יום שישי, 20 בנובמבר 2015

פיוריטי רינג בארץ! פוסט חוויה



הצמד הקנדי "Purity ring" הגיע השבוע לארץ הקודש ישראל והופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-18.11, יום רביעי, במסגרת סיבוב ההופעות שלהם שאותו סיימו כאן בישראל! כן, ההופעה האחרונה של סיבוב ההופעות הנוכחי היה בישראל, מה שהעצים למעריצים וגם לצמד עצמו את החוויה. "אתם ההופעה הטובה ביותר שהייתה לנו!" צעקה מגאן (הסולנית בהרכב שמורכב ממנה ומ-קורין, שאחראי להפקות וליצירת הסאונד) בסיום המופע! "יש לכם עיר מדהימה" אמרה על תל אביב באמצע המופע ולא הפסיקה לחייך וליצור מגע עם הקהל! בתור אחד שהיה בשורה הראשונה ולחץ לה את היד פעמיים וקיבל ממנה בטעות מיקרופון בראש, כן, הייתה הופעה יוצאת דופן! קריסטלים מוארים, גונג בצבע זהב ומופע כפפות זוהרות יוצא דופן - פיוריטי רינג ישראל!

הגעתי בשעה 19:30 עם חברים בערב, היינו חמישה, חיכינו להכנס והיינו הראשונים! למרות שהיינו הראשונים, בפתיחת השערים ב-20:30 נכנסו כמה לפנינו.. אבל זה לא הפריע לנו להיות שורה ראשונה ובאמצע! חיכינו בתוך האולם כשעה-שעה וחצי עד שהם עלו בסביבות 22:00 בלילה. כן.. קצת התבאסנו שהיינו צריכים לחכות ככה, אבל בסופו של דבר הבנו את הסיטואציה. המקום הוא מקום קטן והקהל שלהם בישראל לא עד כדי כך גדול כדי שאם יגידו לו להתייצב בשעה 20:30 הם יבואו בדיוק באותה השעה! הם ימרחו את זה גם לאחר מכן.. כי לא אכפת להם להיות שורה ראשונה אולי. הם מסתפקים בלעמוד למעלה על המדרגות באולם או פשוט להישאר מאחורה קרובים לבר ולהבנות משם עם כוס בירה שתתמלא במהלך הערב כנראה מספר פעמים. זה גם בסדר.


מגאן ומוביילי קריסטלים זוהרים שהיו תלויים בכל הבמה! תודה לנועם על הצילום!

הצמד עלה וכל ההרגשה המבאסת של "הלחכות" פגה בשנייה שבה מגאן עלתה לבמה עם התסרוקת יוצאת הדופן שלה והקוצים שיצאו מהחולצה שלה באזור הכתפיים. היא הייתה נראת שמימית! קורין, שעלה לעמדת הקריסטלים שהיא מאין עמדת דיג'י שם הוא מנגן בלייב ויוצר צלילים אינסטרומנטלים במהלך המופע! והקטע האומנותי: הוא מקיש על הקריסטלים והם נדלקים באורות! אין ספק שתפאורה מינימלית שכזו יכולה לפעמים לעבוד הרבה יותר טוב ממופע עמוס ברקדנים ובמה של חצי דונם. נאו שייד
הם הופיעו עם השירים הטובים מהאלבום החדש שיצא השנה כמו "Sea Castle" ו- "Body ace" וגם דאגו בין לבין להציג עוד כמה דברים ויזואלים מרשימים כמו עניין הקריסטלים ממקודם, כמו גונג בצבע זהב שעלתה הסולנית על סולם והכתה בו בסיום של אחד השירים מהאלבום החדש! הצלחנו לתפוס תמונה אדירה שתמחיש!


בתמונה: מגאן עולה על סולם ומכה בגונג שכל הקשה בו הופכת אותו לזהוב בוהק! קורין על עמדת הקריסטלים. תודה לשירה על הצילום!

הצמד גם הופיע עם שירים מהאלבום הראשון (יש להם בסהכ 2, הראשון והחדש) שלא הכרתי כמו "Belispeak" שאני שומע ממש ברגע זה ומתאהב בו מחדש, או "Obedear" שהיה השיר שכלל את ההופעה הטובה ביותר המופע בנוסף ליתר השירים מהאלבום החדש. היה שלב שבו עוזרי הבמה לקחו עמדה והניחו אותה ממש מול הפרצוף שלי, פחדתי שלא אראה כלום ולא הבנתי מה זה, אבל זה היה רק לשיר אחד ומגאן עמדה על אותה עמדה אז ראיתי מצויין (קצת נתפס הצוואר כי הרמתי אותו מאוד גבוה... אבל כן). רק אציין שמגאן ניסתה להוזיז קצת את העמדה שגם הרכיבה מין מיקרופון כזה, ובטעות זה פגע לי ממש בקטנה בראש או ביד לא זוכר והיא אמרה "Oh Sorry" ופשוט צחקנו חצי שעה על זה! (אני והחברים). גונג מזהב וקריסטלים זוהרים אמרנו? העמדה הזו לא סתם עמדה שם. היא הוציאה קרני לייזר לכיוון התקרה, ומגאן, עומדת על אותה עמדה, עם כפפות מיוחדות שבתוכן שבבי זכוכית, שגורמות לקרן להישבר בתנועת יד שלה לכיוון הבמה. אולי קצת לא תבינו את זה מהתיאור שלי.. אבל תנסו לדמיין רגע.או שפשוט תצפו בסרטון שאצרף מייד. זה היה לשיר שקט שעוד יותר העצים את החוויה ויצר אווירה יותר דרמטית. זה היה כל כך מדוייק ושמימי. הרגע הקסום ביותר המופע! תעבירו ל-HD ותוכלו לראות באיכות טובה יותר את החלק האומנותי הזה וגם את הקריסטלים מאחורה!
 תערבות אנרגיות יוצאת דופן וחוויה אדירה שהסתכמה בשיר האהוב עלי שלהם "Begin again" שהוא גם הסינגל האחרון שלהם, שאותו שמרו לסוף, כהופעה אחרונה. את הדובדבן שבקצפת מין הסתם משאירים לסוף לא? או שסתם ניסיתי לרשום משפט קלישאתי שלא יצא טוב? בכל אופן, כן, זה היה רגע השיא שלי. התחרפנתי והתרגשתי בכמויות. ויודעים מה עוד הוסיף לזה? שכבסוף השיר, שהיה גם סוף המופע, קפצה מגאן על הקהל ופאקינג נגעתי לה ברגליים ועזרתי להרים אותה עם יתר המעריצים. לייק א רוקסטאר מאדה פאקה! היא חזרה לבמה בשלמותה למי שתהה.. הודתה לנו יפה, וירדה מהבמה! ובכך הסתיים לו ערב מדהים שלא אשכח בזמן הקרוב! אני עדיין חורש על השירים, נזכר באותה חוויה ומחייך מאוזן לאוזן. שמח שהייתה לי הזכות להיות שם. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה