יום ראשון, 4 במאי 2014

ביקורת על הסרט החדש עם קמרון דיאז, קייט אפטון, לסלי מן, וניקי מינא'ז!

The Other Woman (2014 film) poster.jpg
הפוסטר הרשמי.. ו.. ניקי לא שם..
אתמול הלכתי לסרט "The other woman" (תכננתי ללכת לפרימיירה, אבל עברתי ניתוח אז........) - אבל תמיד עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא! (ולמעריץ זה מאוד מאוחר.. שבוע.. מודה באשמה!).
האמת שבאתי אל הסרט בלי ציפיות. לא טובות ולא רעות. ידעתי שלניקי לא יהיה תפקיד כלכך גדול, אבל בכל זאת רק לראות אותה על המסכים כבר ידעתי שיעשה לי טוב. אז הוצאתי את כל המשפחה, קנינו ארבעה כרטיסים, והלכנו אל הסרט.
אני יכול להישבע שכבר הרבה זמן לא צחקתי ככה מסרט.
קודם כל, הוא הומוריסטי, סקסיסטי, וציני ברמות. מבחינה תסריטית כן? עדיין לא נגענו במשחק של השחקים שרק הוסיף עוד יותר לכל הטוב הזה.


הסרט מתחיל עם קמרון דיאז, הלוא היא קרלי, כשהיא נפגשת עם אדם נאה בשם מארק קינג, (ניקולג' קוסטר ודו) והכל נראה כלכך חלומי, הוליוודי, ובסוף, מתגלה שכל זה באמת היה חלום. אבל לא של גברת קרלי, אלא של אדון מארק, אשר קם אל בוקר שבו אשתו, קייט קינג (לסלי מן), קודחת לו כמה "בייקון" לא בריא וכמה הוא צריך להיזהר מזה..
קרלי מגיעה מחוייכת אל המשרד שלה, שם פוגשת את לידיה, (ניקי מינא'ז), שתפקידה הוא העוזרת האישית שלה בעבודה.
לידיה, רואה שמשהו מוזר בקרלי ושואלת מדוע היא כה מחוייכת ושמחה. מייד אח"כ היא כבר מבינה שמדובר בגבר, ועוד בגבר קבוע, לגברת קרלי. רומן רציני? טוב.. לא כלכך.
היא מחליטה להפתיע את מארק בביתו, והולכת בלבוש מיני במיוחד, ופוגשת את אשתו שפותחת לה את הדלת. לאט קרלי מבינה שכל זה בעצם לא מה שהיא חשבה, ומחליטה לנסוג אחורה.
ביום השני היא כבר לא שמחה ומחוייכת כמו שהייתה ביום הראשון. לידיה (ניקי), אשר היא העוזרת הצינית, הקלאמזית, והמינית שבאה ומייעצת מדי פעם לקרלי מה לעשות.


Nicki Minaj The Other Woman THAT GRAPE JUICE entertainment 10 1 Winning Women: Nicki Minaj & The Other Woman Top US Box Office
האם ה- "THE OTHER WOMAN" הפעם זו ניקי? אירוני.
ניקי אוהבים אותך, למרות שאת כמה ס"מ מאחורה!
מפה לשם, משם לפה, אשתו של מארק מוצאת את קרלי, ו-"מדברת איתה". קרלי (קמרון) נענת לה, ומתחילה לנהל איתה שיחה, אך אח"כ מבינה שהיא מתעסקת עם אישה משוגעת, שלא בדיוק קל לדבר איתה על כל נושא שהוא בעולם. בין אם זה בעלה ששוכב עם אישה אחרת, לבין אם זה אילופי כלבים בגודל של טנק.
במקום שקייט, אשתו של מארק, תשים ציאניד בקפה של קרלי או בסגנון, או תערוב לה באיזו סמטה חשוכה, היא רודפת אחריה כי היא רוצה להיות חברה שלה (WTF) ובעצם לא משחררת ממנה בשאלות מטומטמות על בעלה.
העלילה ממשיכה להתגלגל, השתיים הפכו לחברות, ומייד לאחר מכן הם מגלות שמארק מנהל עוד רומן.. שם הם פוגשות את קייט אפטון, הלוא היא אמבר.
הן הפכו לשלישיית חברות, שמנסה להפיל בכל הכוח את הגבר שמרמה אותן, שגורם להן להרגיש קטנות ולא חשובות. ובעצם מתחילות ליזום תוכנית שתגרום לו להצטער על כל מה שעשה.
מה קרה? איך קרה? מה עלה בגורלו של מרק? ובכן.. צריך להשאיר קצת מתח לא?


הדבר היחיד שקצת הפריע לי.. נו טוב.. אני עדיין מעריץ של ניקי.. אז זה די לגיטימי לא?
זה הזמן מסך שניקי קיבלה. כחמישה סצנות בסה"כ, שאני חושב שהיה אפשר למרוח יותר, כי בכל זאת, אתם תראו ותבינו כמה טוב היא שחקה. ובאמת בלי קשר שזה אני, כל פעם שהיא רק פתחה את הפה שלה כל הקהל באולם קולנוע השתין את הקולה שהוא שתה מרוב צחוק. זה התפקיד בתאכלס, אז אין יותר מדי לאן להתפזר, ואין למי לבוא בטענות, כי אם לא היא, מישהי אחרת הייתה משחקת את אותה כמות (רק הרבה פחות טוב!)
את\ה? כן את\ה? רוצ\י לראות את הסרט. מייד!
אבל אני נשבע שזה כל כך מצחיק. אני נשבע שזה כל כך קולח. אני נשבע שזה כל כך קליל, כיפי ומרתק.
התיאורים והמטאפורות המיניות שמלוות את הסרט עוד מהחלום של אדון מארק, אל הסוף בו מגלים עם מי אמבר החליטה לצאת בסופו של דבר. זה באמת סרט ששווה צפייה. קומדיה רומנטית מושלמת, ומהטובות שראיתי. חותם על כך. לא סתם הסרט מכר בשבוע הראשון ליציאתו כ-25 מיליון דולר. ואו!
היה חשוב לי לשמוע מה חברים שלי אומרים, אז שאלתי כמה שהלכו בהקרנה שהייתה אחרי (כי הם עוד צעירים ויכלו להרשות לעצמם ללכת להקרנה של 22:00, להורים שלי היה עבודה אחרי.. אז..) והתגובה הראשונית הייתה: "איזה שווה ניקי הייתי מפרקת אותה.." טוב נו. לפחות גם זה משהו לא? ואם כבר ניקי.. זה יפה שאבא שלך רואה את ניקי לראשונה ושואל אם היא תוניסאית? מה אומרים במצבים כאלו? לך תסביר לאדם בן 40 את הביולוגיה של גברת ניקי. אני חושב שזה לא יהיה הכי פשוט.. אבל זה אחלה אתגר. במשפט? רוצו לראות את הסרט. בשני משפטים? לכו לראות את הסרט. כי אם לא, אתם לא תהנו מהרגליים הדקיקות של קמרון דיאז, השגעון של לסלי מן, התחת של ניקי מינא'ז וה-"חוכמה" של גברת אמבר. הא... וגם הבן זוג של ליידי גאגא, טיילור קיני משחק שם, אם שאלתם..

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה