יום רביעי, 12 במרץ 2014

ניקי מינא'ז מצלמת קליפ חדש, הסינגל הבא של מיילי סיירוס הוא, ביונסה מותקפת ע"י מגיש חדשות


ניקי מצלמת וידאו חדש


ניקי מינא'ז במקסיקו כבר כמה ימים, מעלה תמונות עם הלוק החדש והטבעי שלה. אומנם המראה הטבעי בא לו, אך המראה הפרובוקטיבי לעולם כנראה לא עתיד ללכת! התמונות החושפניות והפרובוקטיביות ממשיכות לשתוף את מעריצי העמוד אינסטגרם של ניקי, ואני כמובן, שמח! ניקי צייצה בטוויטר שהיא מצלמת שם וידאו. קליפ חדש לשיר חדש? אמן!





_________________________

הסינגל הבא של מיילי הוא "4X4"


הסינגל הבא של מיילי סיירוס הוא 4X4 מתוך אלבומה האחרון "Bangrz". אחרי ההצלחה של "We cant stop" סינגל הבכורה וההצלחה העוד יותר גדולה של "Wrecking ball" כסינגל שני באלבום, מיילי החליטה להוציא את "ADore" יותר כסינגל שלישי. נאחס? לגמרי. השיר גירד לה את המקומות הפושרים במצעד האמריקאי והותיר סביבה סימן שאלה גדול שבא ושואל האם מיילי באמת אמנית רגעית וחולפת או שהיא כאן בשביל להישאר! הסינגל הרביעי יכריע? אולי. מה הבחירה? מדובר בשיר כיפי בסה"כ עם הזמר נלי, בשיר קאנטרי שכזה עם נגיעות חדשניות בהפקה עצמה שהופכים את הכל למשהו מאוד כיפי זורם קליל ונחמד לצופה המזדמן - השאלה זה עד כמה זה באמת יעבוד? מיילי לא יכולה להרשות לעצמה לקחת סיכונים. היא לא ריהאנה, היא לא ליידי גאגא, ובטח שלא ביונסה, שיכולות להרשות לעצמן לקחת סיכונים, לפול, לקום, ולהתחדש - זה הזמן שיקבע האם מיילי היא אמנית של "15 דקות תהילה" או אמנית של "15 שנות תהילה"
"4X4" יעשה את זה? לא יודע.. נקווה לטוב. אני רק חושב ש-"Fu" מהאלבום היה עושה את העבודה יותר טוב. או "Do my thang" שבכלל היה יכול להפוך להיות "קילר קלאב" של החיים.

לשמיעת השיר:
  )

_________________________

ביונסה סכנה לילדים?


מגיש חדשות אמריקאי של רשת פוקס המפורסמת יצא כנגד ביונסה בטענה שהיא באמת אמנית לא חינוכית לילדים ושהיא מהווה חיקוי רע. מודל רע. ביל אווריאלי: " היא מפארת בקליפ החדש שלה יחסי מין במושב האחורי בלימוזינה (Partition) נערות מתבגרות, ואפרו אמריקאיות בפרט רואות בה מודל לחיקוי. לא ברור למה זה המסר שהיא רוצה להעביר לכולם, כשידועה בעיות כמו הפלות או פירוק משפחות בקרב בני נוער. כאמא לעצמה ומישהי שמתיימרת לקדם שיוייון בין המינים, אמורה להיות לה מחוייבות להגן על ילדים"

ואני אומר: קאט דה פאקינג בולשיט. די עם ההתייפיפות האמריקאית הזו שאני כבר לא יכול לשמוע עליה.
 לא הספיק לכם מה שמדונה עשתה לכם ב-2003 אתם עוד ממשיכים להטיף מוסר לאמניות שסה"כ עושות מה שהן רוצות? ביונסה לא מורה או דמות חינוכית שהיא צריכה להוות מודל מסויים לאנשים רק כדי לרצות אותם. ביונסה היא בן אדם לעצמו. ואם פקינג בא לה להתחרמן (סליחה על הביטוי) עם בעלה במושב האחורי בלימוזינה, אז היא פאקינג תתחרמן (סליחה על הביטוי 2.0) במושב האחורי בלימוזינה. כל הקליפ היה בגדר פנטזיה, משהו מאוד סרקסטי והומוריסטי שמתחיל בביונסה שמסתכלת על בעלה ומדמיינת את כל התשוקה והלהט הזה שכנראה חסר לה בקליפ. בסוף הקליפ ישנה ה-"יקיציה" והיא קמה מהפנטזיה אל המציאות, אל החיים הנורמטיבים והרגילים - כל זה עשוי בצורה כלכך טובה, ולא לעניין בכלל שיתחילו לרדת לפסים אישים כאילו היא איזו אמא משוגעת שמלמדת את הבת שלה לשכב עם כל גבר לעשות הפלה ולפרק משפחה. מגיש חוצפן, והלוואי שביונסה תגיב לזה, הלוואי, מת לראות מה יש לדיווה לומר.




תגובה 1 :

  1. בחירה טובה לסינגל מבין היחידים שאהבתי..
    הבא בתור- Bangerz. אולי יזכיר לעולם שבריטני קיימת.
    ומסכים איתך לגבי ביונסה נמאס מהאנשים האלה

    השבמחק