יום שבת, 16 ביוני 2018

גריימס מתחילה ארה חדש עם פרסומת לחברת apple הכוללת הצצה לשיר חדש + תמונות חדשות מקליפ חדש!


האמנית גריימס ככל הנראה צפויה להוציא את הפרויקט שלה השנה אחרי כמעט 3 שנים מאז הפרויקט האחרון שלה Art Angels שזכה לביקורות חמות מצד המבקרים והיה לאחד מאלבומי הפופ האהובים עלי ב-2015 (ובכלל). גריימס אמרה בחשבון הטוויטר שלה לפני כמה חודשים כי צפויה כנראה לשחרר שני אלבומים השנה, אחד שיהיה מלא ב- "Shitty music" כדי לסיים את החוזה עם הלייבל שלה ולשחרר אלבום אחרון שיהיה בו שירים שהיא לא בהכרח מתחברת אליהם ב-100%, והשני שיהיה בו החומרים האמיתיים שאותם היא אוהבת ואליהם היא מתחברת מייד אחכ.

לפני כחודש פרסמה גריימס תמונה בחשבון הטוויטר שלה עם טראקליסט עתידי-ספק סקיצה לאלבום החדש שיוצא. לא ברור אם התוכנית של שני אלבומים עדיין קיימת, אבל אלבום אחד לפחות לגמרי צפוי לצאת. אלון מאסק, הבן זוג הנוכחי והטרי - הבעלים של החברה Paypal ועוד חברות, שהונו נכון לאפריל 2018 עולה על 21 מיליארד דולר, נשאל לגבי השיר שעתיד לצאת ואמר ששמו יהיה "So Heavy". גריימס בסמוך פרסמה שתי הצצות לשני שירים ולא אמרה מעבר. בזמן האחרון חזרה גריימס להיות פעילה במדיה כמו אינסטגרם וטוויטר ואישרה שאכן היא בארה חדש ושהיא חוזרת להוציא מוזיקה.

גריימס ואלון מאסק, מופיעים לראשונה ביחד בטקס ה- Met gala בחודש שעבר



שלשום פורסמה פרסומת חדשה של גריימס עם חברת הענק Apple שמקדמת את המק-בוקים שלהם ובסוף הפרסומת יש הצצה לשיר חדש של גריימס שלא שמענו בעבר. בפרסומת מדברת על כך שתמיד אפשר למצוא את הכלים הנכונים בשביל ליצור את המוזיקה שלך, אתה לא חייב סטודיו גדול ואתה יכול ליצור את המוזיקה שלך על הצד הטוב ביותר גם כשאף אחד לא נמצא בחדר והוא לא מלא באנשים שישפטו את היצירות שלך. הכי טוב זה לבד, אתה עם עצמך!  


אם חשבתי שזו הייתה המתנה שלי לסופש, אז יום לאחר מכן (אתמול) גריימס פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות חדשות (בנוסף לתמונות אחרות שפרסמה בשבועות האחרונים) בהם היא נראת כמו שלא נראתה בעבר, כנראה בצילומי קליפ חדש שעתיד לצאת בקרוב.














בקטע הויזואלי גריימס היא הטובה ביותר עבורי. למען האמת היא האהובה עלי. בכל התקופה הזו חיכיתי למוזיקה ממנה אבל מרוב שהאלבום הקודם היה מדהים יכולתי באמת להמתין בסבלנות ולתת לה את כל הזמן שבעולם. אני מקווה ומאמין שזה ישתלם, ואני סומך עליה שהיא תביא פרויקט לא פחות טוב או מעניין מהאלבום הקודם, למרות שזה יהיה חתיכת אתגר. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה