יום רביעי, 23 באפריל 2014

המלצת הפרופסור!



השיר החדש של כריס נוחת במקום התשיעי בבילבורד השבועי (המצעד הכי חם תרתי משמע באמריקה) ומצליח לגרוף יותר מ-42 מיליון צפיות בכ-חודש. זה מצויין בלהתחשב בעובדה שזה כריס והוא לא מה שהוא היה פעם.. ועוד אחרי כל מה שהוא עובר ועבר (וכנראה אם זה תלוי בו.. ימשיך לעבור).
השיר באמת הכי טוב מה-ERA שלו. כן, גם יותר מהשיתוף פעולה עם ניקי (בתור מעריץ אני מודה בזה) - ואין ספק שזה חזק ומגיעה לו ההצלחה שהוא חווה כעת. "X" עתיד להשתחרר בתחילת מאי עם האלבום של לילי אלן ועם האלבום של ליל ויין. נתראה!
______________________

ראפרית חדשה שלא מפחדת לעשות בית ספר לכל זמרות ההיפ הופ העכשוויות (איגי אזליה WATCH OUT) ומוציאה שיר חזק, ממכר, ואדיר במיוחד. הסגנון המשוגע הזה שמזכיר לי קומץ מכל ראפרית אהובה עלי הופך את זה למשהו מרהיב בעיני ובאוזני כאחד. וכן חברים, אני מדבר גם על הקליפ שראוי לציון. בקשה קטנה מהפרופסור: כשאתם שומעים את השיר, בו זמנית בבקשה תצפו בקליפ - החוויה אחרת וחבל לי שתפסידו את הטובה יותר.
ועוד נקודה לציון: אם אתם אוהבים ראפ נשים, לא לדלג על זה בשום פנים ואופן. (היא נראת בסוף כמו אזליה בנקס.. סתם מציין..)

______________________

אוהבים פופ זול? אוהבים ראפ זול? אוהבים שזה בא ביחד בשיר אחד עם הפקת דאנס זולה? הגעתם למקום הנכון. שלא תבינו לא נכון, אני הכי לא ציני, ואני באמת מדבר ברצינות: לפעמים המוזיקה הזולה היא הכיפית ביותר. קאשה בנתה על זה קריירה הרי מה לא? בכל אופן, שיר כלכך חזק שכלכך כיף לי להאזין לו. הקליפ גם הוא.
מגניב שיש להקת בנות שסוף סוף עושה משהו כיפי ולא ממוחזר כמו רוב השירים של גירלס אלווד וליטל מיקס וכל השאר.
הפוסיקט דולז הבאות? ימים יגידו. (הכי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא) מה שכן, הבנתי שהם לא חדשות ואני עתיד באמת לשמוע עוד חומרים שלהם בשביל לגבש דעה עליהן.... מה שעוד, נכון לעכשיו הן כבשו אותי! (וזו שבסוף נשמעת כמו איגי אזליה)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה