יום שבת, 21 ביוני 2014

השיר החדש של דמי לובאטו מועתק מאיקונה פופ?

דמי לובאטו שחררה סינגל חדש בשם "Really don't care" שהוא הסינגל הרביעי מאלבומה החדש-ישן "Demi" שמשום מה מסרבת להתקדם הלאה גם אחרי שנה וחצי שלא נראתה הצלחה גדולה לאלבום. בלשון המעטה כמובן. הוא מכר 370 אלף עותקים באמריקה נכון למאי 2014. שזה כלום. ב-להתחשב בעובדה שקולגות אחרות שלה בעולם הפופ מצליחות לעשות את זה בחודש. אפילו פחות. סינגל הבכורה "Heart Attack" הצליח יפה בזמנו, אבל אחרי, שני הסינגלים שבאו אח"כ, הם קיבלו הצלחה פושרת, או לא הצלחה בכלל באמריקה ובעולם כולו. "Made in the usa" לא הביא איתו כלום, ואילו "Neon lights" שהסתמן כשיר שעתיד להפוך לסמאש רציני, גם הוא קיבל הצלחה פושרת ונכנס אל ה-TOP 30 באמריקה. מה שכן, הוא כבש את הפסגה של מצעד הדאנס בבילבורד, שגם זה משהו חברים.
בכל אופן, השיר החדש שלה "Really don't care" ממש מזכיר לי את השיר של איקונה פופ וצ'ארלי "I Love it"
תשמעו את ה-8 שניות הראשונות של השיר של דמי, ואז תנסו את 0:28-0:32 בשיר של איקונה פופ
להלן השירים:




אתם מחליטים. כמובן שזה סוביקטיבי, כל אחד והאוזן המוזיקלית שלו. אני באופן אישי כן רואה דימיון. ולא רק בשניות שציינתי, כי הם רק דוגמה, אלא גם בעוד נקודות בהמשך השיר.
אגב, אני לא מת על המוזיקה של דמי בכלל, אבל השיר החדש שלה באמת די טוב. חיבבתי מאוד! אני לא מבין למה הוא לא יצא כסינגל שני, הוא הרבה יותר טוב מ- "Made in the usa" והוא אפילו משתווה ל- "Neon lights" שגם אותו אני מחבב.
רק מציין שזה בא לי עכשיו, למרות שהבנתי שדנו על זה עוד כשהאלבום של דמי יצא לפני שנה וחצי, כי זו הפעם הראשונה שאני נחשף לשיר של דמי. עלה לי לראש עוד לפני שבכלל ידעתי שדברו על זה. רק מבסס ומחזק את הטענה ;) 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה