יום חמישי, 22 במאי 2014

המלצה + ביקורת| Perfectionist - Natalia Kills

עטיפת האלבום. 
נטליה קילס היא מבין הזמרות האהובות עלי, שהתחילה את הקריירה שלה בדיוק לפני כמה שנים בודדות, ועד היום, מנסה לפרוץ בכל הכוח. נטליה קילס לא אוחזת בשום להיט, לצערי, אך אני מאמין שהיא בדרך לשם. לא באתי לדבר על ההצלחה שלה, כי באמת שהיא לא רלוונטית עם מוזיקה מדהימה כמו שהיא יודעת לעשות. הפעם, אנתח את הסינגלים, ומספר רצועות מועדפות עלי מהאלבום שיצא במרץ 2011 - אין באמת שיר שאני לא אוהב, באמת שהאלבום הזה כשמו כן הוא: "מושלם."



סינגלים:

1. Mirrors - כנראה בין השירים החזקים באלבום, פרט לזה שהוא סינגל בכורה, הוא הבחירה הכי חכמה באלבום כסינגל, ואין ספק שהוא הצליח יותר מהם. מקום שלישי במצעד הדאנס של ארה"ב, זה מעולה לזמרת שבדיוק פרצה עם השיר. אוהב את השיר הזה, תמיד אהבתי, וכנראה תמיד יאהב. הקליפ גם הוא מדהים.
9.8\10
2.Wonderland - הסינגל השני מהאלבום. בתים מצויינים לצד פזמון ממכר. אני מת על ההגשה הקשה שלה כאן בבתים, שנשברת למשהו יותר מתוק בפרה פזמון, ובפזמון עצמו, חוזרת לגישה היותר נוקשה שלה שמבקשת מהאדם שהיא אוהבת לקחת אותה פשוט לארץ הפלאות ושם להיות איתה.
9.3\10
Picture of Natalia Kills
3. Free Ft. Will.I.AM - זה לא סוד, אני לא מחבב בלשון המעטה את ויל אי אם. היו לי ציפיות נורא גדולות לאלבום של בריטני השנה, ואני בטוח שאם הוא לא היה המפיק הראשי והיה הורס כמעט כל דבר שהוא נגע בו, הייתי עוד יכול לאהוב את האלבום הזה - אבל זה אבוד. טוב, לא באנו לדבר כאן על בריטני, אם כבר הזכרנו את ויליאם, אז על הדרך רק ציינתי את אילן היוחסין-המקוצר שלי איתו. כמובן שיש אחד ארוך, אבל אחסוך אותו מכם. בכל מקרה, אני באמת חושב שהשיר הזה כיפי ברמות על. אני כל כך אוהב שהיא משלבת צלילים רוקיסטים עדינים במיוחד לצד שירה עם עליות בקול שמשתלבת באופן נעים ויוצרת משהו מאוד כיפי ומיוחד. שיר קליל וכיפי ברמות על! וגם הוא חברים, סינגל, שלישי.
9\10
4. Kill my Boyfriend - אני לא מת על השיר יותר מדי. הוא בסדר, הוא לא רע בכלל, אבל הוא ללא ספק בין הפחות אהובים עלי באלבום. הפזמון שלו נורא נחמד, ה-C PART גם, אבל כל השאר פחות לטעמי. הוא יותר מדי עליז, יותר מדי מבולגן, ומרגיש לי כאילו ב-VIBE שלו הוא מאוד מייצג את האלבום, אבל פחות משתווה לאחרים מבחינת חוזק. איני יודע מדוע בחרה בו כסינגל סוגר, לדעתי היו יכולים להיות בחירות יותר טובות.
7\10

רצועות:

אז ככה, היה לי נורא קשה. אני באמת שאוהב כמעט את כל הרצועות כאן באלבום ברמה של אני מת לדבר על כולן, אבל אני באמת בא במטרה לעשות את זה תמציתי ויעיל כדי שהרבה מכם תקראו ותתנסו וכדי שזה לא יתפזר מדי.
1. Nothing lasts forever - השיר האהוב עלי מהאלבום, ובין האהובים עלי של נטליה. אני חושב שלא הרגשתי ככה לשיר פופ קצבי כבר הרבה זמן. אני מאוהב בו. הקול שלה בשיר הזה הורג אותי. נכון, זה הדאנס הכי זול שאפשר לבקש - ואולי זה מה שהופך את השיר הזה לקסום. זה כ"כ סגנון של 2008-2010, לפני שתרבות הדאבסטאפ פרצה.
מה שבאמת עושה לי את זה בשיר, זה הפרה פזמון, שהאוטוטיון כבר חונק מרוב שהוא חזק - אני מאוהב בזה. באמת. קשה לתאר עד כמה. אהבתי את הקול הגברי שבא בפזמון השני, זה מתאים ברמות על. זה פשוט שיר מושלם מכל הבחינות.
10\10 (ואם היה אפשר יותר, אז פשוט תדמיינו יותר)
Picture of Natalia Kills
2. Break you hard - בין השירים הראשונים שאהבתי מהאלבום ממש. יש בו פשוט הכל. ליריקה מעולה, הפקה אדירה, והגשה תואמת. אני מת על המנגינה בהתחלה, זה מתחבר כ"כ טוב עם הוויב של האלבום, ובין היתר, עם השיר כמובן. הפזמון כ"כ יפה. באמת שאין מילה שמתאימה לו יותר מפשוט "יפה" - אני חולה על זה שהקול שלה נבלע כשהיא אומרת שהיא הולכת לשבור אותו, את אותו אדם שכנראה פגע בה - אולי אנחנו צריכים לקחת מגברת קילס (אירוני) דוגמה?
10\10
3.Zombie - בין השירים היותר מגניבים באלבום. אני מת על הפזמון שלו הוא ממכר ברמות. מה שאני אוהב בשיר הזה שהיא הלכה עם הרעיון של הזומבי לאורך כל השיר, גיבשה קונספט, והלכה איתו מבחינה הפקתית, מבחינה הגשתית וגם מבחינת ליריקה. האוטוטיון בפזמון פשוט הורס אותי. אלו שירים בדיוק לטעמי. אני כל-כך אוהב את הדאנס האפל הזה!
באמת בין הגדולים מהאלבום, ובכלל, שלה.
10\10
4.Not in love - עוד רצועה קודרת מבית נטליה קילס הפרפקציוניסטית, ובדומה לשאר: גם זו רצועה שגורמת לך להתחבר אין ספור לקונספט הכללי. היא מנסה לשכנע בקול הבטוח שלה שהיא לא מאוהבת, היא לא בעסק. אני אוהב שהיא לאט לאט עולה עם הקול שלה בפזמון, ולאט לאט זה נשמע כאילו היא יותר בטוחה בעצמה, ובנוסף, גם הרבה יותר עוצמתית.
אני מת על זה. בשיא הרצינות.
10\10

כפי ששמתם לב, ארבעת השירים האלו קיבלו מושלם. אך אלו הרצועות היחידות באלבום שבאמת מגיע להם ציון מושלם. האחרות מתנדנדות בין 7 ל-9.5 בערך. והרוב באמת בסביבות ה-9, כלומר, מצויינים!
האלבום מקבל אצלי 9.5
אני באמת חושב שהאלבום הזה כלכך שונה מזה שבא אחריו, "Trouble" שהוא האלבום השני שלה במספר.
"Trouble" הרבה יותר אישי, הרבה פחות נוקשה, וחושף צדדים הרבה יותר פגועים של נטליה.
"Perfectionist" מציג בדיוק ההפך. יותר קשיחות, יותר נוקשה, ולא חושף מי יודע מה רגש.
אם תשימו לב, ב-"Trouble" יש כמות מכובדת של בלאדות. וב-"Perfectionist"? בקושי, אם בכלל.
ועדיין, למרות כל השונות, למרות שפה יש יותר רגש ובשני יש יותר עוצמה - שניהם אלבומים מדהימים.
מקווה שתנסו את הרצועות שהמלצתי למעלה, או את הסינגלים, ומספיק שאהבתם כמה מתוך כל הרשימה - מומלץ כבר לפנות אל האלבום. הא ו, הפרופסור תמיד שמח לשמוע מה דעתכם אחרי כל סיקור\ביקורת\שמיעת אלבום - אז אל תחסכו, כמו שאף פעם אתם לא חוסכים ;)
תודה על הקריאה!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה