יום שישי, 19 בפברואר 2016

השירים המומלצים: חודש ינואר - פברואר.

אז 2016 התחילה! מוזיקה חדשה מאמנים גדולים כמו ריהאנה, ליידי גאגא, אולי אפילו בריטני ספירס ועוד צפויים לנו במהלך השנה! גם שמות פחות חמים גלובאלית כמו אזיליה בנקס, נטליה קילס, ברוק קנדי, פוקסס ועוד שחררו ועתידים לשחרר מוזיקה חדשה השנה. השנה מסתמנת מאוד מעניינת, אבל מניסיון קודם שלי, כל שנה בערך מצטיינת כמעניינת, ואז מתחילים הדחיות, והשחרור המוזיקלי המאוחר, והאכזבות - אז לתלות ציפיות ותקוות זה משהו שאני די נמנע ממנו בשלבים אלו, במיוחד כשאנחנו עוד רק בתחילת השנה, אבל כן, עד כה יצאו שירים מעולים ששווה שכולנו נחשף נכיר ונשמע אותם! ריכזתי מספר שירים שיצאו השנה שנורא אהבתי, תהנו :)


1. 


רצועת היפ הופ-דיסקו חדשה שיצאה אתמול ונורא מזכירה דברים שאזיליה עשתה בעבר - אבל זה לא מונע מהשיר להיות טוב ולהרשים אותי! הראפ שלה פה בבתים כיפי מאוד, הפזמון מציג את הגוון קול היחודי שלה, השילוב בין השניים יוצר הרמוניה מעולה ושיר מעולה! הראפרית השנויה במחלוקת מאוד יצירתית וכשרונית בעיני, אני כן מחכה למוזיקה חדשה ממנה השנה ומקווה שהפעם בשנה הזו אזיליה תתמקד במוזיקה ופחות בכל מיני ריבים בטוויטר אותם מנסה ליצור מסיבות כאלו ואחרות. לבחורה יש כשרון גדול, אבל לפעמים אני חושב שהפה שלה אף גדול יותר.

2. 

איגי אזיליה משחררת "באז סינגל" חדש בתחילת השנה כדי לפתוח את הארה החדש עם האלבום החדש "Team" שעתיד לצאת השנה! אזיליון הוא אחד מהשירים היותר כיפים וטובים של איגי. הביט בפזמון ממיס אותי ואני מאוד מחבב את הבתים. שיר כיפי טוב מדבק ולגמרי מרענן! אני מקווה שהיא תמשיך ליצור דברים מעניינים באלבום החדש שלה.

3.

ללא ספק השיר האהוב עלי השנה, הקליפ האהוב עלי השנה, ובין הזמרות שהכי פיתחו לי ציםייה השנה לאלבום שלהן ולמוזיקה חדשה מהן! ברוק קנדי התחילה בתור ראפרית-טראש מגניבה עם ראסטות וסמלים של מריחואנה בכל מקום, "ההיא מהקליפ של גריימס" היה מתאר אותה הרבה יותר טוב מ-"ברוק קנדי" בקהילת הטאמבלר והמוזיקה האלטרנטיבית. רק לאחר השינוי הגדול שעברה חיצונית ומוזיקלית אנשים נהגו יותר להיחשף לברוק קנדי האמיתית ולגלות אמנית פראשית ומעניינת ששווה לתת לה צאנס. כשניקולה פורמיצאטי הוא "האחראי האומנותי" שלך, סיה כותבת איתך שירים וסטיבן קליין עושה לך תמונות וקליפים - אין ספק שהבסיס הטוב יצא, ומראפרית טראשית ולא מעניינת במיוחד נוצרה מישהי עם סאונד מיוחד משלה שיכולה ליצור שירים לכיף, ומאידך, שירים מרגשים ובעלי משמעות. השיר הזה ריגש אותי כשהוא יצא, עד כה הוא מרגש אותי.. שלא נדבר על הקליפ. הכל מתחבר שם כמו פאזל. היא הרשימה אותי כל כך וטיפסה סולמות בלוח האהבה שלי אליה. אין ספק שאני גאה בה ומחכה בכיליון עיניים לראות את התהליך שהיא עוברת.

4. 

מי היה מאמין שאפרסם קולדפלי הא? טוב.. אף פעם שיר שלהם לא הרשים אותי יותר מדי. יש את הלהיטים הגדולים שאין לי בעיה לשמוע פה ושם במקומות ציבוריים, הם בסה"כ אחלה אבל אף פעם הם לא כבשו אותי יותר מדי. אני לא יודע אם זה השילוב עם ביונסה או שמה השיר הזה פשוט מעולה מהיסוד. אולי שניהם? בכל אופן, שיר ענק עם בתים טובים, פרה פזמון אדיר שמתפרץ לפזמון ענק! כל הקומבינציה הזו בשילובה של ביונסה שנותנת קולות רקע ומראות ויזואלים מדהימים לקליפ יוצרים חוויה מומלצת ומפתיעה. שיר מרענן וכיפי שלגמרי מסמל בגאון את תחילת השנה.

5.

רצועת פופ עם נגיעות סינת'פופ טובות של הזמרת נושאת הגראמי פוקסס, מתוך האלבום " All i need " שיצא החודש ולגמרי היה חוויה מעולה לשמיעה! משם, הכי קרץ לי השיר "Cruel" לצד השירים האהובים עלי מהאלבום שהכרתי לפני כמו Body talk, Feet don't fail me now ועוד.
שיר מאוד כיפי שלגמרי מחזיק את האלבום בעיני ובלעדיו האלבום היה משמעותית פחות טוב. האינסטרומנל שלו מעולה והפזמון שלו גם הוא. השיר בנוי כשיר פופ תבניתי וטוב ועובד ככזה. מומלץ לגמרי!

6. 

טוב.. אז האלבום השמיני של ריהאנה, Anti, שהיה כ"כ מצופה לפחות בעיני יצא תחילת פברואר. את דעתי הגדולה על האלבום אולי אגיד בביקורת נפרדת שאכתוב עליו, כרגע אפרגן לשיר הגדול ביותר שם (שהוא גם היחיד שממש ממש הרשים אותי) והוא Kiss it better שנכתב ע"י הזמרת והכותבת האהובה עלי נטליה קילס.
השיר מתאר בצורה מושלמת מערכת יחסים חרוכה שנהרסה עם הזמן בעקבות ריבים וחיכוכים בין הזוג בשיר. ריהאנה מבקשת ממנו להמשיך להילחם למרות שהמצב עגום. היא שואלת אותו מה הוא מתכוון לעשות ולרגע עושה רושם שהיא חושבת שמין יכול לעזור ולהחזיר את הקשר למה שהיה פעם (Kiss it better baby) אבל בעיני זו רק מטאפורה של "לנסות יותר טוב" באופן כללי ולאו דווקא בפאן המיני, ואולי זה מה שיעזור להתגבר על המכשולים והבעיות וליצור מערכת יחסים יותר בריאה. אין ספק שהשיר הזה כל כך הרשים אותי. אני לא יודע אם זה כי חיכיתי לו מעל לשנה, אני לא יודע אם זה בגלל שהכותבת והזמרת האהובה עלי עומדת מאחורי הכתיבה שלו - אבל מה שכן, אני לגמרי נהנה ממנו ואפילו מעבר ויוד שהוא יהיה כאן במצעד השירים הטובים של 2016 בפרופסור פופ! (ספויילר, ספויילר) כי באמת מגיע לו. השיר בעיני הבחירה הטובה ביותר לאלבום כסינגל, וע"פ השמועות ריהאנה הייתה צריכה להופיע איתו בטקס הגראמי אבל בגלל שחלתה בדלקת גרון או משהו ריהאנה ביטלה את ההופעה שלה בטקס הגדול השבוע ולא הגיעה.

7.

אז הזמרת האהובה עלי נטליה קילס חברה אל בעלה וילי מון וביחד הם יצרו הרכב מוזיקלי חדש בשם Cruel youth שאתמול הוציא את הסינגל החדש והראשון שלהם Mr. Watson. השיר בעל Soul אלמנטס, ואולי קצת מזכיר ומושפע מהזמרת המנוחה איימי ויינהאוס. היכולות הווקליות המדהימות של נטליה עושות רושם בשיר החדש והחוויה הכללית מפתיעה ומרשימה! המילים המדהימות, ההפקה היפיפייה, הכל במקום. ללא ספק שיר מעולה

8. 

ולדובדבן שבקצפת, פורמיישן. אני לא אשקר.. מקווה שלא אפסיד יותר מדי גולשים בפרופסור פופ לאור האמירה הנל, אבל אני בגדול לא מת על ביונסה, לפחות לא כמו היתר, ולא בגלל שהיא כ"כ מפריעה לי או בסגנון אלא כי באמת לרוב אני לא מצליח להתחבר יותר מדי לדברים שהיא עושה. היא מאוד מרשימה אותי והיא סופר מקצועית ואני מעריך אותה מוזיקלית מאוד אבל להמון מהמוזיקה שלה לא הצלחתי להתחבר מעולם - אבל - ביונסה מאז 2013 נהייתה אמן מאוד משוחרר מוזיקלית ועם זאת באו התוצאות והן האלבום המעולה Beyonce שבשונה מכל אלבום אחר שלה אליו כן התחברתי ואותו אני כן שומע לפעמים עוד היום, וכן יאמר גם לזכותה שכשהיא יוצרת שירים שכן יותר טועמים לטעם האישי שלי אני אוהב אותם כיפליים יותר ממה שאולי זמרת אחרת הייתה יכולה להוציא מהם מכוון שבביונסה יש את הסטאר קווליטי הזה שהופך שיר טוב ל-טוב מאוד. שיר טוב מאוד ל-מצויין ושיר מצויין למושלם. היא תמיד תקח שיר ותתן לו אוטומטית שלב אחד קדימה כי עדיין אחרי הכל זו ביונסה והכריזמה שלה מדברת מעצמה לרוב. אז ככה עם השיר הזה.. שיר מצויין מפתיע מרענן וממכר שללא ספק התחבב עלי פי 4 יותר כשהוא יצא בהפתעה ככה עם הקליפ ועם כל הכריזמה שנטפה מביונסה לאורך השיר והקליפ. דרך מעולה לפתוח את השנה!



אני חושב ששמונה שירים בכמעט חודשיים יספיקו לכם בינתיים. יצאו עוד שירים במהלך השנה, אבל אם הם לא כאן אז 99% שלא אהבתי יותר מדי והאחוז הנותר בטח יכול להעיד על כך שאני בן אדם ואולי שכחתי. אם זה יהיה כ"כ דחוף ואזכר בהמשך אערוך את הפוסט ואוסיף במידה וזה יהיה קריטי, אם לא, תצטרכו לחיות בצל הספק! תודה רבה על הקריאה ♥

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה