יום שלישי, 20 במאי 2014

צ'ארלי XCX מכריזה על תאריך יציאה לאלבום החדש שלה, ניקול שרזינגר בקליפ חדש, ניאון היט'ץ משחררת את המיקסטייפים שלה למכירה דיגיטלית

צ'ארלי XCX, הזמרת שאחראית ללהיט "Fancy" עם איגי אזליה (כי בינינו, למרות שזה שיר של איגי, הוא מצליח בעיקר בגללה) וזו שאחראית ללהיט "I Dont Care, I Love it" (שבינינו: אותו טיעון) בטקס הבילבורד חשפה בראיון של השטיח האדום נשאלה על אלבומה, ואמרה כי את האלבום היא תוציא בספטמבר, כלומר, חודש תשיעי, כלומר, בעוד כארבעה חודשים. היא כבר הוציאה סינגל אחד בשם "Superlove" שאמרה עליו שזה הוא הדבר הכי פופי שהיא אי פעם עשתה. "Allergic to love" יצא גם הוא, כפרומו, כלשהו, כשאורכו הוא כדקה אחת - רצועה פאנקית שכזו, לא כ"כ ברורה, אך מתחבבת עלי מאוד. את השיר השלישי "Boom clap" הוציאה כעקרון עבור פסקול לסרט ובימים אלו עובדת על הקליפ שלו שיצא בקרוב. איננו יודעים מה יהיה באלבום מהשלושה ומה לא יהיה, אבל לבינתיים, תהנו מהשירים! להלן סינגל הבכורה:
  

______________
המקום בו תצולם כנראה העטיפה. מיקום: LA.








ניקול שרזינגר מצלמת קליפ חדש לשיר לא ידוע. זה התחיל בציוץ על יום יפה בים, והמשיך אל הצילומים לקליפ החדש שלה. היא שחררה באינסטגרם שלה (לחצו פה) סרטון קצר מהלוקיישן. בנוסף, פרסמה תמונה מהמקום ואמרה כי כנראה היא תצלם גם את העטיפה של האלבום החדש שלה באותו מקום. מתרגשים? כנראה שאין יותר דחיות, זה קרוב מתמיד.









______________

אחרי שניאון היט'ץ קבלה עצמאות מהחברה שהגבילה אותה בעבר, החליטה לשחרר את שני המיקסטייפים הקודמים שלה, לקנייה דיגיטלית. "Happy neon" - בין אלבומי ה-EP האהובים עלי בהיסטוריה. מציג ליריקה מדהימה לצד כימיה מטורפת של ניאון למלודיה. אני מאוהב בכל שיר ושיר באלבום הזה. הוא אומנם קצר, חמישה שירים, אבל באמת שהכל שם מדוייק, נכון, וטוב. " 301 TO paradise " הוא ה-EP השני שלה, שבא כשנה אחרי, ובעיני הוא פחות טוב - אך יותר קליט וכיפי לקהל הציבור. גם הוא מצויין שלא תתתבלבלו. "Gypsy star" הוא השיר האהוב עלי משם, ובכלל, בין האהובים עלי שלה, שאני מאמין שרובכם תאהבו. הוא מגניב להפליא! יש אפילו קאבר ל- "Wrecking ball" של מיילי ב-EP הזה, לא תנסו?
לקנייה:

Happy Neon
iTunes Spotify


301 To Paradise
iTunes Spotify

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה