יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

ביקורת + הורדה לאלבום החדש של סלינה "Revival"



כשחושבים על זה,Stars dance בעיני עמד במה שהוא היה צריך להיות. אלבום דאנס אירופאי שאולי לא צלח (כי בעיני היא לא השקיעה בפרויקט מספיק אחרי הסינגל הראשון ולא הייתה מסורה מספיק לאלבום) אבל היה מאוד מגובש באופי שלו בכתיבה בגישה ובאופי המוזיקלי. בסה"כ זה אלבום פופ-דאנס כיפי לכאלו שכן אוהבים את הז'אנר. הוא לא מאסטרפיס או מתברג באליטה של מוזיקת הדאנס, אבל הוא טוב.

סלינה גם הפעם הביאה אלבום מגובש. שמושפע הרבה יותר מצלילי R&B ואפילו קצת סינת' אבל עדיין שומר על אופי של פופ. לא התעמקתי כל כך בכתיבה, אבל מהכמה בלאדות ששמעתי באלבום די התרשמתי..
יש שם אפילו כמה להיטים פוטנציאלים, וכשאני מזהה להיטים פוטנציאלים באלבום של אמן גדול על השמיעה הראשונה זה כבר בונוס בעיני. Hands to myself אפילו הפתיע אותי כי הוא כל כך לא אני ובכל זאת הקסים אותי איך שהוא. Survivors יכול להיות להיט ממש מצליח אם היא תעמוד מאחוריו. הוא גם קליט וגם עשוי נורא טוב. אהבתי גם את Me & My rhythm ואת שני הסינגלים הקודמים. כמובן ש- Same old love נחמד מאוד ולא משתווה ל- Good 4 u שעדיין גולת הכותרת באלבום, אבל חשבתי שהוא יהיה בפער נורא גדול על האחרים, ואני לגמרי רואה שירים שלא נופלים מרמתו וזה משמח אותי לראות את זה. יש משהו ב- "Body heat" שהוא ממש מגניב (בכל זאת, היט בוי מעורב בהפקה) , אבל עדיין יש בו משהו שמזכיר לי פילר של ג'ניפר לופז, שזה לא טוב, אבל כמו שאמרתי, יש בו משהו כן מגניב. הוא כאילו מתיימר ממש להיות להיט וקצת מאבד מעצמו, אבל עדיין הוא כן עשוי טוב. אני חושב שאחד השיאים באלבום פרט ל-Good 4 u זה Camouflage. באמת שהפתיעה ברמות. כנל לגבי Sober שהיו בו כמה צלילי סינת' שכבשו אותי. אני חושב ששניהם האהובים עלי ביותר.



אני רק בשמיעות ראשוניות ואני כבר אוהב את זה. כל כך שמח שיש אלבום חדש שכבש אותי בשמיעות ראשוניות בלי יותר מדי לשבור את הראש או לחשוב לתת צ'אנס שני - כי אפילו אין צורך לחשוב על לתת צ'אנס שני, אני כן אחזור לאלבום הזה ואמשיך לשמוע אותו והפעם לא כדי לתת לו ניסיון נוסף אלא כי באמת אהבתי. סוף סוף. ואני מקווה שזה ימשיך לטווח ארוך.אני חושב שהיא עשתה עבודה מעולה במיתוג של הפרה-אלבום ויצרה רושם מאוד בוגר אחיד ושונה. במקום לנסות לכבוש אותנו עם עוד come & Get it ולא ללמוד מטעויות ולהוציא לנו עוד Slow down היא גם העלתה לעצמה את הרמה בתור אמנית וגם הביאה משהו שיסקרן לשם שינוי את הקהל. שלושה שירים בוגרים שיצאו לפני האלבום עם אופי די דומה שלא נשמעים כמו דברים שהיא עשתה קודם לכן. ככה עושים את זה! מאוד מרוצה מסלינה ומוחא לה כפיים על הפרויקט
להורדת האלבום לחצו כאן. 

תגובה 1 :