יום שבת, 19 ביולי 2014

סלינה גומז מפנה עורף לישראל

באה לצעוק "לא?" - מאוחר מדי. 
סלינה גומז, נערת הפופ שכבר תם זמנה לטעמי, פוצחת בתמונה מאוד ברורה שעליה רשום "Pray for Gaza" - תפילתי עם עזה. "אנא התפללו עבור משפחות ותינוקות אלו", מבקשת מכלל מעריציה ברשת החברתית תוך כדי חוסר התחשבות שיש כנראה גם כאלו שהם בצד השני של המלחמה הזו, אנחנו, הישראלים, או מעריצים ומעריצות ישראלים וישראליות מרחבי הארץ, ואני מאמין שגם מסתובבים להם בעולם. כמה חוסר התחשבות, חוצפה, ובורות. "תמיד תזכרו מה שחשוב בחיים, זה שום דבר מזה" - את צודקת סלינה. אך מדוע להפנות את זה רק לצד אחד, מדוע להיות כה בורה ולתת לגיטימציה לדבר שאת מתפללת עבור עזה שזה צד אחד אך אפילו לא מתזכרת את הצד השני כאילו אנחנו היחידים הרעים בסיפור וכאילו אנחנו לא נפגעים מכל המצב הנורא קשה הזה. אחרי עוד כמה מילים טרחניות ולא רלוונטיות כמו הקריירה שלה, מוסיפה סלינה בהאשטאג (תיוג) - "אנחנו הדור הבא" - תגידי לי, כוכבת סוג ז' טראשית שאיבדה רלוונטיות עוד לפני שידעה להגות נכון את המילה "עזה" (כי אני בטוח שעד לא מזמן היא בטח אמרה "גזה") - איך את יכולה להשתמש במשפטים מתיימרים להיות כה נהורים ומשפעים כשאת בראש מורם תומכת אך ורק בצד אחד ולא טורחת אפילו לנסות לגשר כפי שאת מתיימרת לומר במילים שלך בין שני הצדדים. ללא ספק. בורות. לא בגלל דעותיה. כי הן מקובלות. לפחות בעיני. כי אני מכבד כל אדם באשר דעתו. מה שמרתיח אותי כאן, זה האגואיסטיות, חוסר ההבנה והסבלנות, והבורות שנובעת מכל העניין. כי מישהי שמתחילה לצרוח סיסמאות של "אנחנו הדור הבא" ו- "תמיד תזכרו מה שחשוב בחיים" מבלי באמת להתייחס לכל האמצעים ולכל הצדדים זו מישהי שלא מבינה יותר מדי מהחיים שלה.

פרסום התמונה בפייס. קודם לכן היא גם הפכה את זה לתמונת פרופיל. 


אני באופן אישי הרבה יותר עצבני וכועס מאשר עצוב. ולא בגלל שבאמת אכפת לי ממנה. כועס על עך שהיא אכזבה מעריצים שלה כאן בישראל, מעריצות שלה כאן בישראל, אנשים שאוהבים, אהבו, גדלו, ותמכו בה כל השנים האלו - ובפוסט אחד היא פשוט מפנה עורף לכולם ובזה להם בשל הבורות חסרת המעצורים שלה. תתביישי לך. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה