יום רביעי, 1 ביולי 2015

סלינה ודמי עוזבות את תדמית הילדות ומשחררת שני סינגלים חדשים ולוהטים

אנחנו בעידן שבו כבר אנחנו מתגעגעים קצת לפופ טוב ואיכותי כמו פעם, ונמאס לנו לראות שירים בינוניים שכובשים את הפסגות (נאו שייד טיילור) ולמי שלרגע האמין באמבק שלהם, והוא לא מעריץ, אני אכן מוחא עבורו כפיים כי זה לא היה מובן מאיליו בכלל. לפחות לא לי או לסובבים אותי.
סלינה הוציאה שיר חדש בשם Good for you לפני שבוע וחצי בערך, דמי הוציאה היום את השיר החדש שלה Cool for the summer. שני השירים האלו אמורים לתפקד כסינגל בכורה מתוך אלבומם החדש שיבוא בהמשך.
שני שירים די שונים אחד מהשני, בסגנון, בגישה, בהגשה, במילים, ואפילו בהפקה - אבל אם יש משהו שהוא די משותף לשניהם, זה ששניהם בוגרים יותר. שניהם טובים יותר מכל דבר אחר שדמי או סלינה הוציאו קודם לכן (פרט לבודדים שעוד איך שהוא משתווים אליהם בדיסקוגרפיה של כל אחת אבל בואו לא נהיה קטנוניים ונפרגן מכל הלב בסדר....) שניהם בוגרים יותר, טיפה יותר מיניים, והרבה יותר מפתיעים!
כשהשיר של סלינה יצא, אמרתי.. ואו. זה מפתיע. אני מפתח ציפיות ל-ERA (תקופה) החדשה.. ואז דמי הכריזה על הסינגל! ואמרתי.. "אוקי.. השם שלו נשמע מטומטם, אני לא מתחבר בד"כ לדמי, גם אם היא תפתיע אותי.. עד כמה היא כבר תוכל!?" ואז.. השיר יצא. שמעתי פעם ראשונה והייתי בשוק. שמעתי פעם שנייה וכבר התאהבתי.
לקח מספר 1: לעולם אל תשפטו שיר לפני שאתם שומעים אותו רק בגלל השם שלו, לא משנה כמה הוא נשמע מטומטם בעיניכם (מגניבה לקיץ.............. אוקי סיס)
לקח מספר 2: לעולם אל תזלזלו בכמה אמן יכול להפתיע אתכם. בשיא הרצינות.
כל כך שמח ששני השירים האלו באו לי עכשיו. בתקופה הכי טובה כנראה! באו לי כמו שצריך, ואני לגמרי הולך לחכות ולראות איך מעתה כל ה-ERA הכללי יתנהל.
צופים לסינגל של סלינה הצלחה פושרת, ולשל דמי הצלחה גדולה. אבל בשביל זה נצטרך לחכות ולגלות. את מה אני אוהב יותר? ובכן.. השיר של דמי הרבה יותר הסגנון שלי כי הוא מכיל בתוכו קצת סינתפופ, המבנה שלו ממש אבל ממש טוב ואני מאוד אוהב את הפסנתר ואת זה שיש מילים בשיר שהיא מאריכה בקול. מצד שני, השיר של סלינה הרבה יותר נגע בי ונקשר אלי רגשית בגלל כל המילים ומה שהיא מעבירה. אז אני די חלוק, אולי בהמשך אגבש דעה לגבי את מי אני אוהב יותר.. לבינתיים פשוט אהנה מהמיוזיק, לא ככה :) ?
(לסלינה יצא קליפ לשיר, אבל הוא בלי הראפר ובגרסה יותר "רגועה כזו" שאני באופן אישי לא התחברתי בכלל. אז הנחתי את גרסאת הסינגל, והרדיו)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה