומוחקת את כל ציוצי הסרק. או, שניהם ביחד? אפשרי. או שאלו לא הרגליים של איגי בכלל ופשוט הכניסו קמפיין של דוגמנית אחרת לתוך הקמפיין הזה? גם אפשרי. הרי הראש חתוך.... אבל נו טוב, אני באופן אישי לא כלכך מבין מה קורה פה, אבל דווקא נורא אהבתי את התמונות החדשות. כנל את אלו עם הגרביים והסנדלים, אבל נו טוב, על טעם וריח אין מה להתווכח. איגי אמרה שהיא אמנית! וכחלק מהקולקציה שגם לה יש חלק גדול בה, היא רצתה שישאלו גם את דעתה על דברים כאלו ואחרים. יכול באמת להיות שזו לא היא שהצטלמה (הכוונה לתמונות פה למטה, שלא רואים ראש) והיא לא ידעה שמכניסים את הנעליים עם הסנדליים האלו לקולקציה שלה אז היא התעצבנה שלא שיתפו אותה. אפשר להבין, איך שהוא, ועדיין, משהו מרגיש כאן די טיפשי באוויר עם כל ההתנהלות וההתעסקות סביב זה. מה אתם חושבים? תגובתה של איגי מוצדקת, או שמה היא יכלה לדבר בצורה קצת יותר נכונה לגבי העניין? אולי בסה"כ היו כאן אי הבנות, גם אופציה.
Iggy Azalea x Steve Madden
על זה כל הרעש? איגי אזליה לסטיב מאדן.
לכניסה לשאר התמונות והציוצים של איגי לגבי הפרשה, כנסו לכאן. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה