יום ראשון, 1 בפברואר 2015

בעוד כמה שעות יתחיל המופע של קייטי פרי על במת הסופרבול!



היום, בין ראשון לשני אצלנו (ובין שבת לראשון בארה"ב) יתקיים אירוע הסופרבול המיוחל - האירוע הנצפה ביותר בארה"ב! האירוע בד"כ גורף מעל ל-100 מיליון צופים, שזה צפיות בקנה מידה ענק! ב-2011 הבלאק אייד פיז חזרו להופיע אחרי כמעט עשור ששום אישה לא הופיעה במחצית! (ג'נט ג'קסון הייתה האחרונה, אך מאז התקרית עם הפיטמה שנחשפה בטעות, החליטו להביא לפרק זמן מסויים רק גברים, באופן רציף). ב-2012 באה מדונה והציבה רף רייטינג חדש. הגבוה ביותר שהיה אי פעם! 114 מיליון צפיות. ביונסה, שבאה ב-2013 לא הצליחה לעקוף את המספר, אך ללא ספק הביאה הופעה שסחבה לא מעט מחמאות מצד הציבור. ב-2014, שנה שעברה, הגיע ברונו מארס ושבר את השיא של מדונה עם 115.3 מיליון צפיות! יש האומרים כי הרייטינג פחות תלוי באמנים, אלא בקבוצות שמשחקות באותו מחזור. על אף שגם לאמנים בעיני יש חלק גדול, קצת לא הגיוני שמדונה בשיא הקאמבק שלה הביאה פחות צפיות מברונו מארס. לא שאני מזלזל חלילה, אבל בואו נהיה ריאלים. ANYWAY
השנה, 2015 מופיעה קייטי פרי! קייטי הגיחה עם אלבומה החדש "Prism" בסוף 2013 לצד להיט הענק "Roar" שע"פ התחזית של הפרופסור, בטח יקבל הופעה היום. כמה חודשים אחדים לאחר מכן, "Dark Horse", הלהיט הגדול ביותר של קייטי, כנראה, הגיע, והצליח להפוך ללהיט מפלצתי שללא ספק היה הבולט ביותר השנה. שגם איתו, אגב, היא בטח תופיע הערב!

PRISM

בכל מופע, אמן יכול להביא אורחים. לפעמים זה עולה להם ביוקר, כמו שלג'נט ג'קסון עלה ביוקר להביא את ג'סטין טימברלייק, שהוריד לי את החזייה בטעות וחשף את הפיטמה שלה אל מילוני צופים ברחבי אמריקה ובעולם, לפעמים אפשר להשתמש בהם למטרות של פרובוקציה ב-"זדון" מבלי לפגוע באמן עצמו (כמו זה ש-M.I.A לצד ניקי מינא'ז בהופעה של מדונה עשתה אצבע משולשת לקהל. בואו נהיה כנים, זה בטח תוכנן מראש. ללא ספק האירוע היה מדובר מאוד לאחר מכן, בלי קשר למופע המדהים שהרימה מדונה). אז השנה, מביאה קייטי את לני קרביץ! כן, אכן לא צפוי. ואני בטוח שקהל המעריצים הצעיר שלה היה שמח לאיזו אשת פופ חמה כמו ריהאנה ובסגנון, אבל מה לעשות שלקייטי יש תוכניות אחרות.. ובכן, לני הוא לא היחיד שמגיע הערב, איתו מגיעה גם מיסי אליוט! הראפרית הגדולה בעת שני להיטי הענק "Get your freak on" ו- "Work" שבטח תופיע איתם הערב! מיסי גם משתתפת ברמיקס לשיר "T.G.I.F" של קייטי, כן, רמיקס רשמי. אז אולי נקבל גם הופעה של השיר הערב? די הגיוני ביחס לזה שהשיר מזוהה כאחד מהלהיטים הגדולים של קייטי לאורך הקריירה.

" בוא בראש פתוח ולתת לקייטי לעשות את שלה! "

בערוץ 61 יש ערוץ שנקרא "Fox Sport" (בדקתי עבורכם. גם ב- HOT וגם ב-YES) שבו תוכלו לצפות בכל הסופרבול, שלמי שעדיין לא הבין, זה כמה שעות טובות של משחק ספורט טוב, שבמחציתו, ישנה ההופעה של האמן. כן, אל תבהלו. משעה 1:00 עד 5:00 (ע"פ שעות ישראל) ישודר האירוע. 4 שעות. לא, קייטי לא מופיעה 4 שעות! קייטי תופיע בערך רבע שעה. עם כ-6 שירים בסה"כ. אבל עדיין, אל תזלזלו! מופע הסופרבול הוא בד"כ בין המופעים המושקעים והמדוברים ביותר לאורך השנים! בין אם זה רבע שעה, שזה נשמע קצת, אתם תרגישו מסופקים (במידה ותאהבו כמובן את המופע) לאחר המופע, מניסיון. אולי תרצו עוד, אולי זה יעבור לכם מהר, אבל ההרגשה לא תהיה כמו שאתם מצפים שתהיה, לטובה כמובן! זה בסה"כ הולך להיות מופע מבדר (מלשון המילה: בידור, בלי כוונה למשמעות השנייה של המילה של משהו משעשע ומצחיק)
אני בסה"כ מעולה עם קייטי! אני לא המעריץ הכי גדול, אבל אין לי בעיה איתה בכלל. אני אפילו נהנה להקשיב לה פה ושם. יש לה אחלה שירים, כיפים, והיא לגמרי ממלאת את "המשבצת שלה". היא לא הווקליסטית הכי גדולה, אבל מאוד חשובה לה הויזואליות. היא משקיעה בקליפים שלה, ההופעות שלה נראות כמו קרקס אחד גדול (לטוב ולרע) ואני חושב שזה יכול להוות יתרון לפעמים, תלוי איך מסתכלים על זה. נסו להנות! לבוא בראש פתוח ולתת לקייטי לעשות את שלה! בהצלחה קייטי! 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה