יום שישי, 18 במרץ 2016

אריאנה גרנדה תשתף פעולה עם ניקי מינא'ז באלבום החדש שלה + שיר חדש לאריאנה גרנדה השתחרר!

עטיפת האלבום החדש של אריאנה 

אריאנה גרנדה חוזרת עם אלבום אולפן שלישי (הפעם, העיניים לא עצומות בעטיפת האלבום) בשם Dangerous woman. בתוך האלבום ישנו גם שיר העונה לאותו שם, שהוא הסינגל הראשון מהאלבום, ונמצא כעת (19.3.16, 7 וחצי בבוקר) במקום השישי ב-TOP 100 אייטונס ארה"ב! השיר כבר בטופ 60 ברדיו אמריקה (הכללי) והוא בחוץ אך ורק שבוע. השיר מקבל עדכונים מעולים ברדיו ומנוגן בשני פורמטים גדולים באמריקה, פופ, והרדיו הקצבי!
האלבום עתיד להשתחרר בעוד חודשיים (20 למאי) ויכלול בתוכו (כנראה) 11 רצועות בגרסאה הרגילה. את האלבום ניתן להזמין מראש באייטונס (לחצו כאן למעוניינים)  וכבר תוכלו לקבל את הסינגל הראשון Dangerous woman וגם את be alright, באז סינגל מתוך האלבום שנמצא כעת במקום 3 ב-TOP100 אייטונס ארה"ב אך ורק מהזמנות מוקדמות של האלבום! (מזמינים מראש את האלבום ומקבלים אותו)


תחנת הרדיו הגדולה 102.7 Kiis fm אישרה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה שאריאנה אמרה בראיון אליהם כי היא משתפת פעולה עם הראפרית ניקי מינא'ז באלבום החדש שלה! (וגם עם הראפר פיוצ'ר, שמעניין אותי כקליפת השום). אריאנה הוסיפה ואמרה "אני פשוט אוהבת לעבוד איתה.. היא כל כך אישה חזקה"
השתיים לא משתפות פעולה פעם ראשונה. לשתיים יש שיר בשם Bang bang שבטח כולכם תכירו, שמכר כמה מיליונים ברחבי העולם והיה הלהיט של הקיץ שעבר! בנוסף, אריאנה התארחה (ברגע האחרון יש לציין) באלבום של ניקי The pinkprint שיצא בשנה שעברה, בשיר בשם Get on your kness.


ניקי ואריאנה מופיעות עם השיר Bang bang לפני שנה וחצי


לא ידוע באיזה שיר ניקי תתארח באלבום, אבל כולם חשבו שזה יהיה Be alright וזה לא. בכל אופן, חיכיתי מאוד לשיר הזה.. שמעתי המון הצצות שלו בשנה האחרונה (שאריאנה פרסמה) וממש אהבתי את הקצב והפזמון. אני שומע עכשיו את השיר.. משמיעות ראשונות הוא אחלה. לא כבש אותי, לא עפתי, אבל אני מאוד אוהב את הוויב הכללי של השיר ואני מאוד אוהב את הפזמון ואת הקצב שהוא מביא איתו. אריאנה הולכת על סגנון קצת פחות בוסרי באלבום החדש. Be alright ו- Dangerous woman זמינים לקנייה באייטונס ולשמיעה בספוטיפיי ובטיידל למי שיש.

Be Alright

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה