יום שבת, 10 במאי 2014

קייטי וגאגא מנהלות ריב וירטואלי?

 

גאגא וקייטי בריב וירטואלי-עקיף?

יפות שבא לבכות. קייטי שמאל גאגא ימין.
נכון, הריב הזה קצת ישן (יומיים-שלושה.. פסדר היה לי לחץ ולא יכולתי לכתוב מה קרה?!) אבל לא יכולתי להישאר אדיש לכל העניין בין קייטי לגאגא. הכל התחיל בשלהי 2013, אוגוסט. קייטי מוציאה את "Roar" כסינגל, גאגא את "Applause" - מאות אלפי מונסטרים ברחבי העולם מאחלים לקייטי להיכשל, עשרות אלפי קייטיקייטס ברחבי העולם מאחלים לגאגא להיכשל (בכל זאת, הצבא של גאגא גדול ומפחיד יותר) כאוס רציני בטוויטר ובמדיה, וגאגא, פוצחת בציוץ מתיימר ומתייפיף שאולי מצד אחד יכול להצטייר כמשהו מאוד בוגר, אך מצד שני, "תוציאי את המקל מהתחת" ודי להיות "מאמא תרזה" ותתחילי להיות עצמך. "Stop the drama, Start the music" החל להיות הסיסמה החדשה, שהופצה ואולי באמת הרגיעה את הרוחות, כי באמת שההשפעה של גאגא על המעריצים שלה מפחידה, ובעצם הכל הפך להיות מתון יותר. נראה לי.
"Roar" צלח יותר מ-"Applause" בכל קנה מידה אפשרי. צפיות ביוטיוב, מיקום בטבלה, שהות בטבלה, הורדות וכ'ו..
הסינגל השני של גאגא, "Do what U Want" אל מול הסינגל השני של קייטי "Unconditionally". והפעם, מי המנצחת? גאגא. ובלי להתאמץ. אומנם היא הופיעה איתו המון, אבל לא היה לו קליפ, לא היה טיזרים לקליפ, ולא היה משהו שונה חוץ מההופעות עצמן. קייטי גם היא הופיעה עם השיר שלה, אבל פחות פעמים כמובן מגאגא, שחררה טיזרים, קליפ, ועדיין, לא הצליחה לגבור על הסינגל של גאגא שהיה קרוב מלהכנס לעשיריה ומכר מעל מיליון עותקים דיגיטלים בזמן יותר קצר.
הכשלון היחיד של קייטי? ובכן, מזה שנים, כן, אחרי כעשרה סינגלים מצליחים (הפסקתי לספור, אבל משהו בסגנון) שכולם כבשו את השלישיה (לפחות) ב-100 החמים של הבילבורד, השיר הזה היה היחיד שהגיע למקום פושר ובקושי נכנס ל-20 החמים. נורא חבל, דווקא שיר יפה, אולי מהיפים ביותר שלה.


GUY VS DARK HORSE
BITCH
ואז, קייטי, מיהרה להוציא את "Dark horse" שע"פ רצף כרונולוגי, התמודד-לא התמודד עם "G.U.Y". קייטי התנהלה מעולה איתו, ולא סתם הוא הגיע אל המקום הראשון, וגאגא, שמנגד, לא שחררה שבעה חודשים שום דבר רציני, לא הצליחה הפעם להצליח עם הסינגל השלישי והחדש, ובעצם נכשלה כמו שלא נכשלה אף פעם. ל-70 החמים הוא נכנס בקושי (ויצא אחרי שבוע) - כשלון מוחץ אל מול הסינגל השלישי של קייטי שכבש את הפסגה והגיע אל המקום הראשון.
סינגל רביעי? טרם לגאגא. אני מניח שגם לא בקרוב עם כל הבלאגן שהולך אצלה, אבל קייטי דווקא הוציאה שיר, שהוא באמת ובתמים לא רע, פשוט לא מתאים לסינגל, ולא משהו שאשמע - והתוצאות מדברות מעצמן.
למרות שבילבורד המליצו לה להוציא את השיר כסינגל לפני כמה חודשים, השיר ממש לא מצליח שם ומקבל הצלחה זהה לשל "Undontionally" כעת הוא מקום 29, ואני לא חושב שהוא יעלה יותר מדי.

הציוץ שהתחיל הכל

ועכשיו, אחרי כל ההיסטוריה של הדיוות לאורך החודשים האחרונים, גאגא, שאותה אני אוהב כמישהי שמתנהגת כפי שהיא התנהגה בימים האחרונים, משחררת ציוץ לרשת. "זה נראה ששיער ירוק, וסוסים מכניים הם העניין עכשיו" - הערה גאונית של גברת ברווז על גברת פטרה ועל הטור החדש שלה. ולמי שלא הבין - גאגא מאשימה את קייטי בהעתקה. אני אוהב שאמנים פותחים את הפה שלהם באלגנטיות על אמנים אחרים, ואהבתי מה שמדונה עשתה אז בזמנו לגאגא, כדי לא להיות מתייפיפים ולשמור דברים בבטן, אלא להוציא אותם החוצה בדרך שכזו.
פרז הילטון, הבלוגר המצליח בארה"ב, האדם שהאשים בכשלונן של קייטי (כן, קייטי מאוד כושלת), נטליה קילס, כריסטינה אגילרה, ואחרות את גאגא - הגיב לציוץ של גאגא ובנוהל, "ירד לה על החיים". אדם אומלל כזה עוד לא ראיתי, ולא בגלל שאני מחבב את גאגא אני אומר את זה, אלא כי האדם הזה באמת שמנסה בכל פעם ופעם להרוס אמנים אחרים, סותר את עצמו, ומתנהג בילדותיות, כלפי אין ספור אמנים אחרים בתעשייה, ולא רק כלפי גאגא.
האח של קייטי הצטרף למסיבה וצייץ "מי שיש לו משהו לומר, שיגיד את זה בפרצוף של אותו אדם" - אוקיי.
אני אחזור ואגיד, שאין לי משהו נגד אף אחת משתיהן, ואני מאוד מחבב את שתיהן (אחת יותר אחת פחות אבל זה לא האישיו) ואני לא בצד של אף אחת פה, אבל באמת שאני חושב שאמן צריך לומר מה שהוא רוצה, כמובן, בלי לרדת לפסים אישים, על כל אחד ואחד בין אם הוא אמן, או אדם אחר. כמו שלנו מותר לבקר אמנים, גם לאמנים מותר לבקר את האמנים האחרים, כי אם לא, נחייה בעולם שמרני, מעצבן, וסגור. ואף אחד לא היה רוצה שזה יקרה..... נכון?

12 תגובות :

  1. גאגא צבועה ברמות.. היא מקדמת online kindness ומתנגד להשוואה ומלחמה בינה לקייטי ואז מלהיטה ריב ענק בעצמה.
    היא בעצמה אמרה לחשוב לפני שמצייצים. צביעות כזו לא ראיתי

    השבמחק
  2. ^
    צודק ! מגעילה

    השבמחק
  3. היא ידעה ללקק לקייטי כשROAR דלף וכשחלקים מאפלואוז התחילו לדלוף, והיא ידעה להנהיג את כל הקטע של הסטופ דה דרמה וסטארט דה מיוזיק. היא יצאה צבועה.
    את לא האמא של הסוסים המכניים (זה הפתיע מישהו ? זה היה צפוי שקייטי תשתמש בזה בDARK HORSE. ואת לא הראשונה ששמה צדפות כחזייה. ולא הראשונה שצבעה את השיער שלה לירוק. אז שתפסיק לזיין את השכל זאתי והמעריצים העוורים והאהבלים שלה.

    השבמחק
  4. כל התגובות האנונימיות זה אותו אחד xoxo

    השבמחק
  5. אני אנונימי אחר וזה ברור שהאנונימי הראשון הוא אלפאקאט

    השבמחק
  6. אמיר תעשה לי ילד
    רעאר

    השבמחק
  7. קאשה הזמרת הכי טובה!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. בואנה אין לכם חיים שמה שאתם עושים זה לרדת על ההההההההמלכה גברת ברווזה גאגא איטלינו ?? SLAYYYYYYYYYYY
    לכו לעשות דברים יותר מועילים כמו לטחון קורנפלקס בחדר חשוך ולבכות שגאגא לא שמה עליכם

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחח גאגא יותר טובה מקייטי וזה ידוע!

      מחק
  9. אני אוהבת את שתי הזמרות (גאגא יותר )
    אבל אם יש מישהו שאני שונאת זה פרז הילטון הוא כזה חסר חיים , שכול הפרנסה שלו זה להרוס אנשים אחרים , לא מבינה איך אנשים קוראים את הבלוג שלו

    השבמחק
    תשובות
    1. הבלוג שלו זה זין מעולך, בתקופה הלא רחוקה של רוזלנד באלרום הוא קנה כרטיס למופע רק כדי להשפיל אותה

      מחק
  10. זה כזה שקוף שכל התגובות של המשתמשים האנונימים זה מאותו משתמש חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק