יום שני, 16 בפברואר 2015

חמישים גוונים של אפור עושה היסטוריה!


הסרט "חמישים גוונים של אפור" שיצא בעקבות הספר המצליח, הוקרן ב-57 מדינות ברחבי העולם והפך לסרט עם הסכום הגבוה ביותר עבור סרט עם הגבלת צפייה עם 158.3 מיליון דולר! מקום שני בכללי אחרי מהיר ועצבני 6 שהכניס 160.3 מיליון דולר בבכורתו בשנת 2013. בסרט משחקים בדמויות הראשיות דקוטה ג'ונסון, וג'יימי דורנן, שהוא השחקן האהוב עלי! הוא שחק ב- "The fall" (מומלץ) שזו אחת מהסדרות האהובות עלי, בעיקר, וכעת כובש את כל המסכים בעולם עם היצירה החדשה של "חמישים גוונים של אפור". הא, ריטה אורה גם משחקת בסרט. כן כן, ריטה אורה. אבל אל תתלהבו, זה תפקיד של כמה שורות וזהו, לצערנו. אבל איך אומרים? "אין תפקידים קטנים, יש שחקנים קטנים".
פס-הקול של הסרט מכיל בתוכו 16 שירים בגרסתו הסטנדרטית. בתוך הסאונד-טראק כוללים סקיילר גרי, ג'סי וור, סיה ועוד! השם הגדול באמת הוא ביונסה, שנכללת שם פעמיים. אחד לרמיקס לשיר "Haunted" מאלבומה האחרון "Beyonce" והשני הוא קאבר שהקליטה מחדש ללהיט העל-זמני שלה "Crazy in love" בגרסה איטית ואירוטית. מה שמתאים לתוכן ואווירת הסרט. מפיקי הסרט ידעו לחסום את האפשרות לקנות את השירים שיש בסאונד-טראק באופן פרטני, אלא מי שירצה שיר מסויים יצטרך לשלם קצת יותר ולקנות את האלבום כולו. חשבתם לקנות את "Crazy in love" של ביונסה? תצטרכו לקנות את כל האלבום, בקיצור. אולי זה קצת מעצבן עבורינו, הקונים - אבל מצד שני, אולי זה היה מהלך חכם ואסטרטגי עבור הכנסותיו של הסאונד-טראק עבור המפיקים והיוצרים - הסאונד-טראק עתיד למכור רק השבוע בין 160-200 אלף עותקים רק בארה"ב בשבוע הראשון ליציאתו! מספר מצויין עבור סאונד-טראק.

סצנה מתוך הסרט. 

אך מטרתם של הסינגלים, הם לקדם את האלבום באשר הוא. וכן, אותם תמיד אפשר לקנות באופן פרטני. ו-"50 גוונים של אפור" מציע לנו שני סינגלים. אחד לקהל היותר אורבני וחובב ה-R&B שמותאם לו הסינגל הראשון והוא "Earned it" של זמר ה-R&B המוערך, דה ויקנד. השיר נכון לעכשיו מקום 6 באייטונס ארה"ב ומצליח יפה מאוד בתחנות הקצביות ובתחנות האורבניות לשם הוא נשלח. השיר השני שהוא הסינגל השני, הוא "Love me like u do" של לא אחרת מאשר אלי גולדינג המדהימה, שחווה הצלחה אף קצת יותר גדולה וכרגע שוהה במקום 4 באייטונס ארה"ב! והשיר במגמת עלייה רצינית. הקהל אוהב אותו. האמת? שהיא הפציצה פה. זה לא סוד שאני אוהב את אלי גולדינג, וזה לא סוד שהיא תותחית בכל הקשור לשירים מהסוג. אבל באמת שהפעם היא התעלתה על עצמה, והתוצאות מדברות מעצמן. השיר בניגוד לשיר השני פונה יותר לקהל הפופ ולקהל הכללי יותר, ואף מצליח ברדיו של פורמט הפופ בצורה רצינית וקיבל עדכונים חזקים שם ונחשף אל קרוב ל-1.2 מיליון מאזינים ברחבי ארה"ב, ביום אחד (אתמול).

אלי גולדינג מתוך הקליפ לשיר "Love me like you do"

מעבר לכסף שהסרט הכניס, כן, גם המוזיקה שבסאונד-טראק מצליחה בשוק. יפה וכיף לראות שהם מצליחים עם הסרט גם בתחום הקולנוע וגם בתחום המוזיקה, וכן גם שאר האמנים מרוויחים מכך.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה