יום שלישי, 17 בפברואר 2015

להיט עתידי? Drop that kitty בשיתוף פעולה של צ'ארלי XCX וטינאשה!



 
צ'ארלי XCX, אחת מהפריצות הגדולות של השנה, אשר הכניסה שיר למקום הראשון בהוט 100 בילבורד (המצעד הנחשק והחזק ביותר בשוק המוזיקה האמריקאי) עם איגי אזליה לשיר "Fancy" וזו שהכניסה את שיר הסולו שלה מהפס-קול לסרט "אשמת הכוכבים" והוא "Boom clap" לעשירייה של אותו מצעד, חוברת לראפר טי דולה, בשיר החדש שלו "Drop that kitty", עם הזמרת טינאשה שמצטרפת לחגיגה והופכת אותה למשלושת ולהוטת ביותר!
טינאשה וצ'ארלי הוציאו שתיהן אלבומים השנה. צ'ארלי הוציאה את "Sucker" שמחזיק ב- "Boom clap" כסינגל בכורה שצלח בארה"ב ובעולם. וטינאשה, אחת מהתגליות הגדולות של השנה, עם "Aquarius", אלבום הבכורה שלה ונחשבות בעיני ובעיני הציבור כתגליות השנה לצד עוד כמה אחרים ואחרות.
השיר החדש והמשותף של כולם כולל ביט כיפי, קצבי וממכר, שאני כבר עתיד לראות במידה ויתנהלו איתו נכון כמה הוא הולך לכבוש את הרדיו, לצד פזמון כיפי ודביק של צ'ארלי XCX. כן, כמו שהיא רק יודעת. בכלל, בעיני צ'ארלי צריכה לדבוק לשירים מהסוג. קחו לדוגמה את "Fancy" עם איגי אזליה. בעיני היא אלופה בזה. ובמידה והאלבום הבא יכלול סגנונות כאלו, אני חושב שאת המקסימום שלה היא עשתה על הצד הטוב ביותר! טינאשה מצטרפת אחרי צ'ארלי לפזמון בחלק שני ומפגינה קול נעים וכיפי שמשתלב מצויין עם כל העסק מסביב. הכל מדוייק. הכל ON FLEEK כמו שאומרים. שיר פנטסטי שהלוואי ויצליח להם כי לגמרי מגיע להם.
אם הוא יצליח, אל תשכחו שהפרופסור ראה בו פוטנציאל ביום בכורתו של השיר!
לתמונות מהקליפ לחצו כאן. 

צ'ארלי בורוד, טינאשה על הברכיים, טי דולה עם הבנדנה - תמונה מ-סט הצילומים לקליפ שיצא בקרוב! 

תגובה 1 :

  1. לדעתי טינאשה קצת מיותרת שם, ו היא נשמעת ממש כמו ריהאנה.

    השבמחק