יום חמישי, 28 בדצמבר 2017

עשרת ה-וורסים הכי טובים של ניקי השנה משיתופי הפעולה!

ניקי ל- Paper Magazine 2017 


ניקי התארחה השנה במעל ל-20 שירים של אמנים אחרים. חלקם הפכו ללהיטים גלובאלים כמו Swalla שנחשב לשיר שקיבל הכי הרבה סטרימינג השנה שכלולה בו אישה, וחלקם כבשו את הטופ 10 במצעד הסינגלים של בילבורד הוט 100 בארה"ב כמו Motorsport ו- Rake it up. את האלבום לא קיבלנו ב-2017, אבל כנראה ונקבל אותו ב-2018 - ניקי עדיין עובדת עליו! ובשביל להזין את המעריצים שלה היא שחררה המון שיתופי פעולה. הכנתי רשימה של עשרת הבתים הכי טובים של ניקי מינאז' השנה בשירים שהתארחה בהם, בחרתי לא להכניס שירים שהיא אומנם התארחה בהם אבל שרה את כל השיר (כמו Light my body up או Skrt on me) אלא שירים שהיא השתתפה בהם עם וורס\פזמון או וורס ופזמון משלה.


10. 5 Stars


השיר הזה יצא לפני יומיים, והרגשתי לנכון כן להכניס אותו לטופ 10 למרות זאת כי לוורס שלה בשיר מגיע להיות כאן. אומנם זה לא וורס כ-בית שהיא מצטרפת אלא זה ממש מרגיש כמו שיר שלה כי היא שרה בחצי ממנו. זה רמיקס לשיר Rockstar של פוסט מאלון וזה יושב עליה מדהים. אני אוהב שהיא שרה עם אוטו-טיון והמילים כן הצליחו לעשות לי משהו בשילוב של הקול שלה, כל חבילה עצמה של השיר הייתה טובה.

9. The way life Goes remix
אני כל כך אוהב שניקי עושה רמיקסים, ואני עוד יותר אוהב שניקי עושה רמיקסים לשירים שאני כבר אוהב! ליל עוזי הוא אחד מהאמנים הכי אהובים עלי השנה והשיר הזה הוא מהשירים הטובים באלבום שלו. שמחתי כל כך כשראיתי שניקי מצאה בשיר את הפוטנציאל והחליטה לקפוץ עליו ולעשות לו רמיקס. הוורס אומנם לא ליריקלי אבל הוא כיפי ברמות ומפציץ. היא הוסיפה לשיר משהו וזה לגמרי בונוס.


8. I Can't Even Lie
אני מת על פיוצ'ר וניקי ביחד. האינסטרומנטל בשיר הזה הוא אחד האהובים עלי השנה וגם איך שהיא נכנסת בשיר כשהוורס שלה מתחיל. באמצע כשהקול שלה נהיה אוטו-טיון כבד התאהבתי מהשמיעה הראשונה. זה אדיר ואני מת על זה שהיא משלבת את זה לאחרונה בשירים שלה. וכמובן, השורה האייקונית "Keep your man from my Instagram bitch" שאי אפשר שלא להמשיך לשיר אותה בלופים גם אחרי שהשיר נגמר.

7. Swalla

וורס כיפי ברמות ואחד הכיפים שלה אי פעם! אני מת עליו. הסיבה שהשיר הפך ללהיט ענק בעולם זה כי השיר באמת יכול לקלוע לכל בן אדם שקיים מבחינת טעם, הוא קליט כיפי וטוב! וכך גם הוורס שלה שהתאים את עצמו בצורה מושלמת לשיר. הדבר העיקרי שאני אוהב בוורס שלה זה שהוא סטיקי וצבעוני בדיוק כמו הוויב שהשיר הזה משדר.

6. Realize
שימוש אדיר באוטוטיון, אינסטרומנטל אדיר. ברצינות שיש משהו סופר מכשף בשיר הזה והיא יושבת על זה מדהים. אהבתי שהוא נתן לה גם לעשות את הפזמון, אני חולה על זה שהיא משתמשת באוטו-טיון בשירים שלה, אני רק חושב שאם היא תאמץ לעצמה את העניין לאלבום החדש רק שתשתמש בזה בחוכמה כי מאוד קל ליפול לתוך משבצת משעממת כשזה לא נעשה כמו שזה צריך.


5. No Flag 

הוורס שלה אומנם קצר אבל הוא אדיר בעיני. כיפי וטוב והולך אדיר עם כל השיר כחבילה אחת. החלק בסוף שהיא אומרת 'ביצ'ס איז פיניטו' לבד קבר לי את החיים, וזה שהיא מחקה את הפלאו של 21 סאבג' זה אחד הדברים האהובים עלי שהיא עשתה השנה רק חבל שזה היה לכמה שניות אחדות וזהו  וורס אדיר. 

4. Swish Swish 

כשיצא השיר באמת שכל כך שמחתי וזו הייתה בין הפעמים היחידות שיצא שיר לשתי זמרות שאני מאוד אוהב ופשוט עפתי ממש על הפעם הראשונה. השיר הזה עד היום שיא המרענן והפראשי בעיני. וורס כיפי ומגניב של ניקי, מת על הזרימה שלה עם הביט ומת על כל המשחקים שלה עם הקול. היא יושבת מדהים על הפקות דיסקו זה תמיד היה החלום הכי ענק שלי שהיא תעשה, הלוואי ויהיו לה עוד דברים כאלו בעתיד. שתלמד מאזיליה! 

3. Plain Jane Remix

הוורס אולי יצא לפני פחות מחודש, אבל הוא לגמרי שחט כמעט כל וורס אחר שהוציאה השנה. נתחיל בזה שהשיר אדיר בלי קשר גם בגרסאת הלא-רמיקס, אבל החיבור של הוורס שלה עם השיר היה מדוייק בצורה יוצאת דופן. בעיני לפחות היא קלעה בול עם הכל, וכשהיא עשתה את הפלאו של אסאפ בפזמון ונתנה אחד משלה עם מילים משלה זה יצא מושלם ומרענן. הכניסה משהו קסום לשיר ונתנה אדיטוט מדוייק.

2. MotorSport 


לקום לבוקר של יום שישי ולגלות כמו בתוך חלום שיש שיתוף פעולה שכזה וכנראה הוא חד פעמי זו הרגשה של ממש. קארדי בי מיגוס וניקי באותו שיר? זה חייב להיות לוהט. השיר עצמו באמת היה ועודו אדיר, אבל הוורס של ניקי ברצינות העיף אותי באוויר. המשחקי מילים, המשמעויות הכפולות, האזכורים לדמויות וידוענים מההיסטוריה או מהווה וההשוואות והמטאפורות היו מהטובת ביותר שלה. מעבר לזה שזה בין הוורסים הכי טובים שלה השנה, זה גם בין הוורסים הכי טובים שלה אי פעם.


1. Make Love 

אהבה משמיעה ראשונה. כשהשיר הזה יצא לא הפסקתי לחרוש עליו מבלי באמת להקשיב למילים, וכשהלכתי וקראתי את המילים התאהבתי אפילו יותר. עד היום אני לא מפסיק לשמוע אותו וחושב שזה בקלות בטופ 5 הוורסים הכי טובים שלה אי פעם. היא סיפקה וורס סופר אייקוני השנה ולשמחתי הוא גם היה די ארוך אז ההנאה הייתה כפולה. מת על ההשוואות ועל זה שהיא משחקת עם הזרימה שלה בשיר המון פעמים, מת על זה שהיא יודעת 'להגיש את ה-VIBE' הנכון שהיא ניסתה לצייר בהכי קלות שבעולם. הוורס הזה קולע מכל הבחינות. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה