יום רביעי, 20 באפריל 2016

ריהאנה בקליפ חדש.. טוב זה לא

לפחות היופי לא נטש..

ריהאנה בקליפ חדש, טוב? זה לא. וכדי שכולנו נתחיל להתרגל.. הזמרת הברבדוסית שכבשה את העולם בצבעוניות חן כריזמה וכיפיות הלכה ודעכה אל תוך ארה משעמם אפור כבד וחסר מעוף או פואנטה. זה התחיל בקליפ מגה מטומטם ל- Work, ואני מדבר על שני החלקים, המשיך לקליפ מתיימר ל- Kiss it better שהוא השיר היפה ביותר באלבום החדש שלה בעצם, ומסתיים (בתקווה) פה עם Needed me, הסינגל השלישי מתוך אלבום האולפן השמיני של ריהאנה ANTI שיצא בתחילת 2016.


מאיפה להתחיל? אני חושב שמהסוף.. סוף כל כך קלישאתי ומטומטם. הלכת וירית בגבר שהיית איתו (?) ופגע בך (?) - ואו.. כמה פמיניסטי מצידך! מדונה תמחאי כף דחוף.
ואם קצת נחזור אחורה, כל הקליפ זה בעצם ריהאנה עומדת במרפסת ונמרחת על המראה בעודה לובשת קומבניזון (או משהו בסגנון) ואקדח, ובאותה נשימה בלוקיישן אחר היא בדרך לאותו מועדון לירות באותו גבר וכך נגמר הקליפ.
הקליפ כן מצולם מעולה, כן ערוך נהדר - אבל זו לא חוכמה. לריהאנה יש את כל הכסף שבעולם בכדי להשכיר את הצלמים והעורכים הכי טובים. מנגד, יש לה גם את כל הכסף שבעולם בכדי לקחת מפיקים ובמאים בכדי ליצור משהו ברמה, אבל כנראה שריהאנה מסתפקת בטרנדים. כנראה שריהאנה מסתפקת בבינוניות. כנראה שריהאנה בכוח מנסה רק לחזק ולשמן את התדמית שהיא מנסה כבר שנים ליצור לעצמה.
בואו נילך קצת אחורה.. Man Down זוכרים? עזבו את השיר.. הקליפ שלו היה בסגנון דומה. גבר שפגע בריהאנה ונורה למוות בסופו של יום. שם לדוגמה, זה היה הרבה יותר חזק, הרבה יותר כריזמטי וסוחף. בהתחלה היא התחילה כנערה תמימה ומחוייכת ולאחר שגבר אנס אותה ובעצם פגע בה וחילל אותה, יצאה מתוכה האישה הנקמנית ששמה סוף לכל העניין הזה ורצחה את אותו אדם שעשה את המעשים הללו. פה? סתם בן אדם שיושב לו במועדון וזורק דולרים על חשפניות ומקבל כמה כדורים בראש אלוהים יודע למה. בלי התפתחות בעלילה, בלי חינניות, סתם כי אקדחים זה פאן זה אדג'י זה קליל ואפשר לדחוף את זה לכל מקום סתם ככה - לא קנה אותי בכלל, ולא בדיוק איכזב אותי כי לא באמת בניתי על הקליפ או פיתחתי ציפיות (גם כי השיר חרא וגם כי אחרי הקליפים האחרונים התחלתי להבין שלא שווה לבנות ציפיות כרגע לקליפים של ריהאנה) - סתם ממשיך לתסכל אותי שהיא הפכה למשהו מאוד מאוד אנמי ולא טוב.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה