יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

גריימס משחררת סרט בהפתעה עם קליפים מהאלבום בשם The AC!D Reign Chronicles

Butterfly

גריימס, אחת מהזמרות האלטרנטיביות הגדולות בשנים האחרונות שהצליחה להגיע לציון כולל של 88 במטהקריטיק (אתר שמשכלל את ציוני כל המבקרים על אלבומים, סרטים סדרות וכדומה, שזה בין אלבומי הסולו הנשיים שקיבלו את הציון הכי גבוה באתר הזה אי פעם) עם אלבום שאת כולו עשתה לבד (כן כן, לבד. ערכה, כתבה, הפיקה את השירים, הנדסה אותם וכמובן גם שרה אותם. היא מארחת שתי זמרות באלבום שאותן זמרות כתבו את הבתים שלהן בלבד ושרו אותם, אך את כל השאר גריימס עשתה גם בשירים שלהן) ובכך יצרה אלבום נשי עצמאי ומוערך ביותר. גריימס הוציאה אתמול בהפתעה סרט בן 40 דקות שכלל בתוכו שישה קליפים לשישיה שירים מהאלבום שלה ובנוסף עוד שלושה שירים עם חברתה הטובה, האנה, שגם היא זמרת, שהתלוותה אליה בפרויקט. בסה"כ תשעה קליפים ל-תשעה שירים שכולם צולמו ע"י אח של גריימס, מאק, צלם מקצועי, שצילם את כל הוידאו הזה במצלמת אייפון. כן כן, מה ששמעתם, במצלמת אייפון

World Priness Part II
מאק אחיה של גריימס צילם בעבר לגריימס עוד קליפים כמו "Go" ו- Kill v Maim" ועוד. התכנון של מאק וגריימס היה לצלם קליפ לשיר מהאלבום של גריימס, רק שלא ידוע איזה שיר. משערים שלשיר Scream בשיתוף פעולה עם הזמרת אריסטופונס כי במילא הן הבטיחו שיצלמו לו קליפ. או Butterfly שגריימס ממזמן רצתה לצלם לו קליפ, אך הלייבל שלה נתן לה תקציב לצלם קליפ לשיר אחר במקומו מהאלבום (California) כי הם ראו אותו כיותר מסחרי, ולכן, גריימס אמרה שיום יבוא והיא תצלם ל- Butterfly קליפ בעצמה עם המשאבים של עצמה. גריימס מאק והאנה צילמו ביחד קליפ אחד, אך הם ראו כמה כיף זה ואמרו "למה שלא נצלם עוד קליפים?" והם פשוט תיעדו בצילום את כל המסע הארוך שלהם בטור האירופאי במשך שבועיים שלמים. אתמול, לאחר עריכות של חודשים - הסרט סוף סוף יצא.

Scream

גריימס העלתה במפתיע ללא שום התראה מוקדמת סרטון בן 40 דקות בשם "The AC!D Reign Chronicles" על שם הטור של, ובו היו הקליפים שצילמה ביחד עם אחיה מאק וחברתה האנה, שהתלוותה אל גריימס וחיממה אותה בטור שלה ברחבי העולם.
הוידאו כלל שלושה קליפים לשירים של האנה מתוך הפרויקט האישי שלה, ועוד שישה קליפים לשירים של גריימס מתוך Art angels, האלבום האחרון שגריימס הוציאה בנובמבר האחרון (כמעט לפני שנה).
היא פתחה את הסרט ב- Butterfly כפי שהבטיחה, משם, התחיל לו Underwater של האנה, ואז, World princess part II, השיר האהוב עלי מהאלבום ובכלל של גריימס, שגם, במפתיע, היה הקליפ הכי טוב בסרט בעיני והיה מלא בצבעוניות כיף וכימיה מטורפת. היא הייתה נראת שם כמו נסיכה במבצר ששרה על העבר שניצחה אותו וכעת היא במקום אחר לגמרי. מקום שליו רגוע יפיפה וצבעוני. השיר הרביעי ברצף הכרונולוגי, היה Chimera, של האנה. משם אל השיר החמישי שהיה Scream של גריימס עם אריסטופונס שאנחנו יודעים על כך שגריימס הייתה בעיצומיהן של עריכות בסוף חודש יולי לקליפ.  כלומר, זה נותן לנו קצת אינידקציה לזה שהסרט הזה מתבשל מעל שלושה חודשים בוודאות. Scream האמת היה וידאו שאם הייתי מקבל אותו בנפרד מהסרט לא הייתי שמח, מכוון שהוא לא מתפקד כוידאו בעיני. הקליפ עצמו כיפי ונחמד אבל זה מאוד חובבני. אולי זה היה הקטע שלו ולכן זה לא כזה מפריע לי כי הוא היה חלק מהסרט הגדול, אבל בטוח שאם הייתי מקבל אותו מחוצה לו הייתי די מתאכזב, זה בין השירים האהובים עלי באלבום ויכולתי לדמיין קליפ אחר לגמרי.
לאחר מכן האנה עם השיר השלישי והאחרון שלה Avalance שהיה מדהים ברמות והפתיע אפילו אותי. אני לא הכרתי את המוזיקה שלה קודם לכן, אבל הקליפ והשיר כבשו אותי. כמו הקודמים שלה בסרט עצמו.. היא נשמעה מדהים ועשתה עבודה מדהימה. גם כשהתארחה בויז'ואלס לקליפים של גריימס. יאמר לזכותן שהן נראות מדהים ביחד והכימיה הייתה מטורפת.
השיר השביעי שהיה, היה Belly of the beat ואחריו Easily - עוד שני שירים מתוך האלבום של גריימס. והשישי שקיבל קליפ מתוך האלבום של גריימס הוא Laughing and not being normal, רצועה קצרה ומהממת שפותחת את האלבום עצמו ומסיימת את הסרט.

Belly of the beat 
גריימס אמנית מדהימה. מתוך ארבעה עשר שירים, היא שחררה לאחד עשר שירים קליפים. וגם השלושה "שלא קיבלו" קליפים, אחד מהם קיבל פרסומת ששודרה בטלויזיה לבושם של סטלה מקרטני. החשיפה שגריימס נתנה באלבום הזה הייתה מעבר למושלמת. הוא קיבל את ההכרה שהגיעה לו ואני כל כך גאה בה שהיא נלחמה בשיניים בכדי שישמעו כמה שרק אפשר על האלבום הזה בכל מקום ובכל דרך. היא דאגה לשלטי חוצות ולגרפיטיז בכל מיני מקומות בעולם של עטיפת האלבום בכדי שיכירו, דאגה להשתתף בפרסומת של סטלה מקרטני עם שיר שלה בעצמה (Venus fly), התארחה בעשרות ראיונות ואף הופיעה בטלויזיה לראשונה עם סינגל הבכורה מהאלבום (Flesh Without blood) עם האנה (שלא מתארחת בשיר אבל באה להתארח בהופעה עצמה).
להוציא קליפ כמעט לכל שיר באלבום שלך ולדאוג לספק את המעריצים שלך זה מדהים. אבל להאמין כל כך במוזיקה שלך שגם אחרי שנה מאז שהאלבום שלך יצא את לא עוצרת זה אף יותר מדהים. זה לא שמדובר כאן באמנית גלובאלית שכל קליפ יכול להקפיץ משמעותית את המכירות של האלבומים או השירים שלה. מדובר במישהי שלא קרובה לשם, ולכן האפקטיביות המסחרית היא לא באה כפקטור כאן בכלל. נטו האומנות מה שהיא מרגישה ומאמינה בו - וזו אחת מתוך אלף הסיבות שאני כל כך מעריך ומעריץ את האישה הזו.
הסרט זמין לצפייה בערוץ היוטיוב שלה, ובנוסף, גם כל הקליפים עצמם בנפרד. כנל של האנה.

 הסרט:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה