יום שבת, 29 באוגוסט 2015

כריס בראון גורם לילדה בת 14 לעצב רב



ילדה בת 14 שמעריצה את כריס בראון לפני כמה חודשים פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פניות לכריס בראון שבמילים אחרות היא מבקשת ממנו שיתאפס על עצמו כי קורוצי (החברה הנוכחית, או לפחות שהייתה אז.. תסלחו לי אם איני מעודכן כ"כ בחיי הזוגיות של כריס כעת) תעזוב בדיוק כמו שריהאנה עזבה.
הרעש נמשך עד עכשיו.. ולכן ראיתי לנכון לרשום על כך. התגובות בחשבון האינסטגרם שלה לגבי המאורע עוד טריות (מהחודש) וכנראה שמאז הילדה לא זכתה כנראה לדבריה להסביר את מה שהיא הסבירה כמו שצריך לכריס, שיצא זועם לגמרי לפי מה שנראה מתגובתו על מה שנאמר ממנה. לכניסה לחשבון האינסטגרם לחצו כאן. 
התגובה של כריס בעיני הייתה קצת יותר מדי. אולי זה מעצבן שתמיד כולם מנסים להתערב לך בחיים, אבל היי.. זה אחד מהדברים שידוע כי סלבריטאים תמיד סבלו ותמיד יסבלו ממנו. זה מובן, אבל זה לא מתקבל על הדעת שהתגובה תהיה כה קיצונית. להלן

בסהכ ילדה קטנה שלא ידעה להסביר את עצמה כמו שצריך. למרות שהתיוגים אמרו אחרת ממה שכריס חשב, ולמרות שאם הוא היה מועיל בטובו להכנס לפרופיל שלה הוא היה רואה שזה מאין דף מעריצים לו, ואולי גם לריהאנה - אבל מה שחשוב הוא שהדף מלא בתמונות שלו. מספיק לראות כי זו מעריצה, ולא מישהי שמנסה להתערב בחיים שלו כמו שהוא צייר את זה. בכל אופן.. הבחורה הביעה התנצלות ענקית והיא לא מוותרת. עד היום היא נלחמת בתגובות ומנסה לתייג אותו על תמונות שמנסות להסביר את עצמה. לשווא, ממה שאני שם לב.


וזה רק קומץ.. המון אנשים קוראים לה בתגובות להפסיק ושהיא אובססיבית ושזה מחליא אותם. אבל נסו רגע לדמיין שמושא הערצה שלכם מבין אתכם לא נכון, עד שהוא כבר רואה משהו שרשמתם לו - ושהוא יוצא עוד בתגובה קטלנית נגדכם, איך זה היה מרגיש.. ובכן, זה בטח סוביקטיבי. אבל עדיין לא נעים בכלל. במילים עדינות.
אגב, היא לא פרסמה מאז שום תמונה חוץ מקולאג' הסליחה שתראו בתמונה לעיל. אך עדיין כפי שאמרתי פעילה בחשבון ונלחמת בתגובות כדי לטהר את הסיפור. לגבי כריס? אשמור על אוביקטיביות (כמה שרק אפשר) ואסיים את הכתבה כאן.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה