יום רביעי, 16 בדצמבר 2020

שירי השנה 2020

 אחרי אלבומי השנה הגיע הזמן למצעד שירי השנה שלי! שירים שכולם יצאו ב-2020 והפכו את השנה הזו להרבה יותר טובה בשבילי. כאלו שזיהיתי בהם מצויינות, צבע ושוני. 
בהתחלה חשבתי כמה שירים להכליל ברשימת שירי השנה שלי, החלטתי לתת ל-26 שירים מקום במצעד ולא להתפזר מעבר על מנת לתת יותר כוח וכבוד לאלו שכן הגיעו לרשימה. למה דווקא 25 ולא 26? כי השבוע חגגתי 25 אז איך אומרים? אחד לשנה הבאה.
על כל שיר אפרט מעט ואציין את הזאנר ואת האלבום אליו הוא משתייך.. קחו לכם משימה: אחרי שקראתם, נסו את השיר שהכי עניין אתכם ואתם לא הכרתם אותו קודם לכן. אשמח לשמוע את דעותיכם תמיד! ♥

מקום 26: Friends in the corner - Foxes 



פוקסס היא זמרת שאני מאוד אוהב, שלאט לאט איבדה את האש שהיה לה בהתחלה בעיניים ואני בסדר עם זה כל עוד היא בסדר עם זה. היא כבר לא מעניינת אותי כאושייה אבל אהיה הראשון לרוץ לשמוע כשיצא לה אלבום - היא שיא האותנטית וקולעת עם הפשטות שלה. השיר הזה זו דוגמה מצויינת לשיר מהמם, פוקסס סטייל, קצת סיינת' קצת יורו דאנס (בכל זאת, מלונדון במקור) ויוצא לנו שיר מקסים. אגב, הקליפ הרג אותי. אולי הקליפ הכי יפה של השנה.. מרגש ברמות

מקום 25: Cabin Fever - Jaden Smith 




ג'יידן סמית הוא אמן ממש לא מוערך לדעתי. הוא מוכשר בטירוף, מת על הסטייל שלו ובכללי עליו והשירים שלו באמת באמת טובים. לאלבום הזה פחות התחברתי מהקודם, לא אשקר, היה לי מעט ארוך ולא מובן - אבל השיר הזה.. ואו.. איזה צ'יל בופ היסטרי. מת על שירים בסגנון. הפשטות פה גם חוגגת והאותנטיות בשיאה. ג'יידן נשמע באלמנט שלו ואני מעריך אותו על זה. מת על הכלי נגינה בשיר ועל איך הקול רטרו שלו יושב עליהם מושלם. שיר אדיר 

מקום 24: Double Negative - Dominic fike 


דומיניק הוא זמר שהכרתי דרך הולסי, הוא השתתף באלבום שלה והקול שלו מאוד משך אותי. יצא לי לנסות את האלבום שבאמת היה ממש ממש חמוד (סביר להניח אם הייתי עושה טופ 20-25 אלבומי השנה ולא טופ 15 הוא גם היה נכנס) - אבל השיר הזה תפס אותי ברמות. שוב, לדומיניק יש קול כל כך יפה. אני כל כך אוהב את הסגנון הזה וזה כל כך מדויק איתו. מרגישים את "הקליפורניה ציל" בקול שלו והוא עשה פה עבודה נפלאה.

מקום 23: Slime - Shygirl 


רצועת קלאב-דאנס אפלולית שקולעת לטעמי בול פגיעה. שאיגירל וסופי מתאחדות לשיר מיסתורי עם אדיטוד בשמיים. אני מת הוויב של השיר.. האנגר חשוך עם מלא באורות. כל האי פי הזה אגב נשמע ככה, ולשמוע את זה כשיר בודד זה מהמם אבל כחלק מהאלבום רק מוסיף לכל הקהסיביות שבדבר.

מקום 22: Too late - The Weeknd 



דה ויקנד הוציא אלבום מעולה וסופר מגובש, השיר הזה מלכתחילה בלט לי. עד היום הוא טופ 3 שלי באלבום אך הוא מצליח גם להיות שונה ומיוחד מהשאר לפחות עבורי. יש בו משהו מאוד דה-ויקנד, ומצד שני, מאוד מיוחד ושונה מה שהופך את זה לאפילו יותר מסקרן. דה ויקנד במקסימום שלו פה לדעתי. מלודית השיר כתוב ואו, בדיוק כמו שהוא יודע. הוא נשמע מהמם והפזמון האופורי הזה הוא משהו אחר בנוף. שיר מצויין שראוי להמון הערכה. 

מקום 21: Dakiti - Bad Bunny & Jhay cortez 


אני מאוד אוהב את המוזיקה הלטינית ואת הראגטון בפרט, ואני חושב שבשנה האחרונה משהו קורה בראגטון והוא עולה רמה. קארול ג'י הפציצה עם הפקות שונות ומגוונות לשירים שלה (Ay dios mio, Tusa וכו), רוסליה גם כעושה רגאטון היא מביאה את האני האישי שלה ופתאום זה מקבל צורה אחרת - וכמובן, באד באני, שלוקח את הראגטון כמותן ולפעמים אף יותר ומביא צבע אחר שלא נראה כמותו. יש לו שירי רגאטון שיש בהם רוק.. זה סופר שונה בנוף. החופש האומנותי של באד באני והכוח שלו באהדת הקהל מאפשרים לו לעוף עם המוזיקה שלו, ואני מת על זה. Dakiti זו דוגמה מושלם. ההפקה הכי לא שיר לטיני טיפוסי. יש בו את הטאץ של באד באני תוך כדי שהוא שומר על שורשים מאוד ברורים. הפזמון מדהים.

מקום 20: five stars - CL 



סי אל, הזמרת הקוריאנית שהסתמנה כפריצה הבאה בחצי העשור הקודם ונעלמה בעקבות בעיות עם הלייבל חוזרת עם שחרור כפול של שני שירים ואלבום בדרך. פייב סטארז הוא אחד משני השירים והוא היותר צ'יל והשליו מביניהם. הרוגע שלו ועל הדרך הקצביות שלו יוצרת חווית מד-טמפו מדוייקת. על כל זה, יש אלמנטים ברורים של מוזיקה קוריאנית וזה הופך את כל החבילה להרבה יותר מעניינת אותנטית ומרשימה. בעיני סי אל קלעה בול עם השיר הזה. הוא פשוט כיפי והוא מדוייק לדעתי. 


מקום 19: Tinashe - God Rest ya marry gentelman


בחיים לא חשבתי שאשים שיר כריסמס ברשימת שירי השנה שלי ועוד במיקום כזה גבוהה.. אני לא יודע עד כמה השיר הזה הוא שיר כריסמס אסלי, אבל ואו.. איזו רצועה אדירה. נשמע כמו חומרים ישנים שלה ואני עף על זה. זה היה ממש לא צפוי לקבל אותו משום מקום כחלק מפרויקט קצר לכבוד חג הכריסמס אבל אני מרוצה וללא טענה אחת. שיר אדיר שמרגישה בו בדיוק באלמנט שלה והסגנון הזה תמיד ישב ותמיד ישב עליה בול. 

מקום 18: Rina sawayamya - Dynatsy


רינה הביאה אלבום מעולה השנה, אבל השיר הזה היה הראשון לבלוט לי בו ממש. יש בו המון.. אני שומע אותו עכשיו ועוד פעם מתחרפן מכמה שהוא טוב. הוא נשמע בהתחלה כמו פתיח לסרט ממש מצליח, עם פזמון פופ כל כך מדוייק וקליט ואז מתפוצץ אל דרופ+בתים רוקיסטים. כל זה נשמע כאילו זה הוקלט בתוך מקדש אסייתי עם מקהלת מלאכים מאחורה.. אין ספק שרינה עשתה פה משהו והוא ענק! 

מקום 17: Cl - HWA

אז זוכרים את השחרור הכפול של סי אל? אז השיר השני מהשחרור הכפול זה השיר הזה וגם הוא נכנס לשירי השנה שלי. כפי שאמרתי, סי אל קולעת. יש בה משהו אחר. לא סתם זיהו בה פוטנציאל עצום בעשור הקודם שהתפספס נטו בגלל ההנהלה שלה. אני לא יכול עם הפזמון של השיר הזה.. מרים ברמה שקשה להסביר. זה באנגר עצום עם שורשים אוריינטלים מובהקים והיא תותחית שהיא מצליחה לשלב כל כך הרבה דברים אל תוך דבר אחד ועוד שבסופו של דבר זה ישמע ככה. שיר עם המון חוצפה, אדיטוד ואחד כזה שאוטומטית גורם למוח לרקוד. 

מקום 16: Taylor swift - Exile ft. Bon iver 


את טיילור התחלתי לאהוב ממש בסוף 2018 את האמת.. פשוט הורדתי את כל הסטיגמות שהיו לי עליה וניסיתי את האלבומים שלה כמו שצריך. אהבתי את רפיוטיישן, אהבתי את לובר שבא אחכ ולאט לאט התחלתי לאהוב אותה יותר - אבל משהו תמיד היה חסר לי. משהו שמצאתי אותו בפולקלור, האלבום המדהים שלה שיצא לפני כמה חודשים. השיר הזה בלט לי מההתחלה.. זה לא סגנון קליל - האלבום די כבד ואפלולי כי אומנותית לשם היא כיוונה. היא כבשה אותי.. אבל לפני שהיא כבשה אותי היו רק כמה שירים בודדים שעשו לי את זה וזה אחד מהם. אני שומע אותו עכשיו ופשוט כיף לי.. איזה מדהימה היא. היא כותבת כזו טובה ומבצעת מדהימה. זה אולי השיר הכי סאחי של 2020 אבל מצד שני הוא כל כך מדוייק. לא אכפת לי שהוא עד כדי כך סאחי שגלגלץ ניגנו אותו מיליון פעמים השנה למרות שבקושי היה סינגל - הם סופר קלעו פה. ולפעמים סאחיות זה לא דבר רע.. נראה לי.. למרות שזה גם משפט שנשמע די סאחי אבל אתמודד עם זה.
השיר נשמע כמו השאלו של 2020. חבל שלא יצא כסינגל גדול עם קידום. זה משהו שיכול להיות פס-קול לסרט מצליח ולהפוך לקלאיסקה על זמנית. אבל מצד שני.. לפעמים כיף להרגיש שלא הרבה מכירים שירים שאתה ככ אוהב. (יחסית, כן? אנחנו עדיין מדברים פה על טיילור סוויפט)


מקום 15: Killing boys - Halsey




יש משהו בשיר הזה שמשך אותי מההתחלה להאמין שהוא אחד מהטובים שלה באלבום וצדקתי. מהשניות הראשונות ששמעתי אותו הרגשתי את זה.. והנה אנחנו היום, כמעט שנה מהפעם הראשונה ששמעתי אותו לראשונה - ועד היום הוא נשמע לי ככ מרענן וחי. אני אוהב את הסגנון הרוקיסטי-דרימי הזה עליה ויום יבוא והיא תעשה אלבום שלם בסגנון וזה יהיה האלבום הכי אהוב עלי אי פעם, אני יודע את זה.שיר מושלם. 

מקום 14: Victoria monet - Experience ft.Khalid & SG Lewis



אני ספציפית הייתי בשוק כששמעתי את השיר פעם ראשונה. היא לא זמרת שאני שומע בדכ וזה היה כל כך מפתיע.. הדיסקו-פופ הדרימי הזה בשילוב עם הארנדבי הרגיש הדבר הכי מרענן ששמעתי At the moment וזה החיה אותי מחדש. יש אנרגיה בשיר הזה שהיא יחודית לו והוא עשוי כל כך טוב.. פשוט קסום וחלומי. 


מקום 13: Bit of rain - Empress of 


איזו הפקה מושלמת.. השיר הזה מזכיר לי את תחילת השנה כל כך, כשתקופת הקורונה הכתה וכל האלבום הזה בא לי באותו שבוע בול והשיר הזה היה הראשון לבלוט ולהישאר איתי ככ הרבה. מת על איך שהשיר בנוי, על הקול שלה ועל זה שהיא פשוט משחקת עם השיר. הפזמון כשהיא שרה פשוט מדהים.. השיר הזה סופר מיוחד בעיני, ותמיד כיף לי לחזור אליו כי הוא נשמע מרענן יותר בכל פעם ופעם - וזה המבחן האמיתי לכל שיר ושיר, התוצאה לאורך טווח. 


מקום 12: Rojo - J Balvin 




השנה הזו לא מפסיקה להפתיע אותי וכן... עוד שיר לטיני נכנס לרשימת שירי השנה שלי. זה אומנם שיר מאוד מיוחד עבורי. איזה יפה הוא.. עוד לפני שהבנתי ספרדית כמו שאני מבין עכשיו הוא כבש אותי ובקושי הבנתי על מה הוא מדבר. משהו בו מלודית קנה אותי ועד היום כשאני שומע אותו אני חש את אותה התחושה שחשתי כשגיליתי את השיר. הוא כיפי, הוא עצוב, הוא משמח, הוא מרגש - הכל ביחד. אני ממש בעד ג'יי באלווין והוא הביא אלבום מעולה השנה, אבל זה השיר שהכי בלט מתוכו ונשאר איתי להמון זמן. גם הקליפ מהמם, ממליץ 

מקום 11: Visions - Charli xcx



בשיר הזה יש את כל מה שאני אוהב בצארלי. שיר שמתחיל שקט.. מלאכי וחלומי - עם הקול הרובוטי המהמם שלה שנשבר בתוך ההפקות האגרסיביות. מעט שקט שנעלם ולפתע ביט נבנה מתוך עצמו והכל הופך לפרוגרסיב ומתוחכם. אורות רק כמטאפורה לשמיעה במקום ראיה כי ככה זה מרגיש ואז הכל מתפוצץ אל משהו מאוד מחוספס ורובוטי כמו שאני אוהב. ההפקות המתוחכמות של צארלי תמיד מסבירות לי מחדש למה אני כל כך אוהב אותה. כשאני מאבד בה עניין כי בסופו של יום היא אחת הפייבוריטיות שלי וחוץ מלהוציא מוזיקה היא לא עושה הרבה (כן, עניין הויזואל, ראיונות, הופעות וכו זה משהו מאוד חשוב לי) - אני חוזר למוזיקה ומתאהב בה מחדש. הטריק הזה עובד לי כל פעם.. כי המוזיקה שלה באמת מרגישה לי בלתי מנוצחת ועל זמנית. היא פשוט גאון והשיר הזה זו רק אחת מהדוגמאות הבולטות. הייליט. 

מקום 10: My Whole life - Alina baraz 


טוב אין ספק שאלינה באראז היא בין התגליות שלי השנה. בהתחלה לא ניגשתי לשמוע את האלבום שלה על אף שקיבלתי המלצות, וביום שהתחלתי השיר הזה פתח את האלבום ופשוט התאהבתי. אחכ התאהבתי באלבום, אבל אם השיר הזה לא היה פותח אותו אני בטוח שהייתי ניגש לשירים בתחושה פחות מתלהבת - כי השיר השאיר אותי בהלם מעד כמה הוא קולע לטעם שלי. הקול שלה.. הדברים שהיא מדברת עליהם בשיר.. המטאפורות.. המנגינה.. הפשטות.. כל דבר בשיר הזה פשוט מושלם ומרגש וזה ללא ספק שיר שהולך להמשיך איתי לעוד המון המון זמן. 

מקום 9: Seven - Taylor swift


איזה שיר קסום.. הבתים שלו מקסימים אותי! והפזמון הילדותי על גבול התמים הזה שמרגיש כל כך אותנטי. כבר אמרתי ואגיד שוב: היא כותבת מדהימה. גם לירית וגם מלודית. יש לה ויז'ן מאוד ברור והיא ממוקדת ומפוקסת והשיר הזה זו הוכחה חיה. משהו בו נותן תחושה של געגוע ישן למקום זר.. אפילו נשמע קצת כמו תפילה. טיילור אומנותית באלבום הזה הלכה עד הסוף ואני מעריך אותה על זה המון. 

מקום 8: Jobs - City Girls 


אני שרוף להן על הצורה. באמת שהן פשוט עשו לי כיף כיף כיף ו-כיף השנה. איזה בופ היסטרי השיר הזה. באנגר לא נורמלי שהופך אותן להרבה יותר אותנטיות בעיני. טכנית אפילו הראפ טוב וברמה גבוהה בעיני. הן חצופות, ממוקדות ומפוקסות שם והמוד שלהם ענק. פזמון סופר מדבק, ופשוט רקורד טוב שעשוי מעולה וקולע בדיוק למה שהן עשו. הן לא מתיימרות ועל אף שזה יכול להישמע טריוויאלי, זה לא.. במיוחד בזאנר הזה. תמיד מרגיש לי שהן היחידות שבאמת נשארות לויאליות לשטיקים ולשטויות שלהן. + הבית השני של הראפרית השנייה JT שורף קריירות. 

מקום 7: Be Kind - Marshmello & Halsey 


אני חולה על הולסי בשני מצבים: שירי רוק + שירי דאנס. אני גם אוהב את כל מה שבאמצע כן? היא אחת האמניות האהובות עלי והיא מוזיקאית אדירה. אבל משהו בה בשירי דאנס קצביים כאלה עושים לי למות. בקטע טוב כמובן. השיר הזה זה שיר שכל זמרת פופ שמשתפת פעולה עם דיג'י גדול הייתה חולמת לאחד כזה. הבתים השקטים עם הקול הממש עדין שלה על ההפקה הנעימה, שהכל מתפוצץ אל פזמון מלא באנרגיה עם פזמון כל כך חזק - כל זה הופך את השיר הזה למאוד מאוד מיינסטרימי אבל מאוד מאוד מיוחד מהצד השני. איזון מופתי בין השניים והיכולת ליצור שיר שמרגיש ובועט כמו להיט אבל לא נשמע כמו מה שנשמע כרגע בנוף. זה לא דבר של מה בכך! 

מקום 6: Come thru - Summer walker & Usher 


אנחנו הולכים ומתקרבים לסוף וזה הופך לקשה ולקשה יותר. השיר הזה היה איתי לאורך כל השנה... משהו בו הרגיע אותי והכניס אותי למוד מאוד שליו, וזה בדכ לא שירים שאני שומע - אבל וואלה הוא הקסים אותי ברמות. כמה חרשתי עליו.. זה פשוט שיר שאני יודע שעם החשיפה המתאימה הוא היה יכול להיות היום במקום אחר לגמרי מבחינת הצלחה! אבל זה לא משנה כי מבחינת הטיב והאיכות הוא ברמה מספיק גבוהה

מקום 5: Nathy peluso - Buenos aires 



אוף השיר הזה ממוגג אותי. יש מילה כזו ממוגג? הוא עושה בתוכי דברים ושוב.. שיר בספרדית, שאני נאבק במילים כדי לנסות להבין ואף מצליח! וזה מהמם, ואותנטי. נתי פלוסו היא אמנית, גיליתי אותה לא מזמן אבל היא ללא ספק פריצת השנה שלי. יש בה משהו אחר שאין באף אחת אחרת. היא שילוב של איימי ויינהאוס, נינה סימון וכלבת GTA שיוצאת לרחוב לעשות בלאגן. היא משוגעת, אבל היא מאוד ממותנת. היא יודעת להקפיץ אבל מצליחה גם לרגש. יש לה ספקטרום רחב של צבעים בקול שלה או בסגנון המוזיקלי שלה ואני באמת בקראש ענק עליה. השיר הזה הוא אלטרנטיב-ארנדבי כזה, ניאו סול - אף הועמד לגראמי הלטיני בקט "השיר האלטרנטיבי הטוב ביותר" - זה ללא ספק בין השירים הכי טובים שיצאו השנה ומשהו שהולך להישאר איתי המון. בשיר היא מספרת על עיר מקום הולדתה, בונוס איירס ארגנטינה, ובוידאו-קליפ אף משקפת סרטוני וינטאג' שלה כילדה בעיר, מהנוף, וכו 

מקום 4: Delete forever - Grimes 



טוב זה נהיה ממש צמוד הא.. גריימס היא אחת מחמשת הזמרות האהובות עלי, והשיר הזה מהרגע שיצא הפך להיות בין האהובים עלי אי פעם בקריירה שלה. מפתיע? אותי לא. גריימס תמיד שומרת על רמה מאוד ברורה ולא סתם היא אמנית שאני כל כך אוהב ומתעניין בה. היא מעולם לא מתרשלת או מאכזבת, יש לה רצף מאוד ברור של רמה ושל איכויות ועל כן אני כל כך אוהב אותה. השירים שלה מדהימים, והשיר הזה זה דוגמה מושלמת לכמה היא אמן. יש בו קאנטרי, יש בו פופ, יש בו קצת רוק, יש בו אמביינט, יש בו סיינת ויש בו מיליון ואחת דברים שמשתלבים למשהו אחד קוהרנטי ונכון. אפילו היוקלילי ברקע פשוט מושלם. כל דבר בה או בשיר הזה הוא מושלם ואני מתחילת שנה לא יכול להפסיק לשמוע אות השיר הזה ולפתוח את הפה כל פעם מחדש.. ההגדרה במילון למילה: רעננות. 

מקום 3: Dolerme - Rosalia 



אז את רצף השירים בספרדית שלנו מסיים דולרמה (כאב), השיר האהוב עלי של רוסליה ובמקרה גם אחד השירים הכי יפים שיצאו השנה. תחילתה של מגפת הקורונה, ספרד (מדינת הולדתה של רוסליה) נפגעת קשות בנוסף למדינות אחרות. היא יושבת לה רחוק מהבית, בעיצומו של אלבום שהיא אמורה להכין, רחוק מהחברים ומהכל ותוהה מתי הכל יגמר. תחושה של בדידות ושל כאב מקיפה אותה ונותנת לה אנרגיה לסיים את השיר הזה. בשיר רוסליה שרה על אהוב מהעבר שדחק בה ובסופו של דבר גרם לה לאבד את הרגשות שלה. השיר הזה הוא הטעם שלי אחד לאחד וכששמעתי אותו בפעם הראשונה הייתי בהלם ולא הבנתי מאיפה היא הביאה את זה. כן.. רוסליה אגדית ורוסליה מביאה שירים מטורפים אחד אחרי השני.. אבל השיר הזה כבר היה יותר מדי. הוא היה (ועד היום מרגיש) משהו אחר.

מקום 2:  IDORU - Grimes 



כבר אין לי מילים לתאר כמה אני אוהב את גריימס. באמת. מה זה השיר הזה? זה השיר הכי יפה בקריירה שלה אני חושב. איזה מטמטם לשמוע אותו ולהתעמק בכל פיסה ופיסה בו. בכל צליל, בכל אפקט קולי.. השיר הזה הוא גריימס. גריימס היא השיר הזה. הפקה אלקטרונית מכשפת עם הקול הנשבר של גריימס, המילים של השירו איך שהיא אומרת ושרה את אותם מילים ושם השיר (IDORU - I ADORE U) מקסימים אותי כל פעם מחדש. הקול הכנוע שלה עם ההפקה האגרסיבית שמרסקת לה את הקול.. ועדיין זה מאזון וכל כך אחר ברקע. ברצינות שהשיר הזה צריך לזכות בכל ההערכה וההאהדה שבעולם. שיר שהוא מושלם, ומעבר. 

מקום 1: Ashley - Halsey



אז אומנם גריימס זכתה באלבום השני והולסי רק במקום השני, אבל לא יכולתי לעשות את זה גם פה. אז גריימס תסתפק בשני שירים בטופ 4 אבל אף אחד לא נוגע בשיר הזה. מהרגע שהוא יצא, היה ברור לי שהוא יהיה המקום הראשון שלי השנה. והוא יצא בינואר.. הנה אנחנו תכף אחרי שנה, מאות אם לא אלפים של שירים יצאו ואף אחד לא עשה לי מה שהוא עשה לי. זה מתחיל מהבתים השקטים והמילים הנוגעות, אל הפזמון המפוצץ בחשמל ובזרמים שמועברים חזק יותר כשמקשיבים למילים ולצרידות בקול שלה. נשמע כאילו היא בוכה את המילים, לא שרה. רמת הרגש של הולסי כל פעם רק מגיעה לשחקים חדשים והשקיפות שלה כל פעם מחדש גורמת לי רק להימשך ולהימשך אליה ואל המוזיקה שלה יותר. השיר הזה הפך לשיר שמסמל לי את 2020 מהמון בחינות. ולשמוע אותו בלייב בהופעה שלה שטסתי בסוף פבראור היה הקולזר הראוי והסופי כדי להוכיח מה זה השיר הזה בשבילי. בשיר היא שרה מעבר (אשלי זה השם האמיתי שלה) לעתיד (הולסי, בעתיד) שזה ההווה כרגע על הכאב שחשה. היא שרה שם על כמה ש- "הלב הוא שריר אבל הוא לא מספיק חזק כדי לשאת את כובד הכאב" שהיא חווה באותם רגעים. על זה שהבעיה לא נפתרה, וכנראה תישאר איתה לנצח. לא רק שזה לא עובר.. זה כל יום הופך לקשה וקשה יותר. אבל היא תצטרך להתמודד. לשיר אין קליפ, אבל צירפתי פה קליפ שהמעריצים עשו לשיר שהוא די נחמד. בכל אופן, שיר השנה של שנת 2020 ללא שום צל של ספק. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה