יום שלישי, 3 בפברואר 2015

ניקי מוציאה שלושה סינגלים בו זמנית?



ניקי שהוציאה בחודש אוקטובר-נובמבר די במקביל את "Only" לקהל ההיפ הופ ו- "Bad of lies" שהתיימר לקלוע יותר לקהל הפופ, הולכת על אותה שיטה, רק בדרך יותר שונה. הפעם, היא שולחת גם את "Truffle butter" שנוסד עבור קהל ההיפ הופ של ניקי, וגם את "The Night is still young" שנוסד עבור קהל הפופ שלה - באותו יום לרדיו! מה שמצחיק, זה שהרדיו חולה על "Truffle butter" ומנגן אותו בכל הפורמטים שלו. כן, גם בפורמט עבור קהל הפופ, משום מה. הסינגל האולטימטיבי שמצליח עוד לפני שהפך לסינגל? ברור. ניקי חכמה והפכה אותו לסינגל. אך האם זה חכם להוציא אותו באותו יום עם "The night is still young"? האם זה יהיה חכם לשלוח את שניהם באותו יום לתחנת הפופ? את זה נידע רק בעוד כחודשיים, כשדברים יתחילו לזוז. עד אז בטח נקבל וידואים חדשים, לשני השירים או לפחות לאחד מהם.
שני השירים ישלחו ב-3.3 לרדיו.
אך כעת, שמועות רצות ברשת על וידאו ל- "Feeling myself" עם ביונסה.
ניקי העלתה אודיו של "The night is still young" בדקות האחרונות ל-VEVO הרשמי שלה וגם אודיו ל- "Feeling myself". כן, גם ל- "Truffle butter" בשיתוף פעולה עם ליל ווין ודרייק! הופיעה עם שלושת השירים לפני שלושה ימים במסיבת קדם-סופרבול בפני מעריצים.
אין תאריך מדוייק מתי Feeling ישלח לרדיו בינתיים, אבל הלייבל שלה הוסיף אותו לרשימה של השרים שישלחו לרדיו בהמשך. מה שאנו יודעים עד כה זה ש- The night ו- Truffle ישלחו באותו יום לרדיו!
ניקי משחררת שלושה סינגלים בו זמנית? כנראה. מה יקרה? איך היא תתנהל? יהיה מעניין לראות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה