יום רביעי, 21 במאי 2014

השמעת בכורה: הסינגל החדש של ניקי מינא'ז "Pills N Potions"

הסינגל החדש של ניקי מינא'ז "Pills N Potions" שמכהן כסינגל הראשון מאלבומה השלישי של ניקי מינא'ז "The Pink Print" ולפי ניקי בעצמה מדובר בסגנון "אוניקה" (ולמי שלא יודע, אוניקה זה הוא שמה הפרטי של ניקי) - הסגנון הזה, במילים אחרות, מייצג את ניקי, כמי שהיא באמת.
השיר מדבר על העובדה שאנשים משתנים, אבל האהבה תמיד נשארת.
השיר נכתב על-ידיה, ועל ידי אסתר דין, שאחראית לכתיבה של הלהיט הענק שלה "Superbass". את הביט, הפיק "Dr.Luck" עבור ניקי. ניקי אמרה כי היא לעולם לא נראתה, כמו שהיא נראתה בקליפ, שיצא בקרוב.
ניקי, והמכרים שלה, טוענים כי זה שיר שכולנו נהיה מאוהבים בו, וכבר כמה מהאנשים שקרובים אליה, כמו המאפרת האישית שלה, טוענים כי זה השיר האהוב עליהם שלה, נכון לעכשיו.


להשמעה:



אני באמת חושב שהיא שחקה אותה. אני לא אשקר, לא ציפיתי למשהו כזה. אני רציתי משהו הרבה יותר מקפיץ, הרבה יותר רצחני ואנרגטי - לא חשבתי על בכלל לקבל משהו כזה. אבל אז שמעתי על הסגנון של השיר, ועל מה שהוא ידבר - וכבר התחלתי להכין את עצמי. שמעתי שאסתר דין מעורבת פה, זה לא גרם לי להרגיש רע, אבל כבר התחלתי להבין שזה יהיה יותר כיוון להיטי. ד"ר לוק, המפיק, מסתמן בעיני כמפיק שלא עושה יותר מדי חסד עם המוזיקה. הוא לרוב עושה שירים מאוד ג'אנרים, פשוטים, ושאין בהם שום דבר מיוחד - אפילו ממוחזרים.
נלחצתי. הכנתי את עצמי לגרוע מכל, ואז השיר יצא.
בשמיעה הראשונה לא עיכלתי בדיוק. בשמיעה השנייה התאהבתי.
הקול שמה מצמרר, ואני ממש אוהב שהיא משתמשת פה בשירה, ובראפ בו זמנית. יש לשיר הזה באמת פוטנציאל להצליח, וכבר עוד ממש בקרוב, הוא יתחיל לשודר בכמה וכמה תחנות רדיו בארה"ב. נצפה להצלחה מרובה לשיר, וגם אם לא, לא בדיוק יהיה משנה - כי השיר עצמו הוא מצויין. אני גאה בך ניקי! 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה