יום רביעי, 23 באפריל 2014

סינגל חדש לביונסה? "Pretty Hurts"

אז אחרי ההצלחה הפושרת של "Partition" ו- "XO" ביונסה עתידה להוציא סינגל חדש מ-"אלבום ההפתעה" שלה "Beyonce" שיצא באמצע דצמבר, ממש לקראת סוף 2013.
ומה הסינגל? ובכן, קבלו במחיאות כפיים את "Pretty Hurts", הרצועה הפותחת של האלבום, וכנראה גם הסינגל הרביעי משם!
בקליפ מתוארת ביונסה כאישה בעלת אגן רחב, שום רזון לא תראו כאן - אלא גוף מאוד נשי, מאוד מלא במקומות הנכונים (והפעם זו לא איזו קילשאת נחמה) ומאוד.. סקסי (כך אומרים.. U KNOW) שמנסה בסה"כ להיות דוגמנית טובה, מצליחה ומספקת. שון רוס, שגם משחק בקליפ הזה בתור האמרגן או מה שזה לא יהיה של כל הדוגמניות, מראה אכזבה בכל פעם שביונסה ניגשת אליו בהתלהבות כדי שימדוד אותה ויעשה בה את צרכיו המקצועים. אירוני הא? מי מראה אכזבה לפאקינג ביונסה?



את השיר אני באופן אישי פחות אוהב מהשאר. אני חושב שבאלבום יש שירים הרבה יותר טובים ממנו, אבל מה שכן, הוא ההחלטה הכי נבונה להיות סינגל מצליח. המשמעות שעומדת מאחוריו תגע בהמון לבבות של הקהל המזדמן, שכבר נגעה בלבבות של מעריציה ההדוקים שהיו שם בדצמבר בכדי לצפות בכל הקליפים באלבום.
אני חושב שזה קליפ שעשוי טוב. נדוש, קלישאתי, אבל עם מסר מאוד חשוב שהעיקר שהיא באמת דוגלת בו (והיא באמת דוגלת בו) - ואם מישהי עם כלכך הרבה כוח כמו ביונסה תוציא את זה ותשפיע על הרבה בנות נוער שמרעיבות את עצמן כי הן חושבות שרק כך הן יחשבו יפות בעיני אחרים - זה יהיה נורא מקסים. לשנות תפיסה של אנשים זה לא משהו פשוט. רבים עושים את זה בדרכים של זעזוע, כדי לתת שוק והלם לאותו אדם שאותו רוצים "לנער" - ביונסה לא צריכה את כל זה. היא מודעת להשפעה ולכוח שיש לה בידיים, וכנראה שעכשיו הגיע הזמן לשים את כל הסקסיסטיות בצד (שיט) ולהנחיל מעט ערכים לכל קצוות תבל.. וכבר התפלאתי מתי היום הזה יגיע.. ס'ה..

חוזרים לביונסה הדיווה המעצבנת מלפני כמה שנים שהצליחה בזכות המתיקות שלה ובאותה נשימה הורגים את זו שאולי ספגה ביקורות על היותה דמות סקסיסטית ומינית שסותרת עלק את הפמיניזם אך הייתה כלכך מעניינת ומסקרנת? אולי. ואולי לא.
לצפייה בקליפ (שטרם עלה לחשבון ה-VEVO של ביונסה, רק אז זה האישור הסופי להיותו סינגל)
לחצו כאן.

 

 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה