יום שבת, 8 במרץ 2014

מדונה עובדת עם אביצ'י, וניקי מינא'ז משמחת ילדה בת 5 שחולה בסרטן

מדונה עובדת עם אביצ'י!


מדונה אמרה: "עושה כמה 'האוס וורק' לפני ההגעה לסטודיו עם אביצ'י" ובכן, למי שלא יודע, מדונה היא הפייבוריטית שלי בעולם המוזיקה, ואין יותר נרגש ממני כששמעתי שהיא עובדת על אלבום חדש. שמעתי על Daft punk (אלו שאחראים ל-"Get lucky" לדומה) שעתידים לעבוד איתה, וכולי התרגשתי כי אני מאוהב בהאוס הצרפתי שלהם וזה יכול להשתלב מדהים עם מדונה. אביצ'י? נו טוב, אולי הם מכינים לנו להיט. אני לא מת על הבחור, אבל מדונה תמיד ידעה לקחת כל אדם בקריירה שלה ולהתאים את עצמו אליה. כמו זיקית היא הייתה גורמת להם לקבל את הצבע שלה, ואז לייעל את זה בצורה הטובה ביותר. אני אופטימי על אף שאביצ'י הוא לא כוס הנס שלי!


__________________


ניקי משמחת חולת סרטן שמעריצה אותה!


טוב, אז ביחד עם מדונה, גם ניקי היא הפייבוריטית שלי בעולם המוזיקה (הן השתיים שבמקום הראשון אצלי) והפוסט הזה יצא במקרה עם שני כתבות שקשורות אליהן, סימן טוב? לגמרי! ניקי גם הפעם מראה לנו למה אני באופן אישי התאהבתי בה מלכתחילה. האופי המדהים שלה שגורם לי רק לחייך בכל פעם שהיא עושה משהו למען האחר, כי זה כלכך אותנטי ואמיתי, ללא שום מסכות או אינטרס כזה או אחר.
אבא של ילדה בת 5 שחולה בסרטן ומעריצה את ניקי פרסם באינסטגרם אותם ורשם בתיאור: "מעריצים, אני צריך את העזרה שלכם, כדי להשיג למיה את אחת המשאלות שלה. היא בת 5 ונלחמת בסרטן, והמשאלה שלה זה לפגוש את ניקי מינא'ז ולהשיג את אחת הפאות הורודות שלה! אני צריך את העזרה שלכם, תגיבו על פרסום זה @Nicki minaj ו-#HelpmiyahmeetNicki ו- #PinkWig4Miyah. בואו נשיג למיה את אחת הפאות הורודות של ניקי!
ניקי כמובן, לא נשארה אדישה לפרסום שכזה, פרסמה את התמונה אצלה בחשבון הטוויטר ורשמה:
"היי מיה, בוא נראה מה נוכל לעשות עבור נסיכה קטנה ויפה שכמותך"
וזה חברים, למה אני מעריץ אותה.
כמובן, שאעדכן אם יהיו חדשות נוספות לגבי המאורע, הוא מרגש אותי ברמות, ואני כלכך מקווה שהיא תגבור על הסרטן ותשיג את תשומת הלב שלה מניקי, אולי זה מה שעתיד באמת לעזור לה ולתת לה תקווה, כזו אמיתית שתעזור לה לנצח את המחלה הנוראית!
לפרסום לחצו כאן.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה