יום חמישי, 13 במרץ 2014

קיילי מינוג רוצה שיר עם מדונה ועם ליידי גאגא, דיסקלוז'ר מארחים אמנים גדולים באלבום הבא שלהם, והשיר המומלץ!


קיילי רוצה שיתוף פעולה בינה לבין מדונה וגאגא! 


קיילי מינוג נשאלה בראיון על שיתופי הפעולה שתרצה לעשות בעתיד. קיילי צחקקה ואמרה שלא יהיה לה, למדונה, או לגאגא זמן בשביל זה, כי כולן עסוקות, וכמובן, שיש עוד אנשים על הפרק. אבל בואו נחזור קצת אחורה: קיילי, אחת מאמניות הפופ הגדולות בכל הזמנים עם להיטי ענק כמו "Get out of my head" "Spining around" וכ'ו, מוציאה בימים אלו לשווקים את אלבומה החדש "Kiss me once" שהסינגל הראשון ממנו הוא "Into the blue" וכנראה זה שיבוא אחריו יהיה "Sexersizer". (לא בטוח, כמובן). יחד עם הוצאת האלבום שלה, מתראיינת קיילי במקומות כאלו ואחרים על מנת לקדם את עצמה ואת האלבום החדש, ונשאלה על אמנים שהייתה רוצה לשתף איתם פעולה. ראשית, נשאלה על מדונה. התגובה של קיילי הייתה "ברור, זה יהיה מדהים! זה כמו שהעולם יעצור מלכת! לגמרי, זה יהיה מדהים, אני לא יודעת אם אי פעם זה יקרה, אולי זה משהו שיהיה אך ורק קיים בדמיון שלנו". ולאחר מכן, נשאלה על ליידי גאגא - קיילי אמרה: "אני אשמח מאוד שזה יקרה, אני לא שרה הרבה עם בנות אז זה יהיה מהמם" ואז, כמובן, כפי שרשמתי למעלה, נשאלה על שילוב משולש - את התשובה תמצאו בתחילת הפוסט. אבל לעצלנים:  קיילי צחקקה ואמרה שלא יהיה לה, למדונה, או לגאגא זמן בשביל זה, כי כולן עסוקות, וכמובן, שיש עוד נשים על הפרק.
קיילי הפתיעה אותי לגמרי עם האלבום שלה. היא אף פעם לא הייתה זמרת אלבומים מבחינתי. ניסיתי את "Fever" שלה וזה נראה כאילו היא בוחרת את הסינגלים שלה שהם הטובים ביותר באלבום ואילו השאר סתם פילרים (רצועות ששמים באלבום כדי שימלאו מקום אבל הם לא באמת טובים) - זאת אומרת, אף פעם לא אהבתי אלבום שלם שלה (לא שניסיתי את כולם, מודה) ודווקא באחרון אני מרגיש יותר כימיה בין הרצועות. לגמרי הולך לקנות את האלבום, ולגמרי רוצה שקיילי תשתף פעולה עם מדונה, עם גאגא? עוד יותר טוב! זה יהיה השילוש הקדוש ממש (האב, הבן והרוח)


________________________


דיסקלוז'ר מארחים אמנים עם שמות גדולים באלבום הבא שלהם!



דיסקלוז'ר אמרו בראיון שהם עתידים לשתף פעולה עם אמנים גדולים בתעשייה. אמנים עם שמות גדולים אשר עתידים להופיע באלבום הבא שלהם. כעת הם לא יכולים להרחיב יותר מדי, אבל זה יקרה, וזה יהיה גדול! הם נורא מתרגשים לקראת זה.
האמת שארצה לראות אותם ממשיכים עם הסאונד האלטרנטיבי. הם עשו עבודה מדהימה עם אלונה ג'ורג בשירי "White noise" ועשו עבודה מדהימה עם לורד ואלונה ג'ורג' בטקס ה-Brit awards האחרון. שילוב של "White noise" ושל "Royals" שהיה אגדי מבחינתי. אין ספק שצמד המפיקים האלו מכושרים להפליא, ואשמח נורא לשמוע אל אמנים גדולים שעתידים לעבוד איתם, כי אני מאמין שהם יקחו אותם למקום מעניין ופחות מיינסטרימי, שזה כבר יותר מסקרן, וכמובן, יגרום לחשיפה של הצמד. אולי זה מה שבאמת יביא לפריצה הגדולה שלהם בעולם. אקווה שהם גם יתעסקו באמנים כמו ניקי מינא'ז (לא סתם בגלל שהיא הפייבוריטית שלי) או אזליה בנקס, שהן ראפריות תותחיות שיכולות לשבת מדהים על ביטים כאלו.


________________________



השיר המומלץ


אז החלטתי להוסיף מדי פעם "השיר המומלץ" לכתובות באופן לא מבוקר או סדיר. כשאשמע שיר באותו הרגע ואתלהב ממנו, אכתוב עליו כאן כדי להמליץ עליו לשאר הגולשים והקוראים כאן באתר - כי למה שאני יהנה לבד? זה כה אנוכי יהיה מצידי!
השיר היום הוא של אמנית אלטרנטיבית בשם Banks (כן, יש אזליה בנקס, יש איגי אזליה, ויש בנקס, כולן לא אותה אחת, אלו שלושה נשים. קצת סדר בבלאגן..) שהוציאה את הקליפ החדש שלה לשיר "Brain" שלראשונה שמעתי אותו היום. בשמיעה הראשונה הרגשתי נורא מוזר ולא ידעתי מה לחשוב על זה, אבל בשמיעה השנייה פשוט התאהבתי. תנו לזה הזדמנות. אתם תתאהבו. זה מאוד מלודרמטי קר ומנוקר, וזה אולי קצת מרתיע בהתחלה ולא גורם לשומע המזדמן להנות מזה בהתחלה, אבל אח"כ יש תפנית מעניינת בשיר, שכמובן רק הופכת לחוויתית יותר מפעם לפעם. השיר הוא כמו טעם נירקש. אתה לא יודע מה אתה חושב על זה בהתחלה, ואח"כ מתאהב - וזה כל היופי במוזיקה לדעתי.

)

תגובה 1 :