יום חמישי, 17 בספטמבר 2015

אינטרפטציה לקליפ ולשיר החדש של ליידי גאגא ולשיר החדש של פוקסס!

ליידי גאגא - Til it happens to you
קליפ חדש לשיר בשם "Til it happens to you" מתוך הסרט "The haunting ground" שמדבר על אונס בקולאג' ובעצם מתחבר לקליפ המצמרר שמציג כמה סיטואציות שכיחות לצערי של אונס בקרב נשים.
"עד שזה לא יקרה לך, אתה לא תדע איך זה מרגיש" אומרת גאגא בפזמון השיר לצד תמונות לא קלות של נשים שנאבקות לצאת מהסיטואציה המזעזעת שאליה נכלאו בלא רצון אך לשווא. הנזק נעשה וימשיך ללוות את אותן נשים גם בהמשך. זה לא קורה ונגמר באותו רגע, ההשפעה תמשיך ותלווה את אותו אינדיבידואל גם בהמשך.
בסוף הקליפ נראה מראה מרגש של אותם נפגעי אונס קמים מתוך המיטה שלהם וצועדים לעבר העתיד ביחד עם אנשים שעזרו להם וימשיכו לעזור להם להתגבר על המאורעות הקשים.
ליידי גאגא בתור אחת שעברה אונס ניסתה להעביר את המסר בהמון דרכים. פרובוקטיביות, בצורה נגדית, בצורה מזעזעת, ובצורות כאלו - שהן פשוט בגובה עיניים. אני לא שולל שום דרך כן? יש לומר כי התחברתי לכל הדרכים בהם מחתה על אונס עד היום מהשיר "Swine" מהאלבום ARTPOP שלה שיצא לפני שנתיים, להופעות הפרובוקטיביות איתו וכו, הפעם היא ממשיכה לקלוע גם בעוד צורה. בקליפ הזה. ישר כוח
השיר טוב בעיני, אבל פחות הסגנון שלי. היא עשתה עבודה מדהימה אבל אני לא רואה את עצמי שומע את השיר הזה מרצון.

______________________

פוקסס - Better love
פוקסס הזמרת הבריטית המדהימה שבאה לעולמנו בשנים האחרונות עם להיט זוכה פרס הגראמי "Clarity" בשיתוף פעולה עם המפיק Zedd שעבד בעבר עם ליידי גאגא על השיר "G.U.Y" עם סלינה גומז על השיר "I Want you to know" ועוד עם שיר חדש בשם "Better love" מתוך אלבום האולפן השני שלה "All i need" שיוצא בחודשים הקרובים.
השיר והקליפ מדברים על נושא מאוד ברור - אהבה יותר טובה. הקליפ מתאר מערכת יחסים של פוקסס ועוד גבר שמתייחס לקשר הזה כאמצעי להשגה מטרה די ברורה שזה כיף ושעשוע בלבד מבלי להתייחס לרגשות של הצד השני, שכן ניחשתם נכון, היא פוקסס.
פוקסס מוותרת בהתחלה כי היא אוהבת אותו אבל לאחר מכן עומדת על שלה כי היא מאמינה שמגיעה לה אהבה טובה יותר. היא מבקשת ממנו להראות לה "אהבה טובה יותר" כי היא עדיין מאמינה שזה אפשרי, אבל הוא ממשיך לאכזב אותה.
פוקסס לא מפסיקה להפתיע אותי. עם השנה האחרונה פוקסס הפכה לבין האמניות האהובות עלי לאחר שמיעות חוזרות לאלבום הקודם שלה "Glorious" שיש לו קשר נורא גדול עבורי ולאחר המון ראיונות, הופעות ודברים שכבשו אותי בה נורא פחדתי לקראת התקופה החדשה עם האלבום החדש כי פחדתי להתאכזב - ואני כל פעם רק מופתע לטובה. "Body talk" שהיה הסינגל הראשון הקסים אותי והפך להיות אוטומטית בין השירים הכי יפים ואהובים עלי שלה. "Feet dont faill me down" שיצא זמן קצר לאחר מכן, בשיתוף פעולה עם בית האופנה H&M שהוא שיר מדהים בעיני והרף לא מפסיק לעלות עם השיר החדש "Better love"! האלבום כפי שאמרתי יוצא בקרוב, ואני מלא ציפיה!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה