יום שלישי, 27 בינואר 2015

ליל ווין מסתבך עם Young money ומתכנן לצאת משם. האם הוא יקח את ניקי ודרייק איתו?


'I got Barbie...I got Drake too!' Lil Wayne reportedly plans to take his Young Money artists Nicki Minaj and Drake with him when he leaves Cash Money Records
ליל ווין, האמן הגדול ביותר בלייבל "Young money cash money billioners" שמכיל בתוכו אמנים כמו ניקי מינא'ז, דרייק, טייגה, כריסטינה מילאן וכ'ו - כבר לא מה שהוא היה פעם.
ב-2009 החברה הוציאה אלבום שהגיע למעמד זהב, ואף הביא סינגל שהגיע למקום השני בבילבורד הוט 100 בארה"ב שמכיל בתוכו אמנים כמו טייגה, ניקי, דרייק, ליל ויין וכ'ו.
האלבום האחרון שלהם, שיצא בתחילת השנה של 2014, כמעט לפני שנה, לא הביא יותר מדי עניין בציבור. "Lookin ass nigga" של ניקי, שפתח את ה-ERA של הפינק פרינט השיב לה את קהל ההיפ הופ בחזרה, אולי היה נקודת האור היחידה באלבום שמכר קצת יותר מ-60 אלף עותקים עד הלום בארה"ב. שזה, כלום.
הלייבל לא הסכים לניקי להכניס את "Lookin ass nigga" לאלבום מסיבה כלשהי למרות שהיא ממש רצתה ואף הייתה מוכנה לוותר על שיר כלשהו מהפינק פרינט. כנראה מהסיבה שהם רצו לשמר אותו זמין לקנייה אך ורק באלבום של הלייבל, ולא בנוסף גם באלבום שלה, כדי שאם אנשים ירצו לקנות את האלבום בשביל השיר, הם יגשו לאלבום שלהם ולא לאלבום שלה. אינטרס אישי כלשהו.

הלייבל, כבר כנראה לא כמו שהוא היה פעם. ולא רק מבחינת הדרדרות במכירות. האלבום של ליל ווין נדחה רבות, מסיבות כלשהם. גם אלבומו של טייגה שלא חסך בירידה על הלייבל בטוויטר לאחר כל עניין הדחייה. דחיות הן לא האישיו היחידי כאן בסיפור, וכנראה שגם מעורבים עניינים כספיים. כתבה חדשה ממקורות די אמינים אומרת כי ליל ווין עתיד לתבוע את Birdman, נשיא החברה, ראפר, ואחד שהיה (כנראה, בעבר ולא בהווה, לכן היה) חבר טוב של ווין. מקורות נוספים טוענים שויין טוען שלייבל חייבים לו מעל 8 מיליון דולר. ווין, הוציא לאחרונה מיקסטייפ בשם "סליחה שחיכיתם" או בשמו באנגלית "Sorry 4 the wait 2". במיקסטייפ, שבא כמתנה לכל המעריצים שחיכו יותר מדי זמן עבור אלבום מווין ולא קיבלו, לטענתו, באשמת הלייבל, יש אף שורה שאומרת "I Got Barbie I Got Drake too" לשיר בשם "Coco" שבמילים אחרות זה אומר שיש לו את ניקי (Barbie) לצידו, וגם את דרייק. אתרים גדולים ברשת שמסקרים את כל מה שקורה עם ווין בתקופה האחרונה מתחילים לתהות לעצמם האם ווין יקח את ניקי ודרייק איתו למחוץ מהלייבל? דרייק חבר טוב של השניים, וניקי אף הוחתמה בלייבל בזכות ליל ווין שדחף אותה לבפנים. ניקי צירפה ברגע האחרון את Lil wayne לעוד רצועה באלבום האחרון שלה, כי נורא היה חשוב לה "רגע Young money אייקוני" לדבריה, שהתכנון בכלל היה שרק דרייק וניקי יהיו בשיר. (השיר הוא Truffle butter, שנכנס ל-TOP 20 ברדיו האורבני והקצבי עוד לפני שבכלל נשלח לשם. כנראה ועקב הצלחתו הכבירה ברדיו השיר הולך להיות הסינגל הבא). זה לא סוד שהקשר בין השלושה מאוד חזק. ואני בטוח שגם דרייק וגם ניקי חשים כי הלייבל כבר לא כמו פעם, ואף שומרים אמונים לצ'יף של הלייבל שמהווה גם עבורם מנטור וחבר נאמן. מעבר, כתבות גדולות כבר כלכך בטוחות שליל ווין רוצה שניקי ודרייק יבואו איתו, אבל אין גורם רשמי שמאשר את זה עדיין. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה