יום ראשון, 9 במרץ 2014

קייטי פרי מפרגנת לביונסה ועוקצת את מאריה קארי, איגי אזליה מתעצבנת על מעריצה

"מאריה קארי נהדרת בשביל להיזכר בעבר, נהדרת..!"


קייטי פרי לפני כמה ימים התראיינה ודברה על הרבה דברים כמו הטור שלה, לדוגמה, ונשאלה שאלות על עצמה ועל הסובבים אותה. בסביבות ה-7 דקות נשאלה ע"י המראיין על האישה הגדולה ביותר בעולם, וקייטי אמרה שלדעתה זו ביונסה. חתיכת מחמאה הא? לגמרי. מייד לאחר מכן המראיין הוסיף "ומה דעתך על מאריה קארי" וקייטי אמרה באלגנטיות: " היא נהדרת בשביל להיזכר בעבר, נהדרת! " אני חושב שקייטי עצמה ידעה לאן זה יוביל. הרי זו הייתה רמיזה די עבה לזה שמאריה קארי כבר לא מצליחה להרים את עצמה כמעט עשור מאז האלבום המוצלח שלה לשעבר "האמנסיפציה של מימי". קייטי רומזת שמאריה נחלת העבר? אפשר לומר. כל הקהל חיש מהר התחיל לצחוק כולל המראיינים, ומייד אח"כ כדי לא לצאת בי'ץ, כי כמובן, זו קייטי פרי, היא לא יכולה לתת עקיצה נחמדה ולעמוד מאחוריה, אז היא אמרה שהיא מאוד אוהבת את "Honey" שלה. (שאגב, זה גם השיר האהוב עלי) ודברה עליה עוד כמה שניות, והופ, לנושא הבא.
לראיון:

________________

איגי אזליה רבה עם מעריצה!


מעריצה של איגי פרסמה קולאז (אוסף תמונות) עם שני תמונות של איגי, עוד תמונה של איגי ושל מולי (המעריצה) ועוד תמונה של מישהי מהסט. את התמונה פרסמה לפני שבוע, כמה ימים לפני צאת הקליפ אחרי הוראות מפורשות של איגי לא לפרסם שום תמונות מתוך הסט. כנראה שאיגי רצתה לשמר את זה ולעשות הפתעה למעריצים ולעולם כי למי שלא יודע, זה מחווה מדוייקת לסרט "Clueless" שממנו איגי לקחה השראה בלבוש ובעוד דברים שיש בקליפ. מחווה כמו כל מחווה.
אחרי שהמעריצה פרסמה את הקולאז' באינסטגרם, כולם רשמו לה "אוהבת את זה" "את ברת מזל! אוהבת אותך" "מתי הוידאו יוצא" וכ'ו וכ'ו. עד שאיגי באה וכתבה את ההודעה הבאה:
"תפסיקי לפרסם תמונות מזד**נ*ת. אמרתי כלכך הרבה פעמים לא לפרסם את התחפושת לפני שהוידאו זמין ברשת. תראו קצת כבוד אם אתם אוהבים אותי כלכך הרבה.. אני לא מבינה למה לא יכולתם לחכות כמה ימים וזה כלכך מאכזב לומר את האמת.."
המעריצה, מולי, רשמה: "אני זוכרת את הבקשות שלך ועקבתי אחריהם עד שראיתי המון אחרים מפרסמים גם הם תמונות..מאוד נהנתי ביום הזה, ואני נהנת מהמוזיקה שלך. התמונות האלו יכולות להפוך אותך ליותר ציבורית ואנשים יותר יתרגשו לקראת הוידאו. אז תהיי מאוכזבת כה שתרצי אבל את תהיי הראשונה לשבור את שיא ה-VEVO"
ואני שואל: מה?
באיזה סרט את חיה שאת חושבת שהקליפ של איגי ישבור את השיא ב-VEVO (מעל 19 מיליון צפיות ב-24 שעות למיילי סיירוס עם Wrecking ball) ובאיזה סרט את חיה שהקליפ של איגי ישבור את השיא בזכות התמונות שלך? ועוד משהו: למה נראה לך שאת באמת חושבת שאת זו שתקבעי לאיגי אם היא תהיה יותר ציבורית או פחות ציבורית. מה זו החוצפה הזו? אכן גסות רוח. אני לא יודע אם זה נעשה מרוע (אני מאמין שלא) כי מקורבים של המעריצה אח"כ אמרו למטה כמה שהיא לב טוב ושהיא לא התכוונה לעשות רע אחרי שאיגי המשיכה לצאת עליה בהודעה הבאה:
"בבקשה אל תקני את המוזיקה שלי, אל תבואי להופעות שלי, ואל תצפי בוידואים שלי. ביי מולי. את חצופה כלכך"
קצת נוקשה הייתי אומר? ובכן, כן, לקבל הודעה כזו מהאיידול שלך זה לא משהו שיגרום לך לקפץ בבית מרוב שמחה, אבל אני חושב שהיא הביאה את זה על עצמה אחרי שאיגי ביקשה לא לעלות את התמונה, ולמרות התגובה הראשונה שהייתה די ממותנת, היא התווכחה, התחצפה, ולא מחקה את התמונה. אחרי התגובה של איגי גל מעריצים כמובן שטף את מולי על כך שהיא חסרת התחשבות ושהיא חוצפנית, ובקיצור, כעס עצום.






אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה