יום שבת, 21 ביוני 2014

הצצה חדשה לשיר של ניקי + שיר חדש של T.I ואיגי אזליה + שיתוף פעולה עם ליידי גאגא!

ניקי משחררת באינסטגרם שלה הצצה לשיר חדש כלשהו. לא ידוע אם זה מהאלבום או משיתוף פעולה.
דעתי? ואו.
באמת שאני מתרשם כל פעם מחדש מהווקל שלה. ואני לא מדבר על גבהים, אני מדבר על הצבע.
אני מת על זה וזה מרגיש לי מיוחד ברמות. אני באמת חושב שאם כל האלבום ישמע ככה לצד ראפ רצחני, הוא יהיה הטוב ביותר שלה. אני מאוהב, וצריך את זה עכשיו. עכשיו!
לשמיעה לחצו כאן.


_______________

T.I משחרר שיר חדש וקליפ חדש. "No Medicore" בשיתוף פעולה עם איגי אזליה.
השיר כה חזק. למי שלא יודע, T.I הוא בין הראפרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. פשוט אוהב אותו. השיר החדש לא פחות ממושלם. אני מת על ה-וויב שלו, ואפילו הוורס של איגי נשמע ממש טוב. אני חושב שהם שחקו אותה, והא דווקא מקבל מקום נחמד ברדיו, אז אולי אפילו הוא יקבל חשיפה יותר רצינית בהמשך. מה שכן, אני לא צופה לו הצלחה גלובאלית, הוא מאוד טוב, אבל אני לא חושב שהוא יתפוס חזק בציבור. הלוואי וכן!


בנוסף, ליידי גאגא כנראה ותתארח באלבומו החדש של "T.I". הליידי מחזירה לו דואט על הנעשה באלבומה החדש "ARTPOP" עם השיר "JewelsN' drugs" בשיתוף פעולה עם טו שורט וטוויסטה. אני חושב שיצא משהו חזק הפעם, בניגוד ל- "תכשיטים וסמים" שהיה יכול להיות שיר ממש טוב, שנהרס ע"י הפקה חובבנית לטעמי.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה