יום שלישי, 22 ביולי 2014

המלצת הפרופסור + שירים חדשים

1. 

ואו אחד גדול. באמת שזה בין השירים החזקים ששמעתי השנה. מה שקסום פה, זה המעבר שמלווה אותנו לאורך כל הקליפ, וכן, גם בשיר, של תקופות. בשיר לדוגמה, יש את הסגנון של הבחורה, שבקליפ עצמו היא בנוף מרהיב, משתמשת בקולה המלווה בהמון אוטו-טון, שנותן מין תחושת חלום כיפית כזו לצד מה שאנחנו רואים בקליפ כמובן - ובשינוי חד, לתקופה אחרת בקליפ, שבו הזמר השני עושה דאנסהול. הכל משתלב שם מדהים. הכימיה נהדרת. השיר כיפי ברמות, ואני באמת שממש מחזיק מהם (Clean Bandit שהם המפיקים) שעשו את השיר הזה, וגם את אחד הלהיטים הגדולים של 2014, שגם הצליח נורא בישראל "Rather Be" שאני בטוח שרובכם אם לא כולכם מכירים. אם לא בשם, לכו תרשמו ביוטיוב, ואני כמעט ובטוח שכולכם תכירו את השיר עצמו.



2. 

באנקס מחזיקה באחד השירים הגדולים שיצאו השנה, אם לא הכי גדול והכי אהוב עלי. "Brain" שפרסמתי באתר כמה וכמה פעמים מרוב שהוא מיוחד. והנה, שיר חדש, בשם "Beggin for thread" - שיר חדש של בנקס שגם הוא יכנס כנראה לאלבומה החדש שיוצא בספטמבר (עוד חודש וחצי בערך)
השיר עצמו מדהים. באמת שהיא כל פעם רק מייצרת עוד ועוד שירים, ולא נופלת ברמה. נכון, שום דבר לא משתווה ל-"Brain" המדהים, אך גם לא ציפיתי שהיא תצליח לשחזר משה כה חד-פעמי. אך היא עדיין שומרת על רמה מאוד סטאטית וחזקה שללא ספק מוכיחה פעם נוספת שהיא זמרת מוכשרת שיודעת לעשות מוזיקה ממש טובה. ישר כוח!



3.

בואו נניח לרגע את האלטרנטיב והפופ בצד, ונתמקד לרגע ברצועת R&B נהדרת של זמר בשם August שמארח את ניקי ברמיקס לשיר שלו "No Love" שגרסאתו המקורית ללא ניקי.
הרמיקס יצא אתמול ולווה בכשלושה הצצות לאורך כל החודש האחרון מצד ניקי. בתחילת השיר היא אפילו אומרת שזה "הפייבוריט סונג" שלה. ואני כמובן? איתה.
אין ספק שהם סיפקו פה משהו ממש אבל ממש טוב. הוורס של ניקי ללא ספק "שחט" אותי. היא נשמעת כמו מלאך, וכל פעם שאני שומע את הקול הזה שלה אני מקבל צמרמורות בכל הגוף. אני אוהב את המילים, אני אוהב את ההגשה, אני אוהב את כל מה שהיא עושה פה. זה ללא ספק הפך לאחד הוורסים האהובים עלי. ובמיוחד שאחרי הקטע המרגש בא הראפ הרצחני שלה. כ"כ חבל שזה כה קצר. הייתי רוצה לפחות עוד איזה 20 שניות ככה. אבל רצון זה טוב. ואולי זה לטובה ככה.. לא? בכל אופן. ללא ספק עשו פה עבודה של ממש. כל הכבוד! 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה