יום שישי, 23 במאי 2014

פוסט ענק על הסינגל החדש של ניקי: מצעדים + ביקורות + תמיכות של סלבז + הקנייה שלי!

ראשית כל, דודה שלי קנתה לי דרך החשבון שלה את השיר, וזו הרגשה נהדרת כשאתה קונה שיר של אמן ורואה שזה עוזר לו להצליח במצעדים של הארץ שלך! זו הפעם הראשונה שלי שקניתי שיר של זמר באייטונס כי בד"כ אני לא תומך בשיטות הדיגיטליות האלו. אבל הפעם הרגשתי שאני חייב, ופייר? ההרגשה ממש טובה!







Picture of Nicki Minaj — Elle
השיר במצעדים:


מצעד ישראלי:
מצעד הראפ וההיפ הופ: מקום ראשון. 
מצעד כללי: מקום שלישי. 

מצעד אמריקאי:
מצעד הראפ וההיפ הופ: מקום שני.
מצעד כללי: מקום רביעי.(בדרך לשלישי, המכירות מתחזקות)

ביקורות:

Vevo:
למקרה שפספסתם, או אם אינכם יכולים להפסיק לשמוע שוב ושוב את השיר כמונו, הקשיבו לסינגל החדש של ניקי מינא'ז "גלולות ושיקויים" ב-VEVO.

Vibe Magazine:
הנה חמישה סיבות למה הסינגל של ניקי מינא'ז גורם לנו להתרגש לאלבום "The pink Print"

Paper Magazine:
הסינגל החדש של ניקי מינא'ז הוא שיר חזק שטוען לכתר של שיר הקיץ. אנחנו שומעים שוב ושוב.

Cosmopolitan:
הסינגל החדש של ניקי הוא כלכך ממכר. אתם לא תרצו להפסיק לשמוע אותו שוב ושוב.





Perez hilton: 
ברכות לניקי מינא'ז ולד"ר לוק. זה חתיכת להיט!

Vh1:
זה רשמי. אני אובססיבי עם השיר החדש של ניקי מינא'ז "גלולות ושיקויים" - הקשיבו. #בארבז.

Elle Magazine של ארהב:
הרגע ניקי מינא'ז שחררה את הלהיט של הקיץ?

The Fader:
ניקי מינא'ז שרה מדהים בסינגל המופנם החדש שלה "שיקויים וגלולות".

MTV:
"גלולות ושיקויים" של ניקי מינא'ז סוף-סוף כאן וזה פשוט הכל בשבילנו!

תמיכות:

Picture of Nicki Minaj
קיילי ז'אנר, אחת מהאחיות קרדשיאן, פרסמה עם אחותה סרטון ובו הן רוקדות לצלילי הסינגל החדש של ניקי. בנוסף, פרסמה תמונה שלה וציטטה שורה מהשיר "angry but i still love you".
לורד פרסמה בחשבון הטוויטר שלה: "המשיכי להיות קלאסית וחיננית".
ג'וסי ג'יי הראפר שסביר להניח שאותו תכירו מהשיר "Dark Horse" של קייטי פרי, צייץ בטוויטר: "I Still love i still love i still love"
סנוקי כוכבת הטראש הגדולה של ארה"ב בשנים האחרונות, אותה בטח תכירו מהתכנית המצליחה "חוף ג'רזי" - פרסמה באינסטגרם שלה את התמונה הבאה ובחרה לפרגן (לחצו כאן לכניסה)
ג'ויס בונילי, המאפרת הצמודה של ניקי, המאפרת הצמודה של משפחת קרדשיאן, עוד מפורסמים, וכמובן, גם חברה טובה, פרסמה מייד אחרי שהעטיפה שוחררה באופן רשמי את העטיפה בחשבון האינסטגרם שלה ורשמה "ברצינות, השיר האהוב עלי"
לאחר מכן, כשהשיר יצא, פרסמה ישר תמונה שלה בפריז עם הבנות ממשפחת קרדשיאן ורשמה:
"אנחנו כולנו כאן בפריז, ומכורות, לא מפסיקות לשמוע, כמו שאמרתי, זה השיר האהוב והמועדף עלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ברצינות שבכיתי כשניקי השמיעה לי את השיר לראשונה.
אני אוהבת אותך ניקי."
לאחר מכן, פרסמה את כל הליריקה
ולאחר מכן, הוסיפה:
"כדורים ומשקאות" שם בשביל כל הדרכים השונות שבהם אנחנו מסממים את עצמנו. בין אם זה רפואה מילולית, סמים לא חוקיים ואלכוהול, או ליצור מנגנון רגשי. זה משהו שאנו צריכים לדבוק בו כשאנחנו נפגעים מאנשים שאוהבים אותנו, זה משהו שאנחנו משתכרים בשבילו כדי לזייף את הכאב ואת הכעס.
אבל לבסוף, האהבה מתעלה מעל כל זה. האהבה ממשיכה להתקיים למרות הפגיעה ולמרות הכדורים והמשקאות שאנו נוהגים לקחת כדי להסוות את הכל"




ועל כן חברים, כנראה שג'ויס העירה לנו קצת על השיר. אפשר לומר "גלולות ושיקויים" אפשר לומר "כדורים ומשקאות" - זה לא באמת משנה. כל אלו הם דרכים להתמודד עם שברון לב, עם כעסים, או עם דברים שכולנו כבני אדם מעדיפים להסוות בפני האנשים שאנחנו אוהבים. ניקי מדברת כאן על אותם אנשים, שלמרות שהם השתנו, היא ממשיכה לאהוב אותם. למרות שהם פגעו בה, היא ממשיכה לאהוב אותם. שיר מדהים, ועם הקידום הנכון הוא עלול להצליח ולהחזיר אותה לגולת הכותרת. אבל ממה שנראה עכשיו, אם היא לא תקדם, בקרוב מאוד ישכחו ממנו, וחבל.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה