יום ראשון, 17 במאי 2015

איגי אזליה עוברת ניתוחים פלסטים.. והפעם, בפנים!


אחרי הישבן (?בספק?) שאיגי עשתה מתי שהוא בחייה, התברר כי בחודשים האחרונים עברה גם ניתוח להגדלת חזה. מעבר, נודע לאחרונה ממש, באופן טרי מתמיד כי הראפרית האוסטרלית עברה גם ניתוחים בפנים! באף, ובסנטר.
הראפרית טרם אישרה את הניתוחים בפנים, אבל קשה שלא לראות שינוי גדול
איגי עשתה ניתוח אף וסנטר- חושפת פנים חדשות

התמונות החדשות של איגי אזליה לגמרי מותירים בי המון סימני שאלה. בהתחלה, בתמונה הראשונה, של הפנים, הייתי בטוח שזו כפילה. לא היא. בתמונה השנייה זה נראה היא, םשוט שונה יותר! בדיוק מבסס את הטענה לגבי הניתוחים. מעבר, ניתן לראות שזו היא בזכות הקעקוע ביד ימין ושאר הסיממנים של איגי אזליה כמו נקודת החן וכו. בוודאות? רואים שזו היא.

תמונה של הראפרית "נטורל" כמו שאומרים. ללא איפור, ללא ניתוחי פנים.

תמונה של הראפרית ללא ניתוחים, עם איפור.

עכשיו, אחרי שעשיתם את ההשוואות לבד, חיברתם, והבנתם כי איגי אזליה, הראפרית האוסטרלית מציגה פנים חדשות אל העולם - כל מה שנותר זה לאהוב או לא לאהוב. או שפשוט אפשר להתעלם..
איגי אזליה ובריטני ספירס יופיעו מחר לפנות בוקר (בעוד פחות מ-24 שעות) עם השיר החדש שלהם "Pretty girls" בטקס הבילבורד אוורדס ששם גם ניקי מינא'ז, דוד גטה, ויז קליפה, פיפט הרמוני וכו הולכים להופיע.
יהיה מעניין..... 

תגובה 1 :

  1. או שפשוט אפשר להפסיק לחפש אותה על כל דבר קטן בגלל היריבות הטיפשית בינה לבין ניקי שגורמת לברביות לשקשק מכך שהיא תצליח לספק עוד 'פאנסי' בקרוב ולהתמקד בדברים טיפה יותר חשובים כמו המוזיקה עצמה ובמיוחד הסינגל החדש שלה עם אלוהי הפופ :)

    השבמחק