יום שני, 30 במרץ 2015

ההופעות האהובות עלי מטקס ה- I Heart Radio אתמול!

המלכה והיורשת? U BETTA WAIT BITCH 



ריהאנה - Bitch Better have my money

היא הייתה נראת רדומה בכל חלקים בהופעה. הפלייבק החזק הפריע לי כי הוא המון פעמים סתם טשטש אותה. אבל היא כריזמטית ברמות. היא נוטפת למען האמת. וכל התרדמת שנראה שהיא נמצאת בה במהלך ההופעה, אולי בעצם זה חלק מתדמית ההארד-קור שהיא מציגה בהופעה (בהקשר לשיר, כמובן)
השיר לא הברקה. רוכב על טרנדים עכשווים. לא מיוחד או שונה - אבל ללא ספק כיפי, קליט והכי ריהאנה שבעולם. אז אני שמח על המהלך הזה. אני שמח על הכרזתו כסינגל, אני שמח על ההופעה אתמול שלו, ונהנתי ממש! היציאה אדירה! הריקוד לקראת הסוף באמת גדול, שלא נדבר על הפתיחה עם המסוק.. ללא ספק עשתה את העבודה!
השיר יצא לפני שלושה ימים ונחת במקום הראשון במצעד  האייטונס. יום אחרי הוא ירד למקום השני ופינה את המקום בחזרה ל- Uptown funk של מארק רונסון וברונו מארס. השיר חזק למקום הראשון אחרי ההופעה מחדש!


מדונה - Gousttown
אז מדונה נתנה הופעה עם הסינגל השני מאלבומה החדש "Rebel heart". רק שהפעם, עם טוויסט מעניין. אחת מהכובות הגדולות בתעשייה כרגע, טיילור סוויפט, מצטרפת לסגוד למלכה ומנגנת בגיטרה לאורך כל ההופעה. השתיים נראות קורנות, יפות וממוקדות. מדונה נראת מדהים. צעירה, יפה, קלאסית וקולעת. אין ספק שהאישה הזו היא על זמנית. אין ספק שהאישה הזו עושה את העבודה שלה ברמה שלא ניתן לערער עליה בכלל. היא נשמעת מדהים. מדוייקת וקולעת - ואני כמעריץ ללא שום צל של ספק התאהבתי בהופעה הזו.
אחד השירים החזקים באלבום, אגב, אם תשאלו את הפרופסור

איגי אזליה עם ג'ניפר הודסון - Trouble 
אין ספק שאני ואיגי זה יחסי אהבה-שנאה. כעת אני לא הכי מת עליה בלשון המעטה. השיר מעצבן אותי ברמות והקליפ שלו חמוד אבל קצת נמאס לי ממנה. אני אשמח מאוד אם היא תעלם לשנה ותחזור אח"כ עם רמה קצת יותר גבוהה. מרגיש לי כאילו היא כופה את המוזיקה שלה על הציבור (בתכלס? אם האמנים שאני אוהב היו עושים את זה הייתי בעד, כי זה באמת שיווק וקידום חכם, אין לי באמת טענות אוביקטיביות לגבי זה) כשהיא מופיעה אין ספור פעמים עם הסינגלים החדשים שלה בכל מקום. זה קצת מאבד מהיחוד לדעתי, ולפעמים גורם לתחושת מחזור והחמצה. אבל נו טוב.. ככה זה שאכפת לך ממקומות ראשונים יותר משאכפת לך מדברים בסיסיים כמו לכתוב או לדעת לעשות פריסטייל בתור ראפרית אישה.
ואם נטרח להפסיק עם האווירה השיידית, אז ההופעה לא הייתה רעה. הייתה אפילו מעולה! לא מתחבר לשיר אז קשה לי לומר שאהבתי, אבל אין לי יותר מדי טענות בסופו של דבר להופעה עצמה. ויזואלית היא טובה. ביצועית היא גם סבבה, נראה לי.


מגאן טריינור - Dear Future husbend
מוכשרת? ללא ספק. יש לה קול מצויין, אבל אני אישית לא מתחבר למוזיקה הזו. מעריך אותה בסה"כ וחושב שהיא מתוקה ואישיות מקסימה אבל היא פחות מעניינת אותי מוזיקלית\קולעת לטעם שלי. השיר הזה בעיקר. עוד "Lips are loving" התחבב עלי יותר בגלל הדיבור המהיר בפזמון שהיה ממש מגניב.. ההופעה הזו טובה. אין לי טענות. קליטה, קולעת, כיפית, ויזואלית נהדרת ואהבתי את המשחקים בעיבוד. עשתה עבודה מעולה ומאחל לה בהצלחה עם השיר! הקליפ ממש קנה אותי THO


היו עוד הופעות כמו של ג'ון לג'נד, סאם סמית' וכל השאר שלא עניינו אותי. סורי לכל אלו שאוהבים אותם.. צריך לשמור גם על סמליות כלשהי בכתבה! באמת! 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה