יום רביעי, 27 באפריל 2016

ניקי מינא'ז על הקאבר של ה- TIME מגזין, מתראיינת בטקס ה-GALA של המגזין על ביונסה ועוד, ומשתעשעת עם דונלד טראמפ. בנוסף, אריאנה גרנדה מופיעה גם היא בטקס ומחמיאה לניקי מינא'ז!


ניקי מינא'ז נבחרה להיות על השער החדש של גיליון ה- "Time Magazine" והפכה להיות הראפרית השנייה היחידה אי פעם לצד לורן היל שהופיעה על השער! 

ניקי נכללה ברשימה לצד קנדריק לאמר ועוד אנשים גם מעבר לתחום המוזיקה כאחת מה-100 האמנים המשפיעים ביותר בכל הזמנים, שזה, כבוד גדול! ניקי מינא'ז ידועה בציבור בתור ראפרית "פרובוקטיבית-מינית" ססגונית ודעתנית שלא מפחדת להביע את עמדותיה הנחרצות ולהשתמש בלשון החריפה שלה. ניקי מייצגת את התרבות השחורה בתור אמנית שחורה עצמאית מצליחה ומוצלחת שהגיעה למקום מאוד גבוה בחיים שלה בזכות עבודה קשה. ניקי תומכת בהעצמה נשית ובכוח שלה בתעשיית המוזיקה ובכלל, תומכת בשיוויון מגדרי ובחופש אומנותי. בעיניה, אישה יכולה להתלבש כיצד שרק תבחר, היא לעולם לא תזמין אונס כפי שהמון אנשים בחברה טוענים. הם טוענים שכשאישה בוחרת להיות יותר חשופה בבגדיה היא בעצם מזמינה את האונס לעצמה, שמעבר לזה שזו אמירה מזעזעת, גם היא לא נכונה. במידה והייתה נכונה, הייתה עליה של מקרי האונס בעונת הקיץ, מה שלא קורה לא קרה ולא יקרה, כי אין זה אשמת האישה בשום צורה שהיא!
"אם את יודעת שאת טובה במה שאת עושה, אל תפחדי לעולם לדרוש את הכסף שמגיע לך" אמרה ניקי בראיון למגזין. ניקי כאשת עסקים שאחראית להמון דברים מעבר למוזיקה של עצמה כמו קו אופנה שניהלה, קו מוצרי טיפוח וקוסמטיקה שהכילו את הבשמים שלה, משקה בשם מיקס מוסקטו שממשיכה להשיק מסביב לעולם ולאט לאט קולעת לעוד מקומות ועוד מקומות ברחבי הגלובוס, שירות סטרימינג בשם Tidal שמנוהל ע"י האמנים הגדולים בתעשייה כרגע שהם ביונסה ריהאנה ג'יי זי קאנייה ווסט מדונה אלישיה קיז ניקי מינא'ז ועוד, סרטים שמשתתפת בהם ועוד! ניקי מינא'ז היא בוס לכל דבר, וחשוב לה לחדד את הנקודה שבה אישה צריכה להרגיש בטוחה במה שהיא עושה ולא לפחד לדרוש את הסכום הכספי שהיא חושבת שמגיע לה.
לראיון המדהים. 

privatebarb:


Nicki Minaj & Riccardo Tisci walking the TIME 100 Gala Red Carpet in New York (Apr. 26)
ניקי מינא'ז הגיעה שלשום לטקס ה-GALA של המגזין לבושה במותג היוקרתי" Givenchy " ונראתה מדהים! לצד לא אחר מאשר ריקרדו טישי, שגם דאג לאווטפיט המדהים שלה. עם ראיונות על השטיח האדום בהם מדברת על ביונסה, ואומרת שהיא תדע בהמשך לומר לביונסה כמה היא גאה בה על הפרויקט החדש "Lemonade" שהוציאה בימים האחרונים, על דונלד טראמפ(רץ לנשיאות ארה"ב), שנשאל האם הוא מתרגש לקראת ההופעות הערב ואמר שהן שתיהן אדירות! (כשאמרו לו שניקי מינא'ז ואריאנה מופיעות בטקס) ולאחר שאמרו זאת לניקי על השטיח, לא האמינה וחשבה שהוא בכלל לא מודע לקיום שלה!
(לסרטון על ביונסה לחצו כאן. לסרטון על דונלד לחצו כאן)


אם כבר התחלנו לדבר על אריאנה גרנדה מקודם והזכרנו אותה, כן, היא גם הופיעה באותו ערב! אומנם לא עם ניקי לצערי, אבל היא הופיעה עם השירים החדשים והמעולים שלה מהאלבום החדש שיוצא בחודש הבא!
אריאנה לא הפסיקה לפרגן לניקי על ההופעות שלה בחשבון הסנאפצ'אט שלה והעלתה המון תמונות סרטונים ואותה שרה ורוקדת לצלילי המוזיקה. חפשו ברשת ותמצאו סרטונים, מאמין שבימים הקרובים יעלו באיכויות טובות. 


אז אריאנה וניקי הופיעו מדהים אך ניקי לא אוהבת להישאר חייבת ולאחר ההפתעה שדולנד טראמפ מודע לקיום שלה ואמר כי הוא "מעריץ", ניקי לא יכלה שלא להקדיש לו משפט במהלך המופע! "אני מאוד פוליטית. רק חייבת להקדיש שיר ברוח של אחדות לג'ו ביידן ודונלד טראמפ" וכשהיא סיימה לשיר את אנקונדה, שאלה את הקהל "אז, מי לדעתכם הכי אוהב ישבנים גדולים? דונלד טראמפ או ג'ו ביידן?" וצחקה. 
ניקי ידועה כאמנית שמתקשרת עם הקהל ומדברת איתו במהלך המופע בין אם זה וידויים מרגשים או סתם משפטים שנאמרים בהומור משעשע שנועדו להלהיב את האווירה, וזה גם מה שקרה הפעם. למעריצי מינא'ז זו אינה הפתעה, אך אתרי הרכילויות לא יכלו להישאר אדישים למשפטים אלו. נו טוב.. ניקי כבר רגילה. 
אריאנה גרנדה כפי שאמרתי מוציאה אלבום בסוף מאי ולא מפסיקה לקדם את השירים החדשים והתדמית המדהימה והחדשה שלה. נאחל לה המון בהצלחה ונקווה ש- Side to side (הדואט של ניקי ואריאנה באלבום החדש של אריאנה) יצא כסינגל בהמשך ונזכה להופעה מרהיבה מהשתיים!

תודה לכולם על הקריאה ♥


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה