יום ראשון, 25 בינואר 2015

שיר חדש לריהאנה, פול מקרטני וקאנייה ווסט "FourfiveSeconds"



לפנות בוקר הגיח אל הרשת "4 5 שניות" - השיר המשותף של קאנייה ווסט, הראפר הנרקסיסטי ביותר בתבל וריהאנה, אחת הכוכבות הגדולות בשנים האחרונות לצד האמן המוערך פול מקרטני ספג ביקורות מעורבבות מצד המאזינים. קאנייה ווסט הוציא שני שירים חדשים. את השיר הנל, ושיר שיצא לפני כמה שבועות אחדים. בשני השירים האלו נשמע קו מוזיקלי שונה מאשר היה באלבומו הקודם "Yeezus" ויש האוהבים ויש אלו שפחות, כמו בכל שינוי מוזיקלי אצל אמן אהוב, לא?

"4 5 שניות" (לא אכפת לכם שאני קורא לו ככה נכון? בכל אופן, בשמו באנגלית: FourfiveSeconds וכן זה מחובר) יכול להצטייר כשיר קאנטרי שכזה, מה שהקהל האמריקאי נורא אוהב. האם הוא יאכל את זה כשזה בא מכוכבת פופ שערעורייתית שלא נגעה בסגנון הזה מעולם? ובכן, אין לדעת ומוקדם לדעת - אבל המון מעריצים התאכזבו מהסיבה שזה לא משהו שריהאנה עשתה מעולם או משהו שציפו ממנה לעשות. אין יודעים אם זה יהיה באלבומה של ריהאנה או של קאנייה או של שניהם, לעת עתה.
באופן אישי שמעתי את השיר קרוב לעשר פעמים מהבוקר, והדעה שלי טרם מגובשת ב-100% אליו. הוא מאוד שונה לי ומאוד לא ברור לי, אבל עם זאת, הוא קליל וכיפי שכזה. בנוסף, הם נשמעים מדהים, זה פשוט פחות אטרקטיבי ממה שציפיתי. פחות דומיננטי ממה שחשבתי. פחות בועט ממה שזה היה יכול להיות - אבל רע, זה לא. בנוסף, זה גם דורש יותר משמיעה או שתיים, כי שוב, זה משהו קצת שונה, קצת פחות קליט מחומרים אחרים של ריהאנה בשנים האחרונות, אבל יכול מאוד להיות שתאהבו את הסגנון, ויכול מאוד להיות שלא. נחמד שריהאנה קצת יוצאת מהמסגרת ומביאה משהו קצת לא צפוי מוזיקלית ותזמונית, גם כך נמדד איכותו של אמן, לדעתי לפחות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה