יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

האלבום של ניקי "Pink friday" חוגג 5 שנים ו- "The re up" חוגג 3 שנים!


היום, ה-19.11, ניקי מינא'ז, אחת הראפריות הגדולות בכל הזמנים, הוציאה את אלבום הבכורה שלה "Pink friday" שעשה היסטוריה ויצר ראפרית חריפה ודעתנית שהצליחה לכבוש את העולם ולפתוח דלתות לעוד אמניות ראפ והיפ הופ צעירות לאחר מכן! לאחר שהראפ הנשי כבר לא היה במיינסטרים, מיסי נבלעה, קים פרשה - ניקי חוזרת אחרי כמעט חצי עשור עם אלבום בכורה מפתיע והצליחה למכור סכום פנומנלי של 375 אלף עותקים רק בשבוע הראשון. הראפרית עם שבוע הפתיחה הכי גדול בהיסטוריה. 

ניקי, שהצליחה להביא להיט אורבני עם פלטינה כפולה מהאלבום (Moment 4 life) ופלטינה שמינית עם "Superbass" מצליחה להתברג ברשימת האמנים החמים והגדולים של שנת 2010 וכן גם 2011. האלבום מכר מעל 2 מיליון בארה"ב ומעל 4 מיליון בעולם! נחשב לאחד מאלבומי ההיפ הופ הנשיים הנמכרים בהיסטוריה (בטופ 3 לדעתי) ונחשב לאלבום אהוב ואהוד ע"י המעריצים וע"י קהל ההיפ הופ. האלבום מכיל בתוכו שירי R&B, שירי היפ הופ וראפ, שיתופי פעולה עם אמנים גדולים כמו דרייק, ליל ווין וריהאנה וכולל 8 סינגלים ו-7 קליפים! סכום לגמרי מרשים שרק מעיד על הצלחתו הטובה של האלבום. 

(מהקליפ ל- Superbass, השיר המצליח ביותר של ניקי בארה"ב) 

לאחר שנתיים, באותו תאריך, שחררה ניקי את ההרחבה לאלבום האולפן השני שלה, Pink friday: Roman reloaded שלו קראו Pink friday: Roman Reloaded The re up. האלבום אולי לא צלח מסחרית, אבל מכיל בתוכו 8 שירים + כל השירים שהיו באלבום האולפן השני (כי הוא מרחיב אותו) פרט ל- Turn me on ו- Masqurade. האלבום + ההרחבה מכרו מעל 2 מיליון עותקים בעולם ומעל מיליון עותקים בארה"ב. כוללים 7 סינגלים ו-10 קליפים! מבין הסינגלים תוכלו למצוא את הלהיט האוניברסלי "Starships" שמכר מעל 7 מיליון עותקים מסביב לעולם ואת הלהיט האירופואי המצליח "Pound the alarm" שכבש את צרפת ולונדון עוד לפני שבכלל היה סינגל! שירים אלו לא כלולים באלבום המורחב, שחוגג היום בדיוק 3 שנים, ביחד עם האלבום הראשון שחוגג 5 שנים - אבל האלבום המורחב כולל בתוכו את Freedom שחוגג גם הוא היום יום הולדת 3 שנים (השתחרר כסינגל ביחד עם האלבום!) ודואטים לוהטים עם קאסי וסיארה, שתי זמרות גדולות ב-R&B האמריקאי לשירים בשמות- "the boys" ו- "im legit"!

(מהקליפ ל- The boys, סינגל הבכורה מהאלבום המורחב) 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה