יום ראשון, 17 באפריל 2016

גריימס מופיעה בקואצ'לה

גריימס מופיעה בקואצ'לה, פסטיבל גדול שקורה מדי שנה וכולל בתוכו את מירב האמנים האלטרנטיבים הטובים ביותר!
גריימס, אסאפ רוקי, הולזי, סופי הם רק חלק מהרשימה הבליסטית אותה תוכלו לראות כאן. 
לעת עתה, החלטתי לצרף את המופע של גריימס

עפתי ברמות על ההתחלה של המופע. כל העיבוד שהיא עשתה להתחלה של Genesis (השיר הראשון) פשוט היסטרי. את המופעים של האחרים אולי אצרף בהמשך, אם אמצא באיכות טובה ואמצא בהם עניין (באמת ובתמים לא ראיתי שום מופע. אם אמצא משהו פרט לגריימס שהלהיב אותי אפרסם. רק מזכיר שאני לא אתר חדשות ואפרסם את ההופעות שאני אהבתי ולא את כל ההופעות בקואצ'לה ואהפוך את הפוסט לעדכוני הפסטיבל, אז אם אין לכם טעם כמו שלי אכלתם אותה)
גריימס הופיעה עם שירים מהאלבום האחרון שלה Art Angels כמו Venus fly בשיתוך פעולה עם ג'אנל מונהה,  או RealiTi שאף זכה לריקוד הורס מצד טיילור סוויפט (לחצו כאן) וכן גם את השירים הקלאסים והישנים שלה כמו Genesis או Oblivion מאלבומים קודמים.

גריימס אף התראיינה לראיון ממש נחמד במסגרת הפסטיבל שם מדברת על מתי התחילה לעשות מוזיקה (ספווילר: גיל 22) ועל עוד כמה דברים מעניינים שלא כל כך שמתי לב אליהם כי הייתי מהופנט לפרצוף המקסים שלה. סומך עליכם שתספרו לי אחכ איזה מידע דליתם




ובלי קשר לקואצ'לה, גריימס לפני כחודש וחצי ענתה על ציוץ שצייצתי לה בטוויטר. שאלתי אותה מתי היא תשחרר את הקליפ של קליפורניה, הסינגל הבא מהאלבום האחרון שלה, והיא אמרה שבאמצע מרץ היא תתחיל לערוך אותו. שאלו אותה השבוע מתי הקליפ יוצא, וב-10 לאפריל ענתה למעריצים בטוויטר ואמרה כי באותו ערב (ה-10 לאפריל) היא תסיים אותו! אני מניח שנקבל את הקליפ בסוף החודש הנל\תחילת חודש הבא.
הקליפ של California ישתחרר בקרוב



ולאלו שרוצים להכיר מה זה פופ טוב ואיכותי, קליפורניה חברם:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה