יום שני, 17 באוקטובר 2016

ניקי מינא'ז: "האלבום גמור", מיקסטייפ חדש בנוסף בדרך

שיתוף פעולה עם פאטי וואפ בפרויקט הבא של ניקי! 


בשנה האחרונה ניקי הייתה יחסית שקטנה. כמה שיתופי פעולה שאפשר לספור על יד אחת או שתיים, פריסטייל ושום סינגל או אלבום. בשנה הזו ניקי עבדה על הפרויקט החדש שלה, שעד לא מזמן כולם חשבו שזה אלבום בלבד.
מראיון עם ניקי שיצא ממש בשעות האחרונות, היא חושפת שעתיד לצאת גם מיקסטייפ וגם אלבום!
מיקסטייפ זה הוא אלבום חינמי בהגדרתו לרוב, משהו קצת יותר "משוחרר", משהו פחות "פורמאלי" ו- "רשמי" שבד"כ שכיח אצל אמנים שעושקים במוזיקה שחורה. לניקי יש שלושה מיקסטייפים רשמיים שיצאו לפני צאת אלבום הבכורה שלה ב-2010. מאז, ניקי לא הוציאה מיקסטייפ.

ניקי אומרת בראיון האחרון שהתראיינה אליו לפני שעות אחדות, אומרת שהיא מאוד אוהבת את המעריצים שלה בטוויטר ובמדיה ושהם הורגים אותה מצחוק! היא אומרת שחשוב לה להשקיע זמן ולהקדיש להם תשומת לב. שהיא מאוד אוהבת את פאטי וואפ, הראפר שפרץ בשנה שעברה עם "Trap queen" ו- "679" ועוד, ואמרה שגם הם עבדו על משהו ביחד שהיא ממש אהבה, ושזה יצא בקרוב. לא ידוע אם השיר יהיה מתוך האלבום או המיקסטייפ. פרגנה לדג' לואף ויאנה אמ איי ואמרה שהיא מפרגנת לכל הראפריות הנשים החדשות שפורצות וזה קשה כי זה תחום מאוד גברי, ושזה קשה להיות יציב בתחום ההיפ הופ ושיש מעט מאוד כאלה שהפכו לסופר סטארים בתחום. בנוסף,  היה שיר שהיה אמור להכנס לאלבום הקודם שלה The pinkprint עם שתי ראפריות שהן פוקסי בראון ו- רמי מה, והשיר הופק ע"י דיפלו, המפיק שאחראי להרבה להיטים בשנים האחרונות כמו Lean on (שאגב, הוצע בהתחלה לניקי לפני שהוצע לזמרת המקורית) וחבר בהרכב Major lazer. השיר לדבריה הוא "Super hood" (שכונתי ממש) והראפ הארדקור. השיר כנראה לא יצא, אבל היא רומזת על שיתוף פעולה עתידי עם רמי מה, שיכול מאוד להיות שיהיה.
דיפלו כנראה עבד עם ניקי בתקופה האחרונה, אך לא בהכרח השירים יכנסו אל האלבום או אל המיקסטייפ אם בכלל. ובכל זאת, יכול מאוד להיות שכן. הזמן יגיד
היא אמרה שאם היא תוציא את המיקסטייפ היא מאוד תפתיע את המעריצים שלה.

באירוע של טיידל לפני יומיים, ניקי עשתה טוורקינג במהלך המופע שאף עלה לדיון במהלך הראיון. "בחזרות מאחורי הקלעים הריקוד יצא לי יותר טוב" היא אומרת. היא העלתה לאינטרנט את הסרטון עצמו בכדי שכולם יוכלו להשוות בין ריקוד הישבן במהלך המופע, לבין זה שהיה במאחורי הקלעים. השדרנים התבדחו על כך ביחד איתה, ובנוסף, דברו על מה שאמרה על מלאניה טראמפ (אשתו של דונלד טראמפ, רץ לנשיאות ארה"ב) במהלך הטקס (שאנחנו לא צריכים עוד מלאניה, רמזה לא להצביע לטראמפ) והסבירה שמלאניה היא אישה שקטה ויש השפעה ישירה של האישה על הגבר וכמו שהילארי השפיעה על ביל קלינטון ומישל על אובמה (לטובה) צריך אישה חזקה שתעמוד לצד הנשיא ותדע להשפיע עליו לטובה, היא לא חושב שמלאניה יכולה לעשות את זה והתנצלה  אם זה פגע בה.

ניקי, ב-15.10.16 בטקס של טיידל, יומיים לפני הראיון.
הוסף כיתוב
על האלבום האחרון שלה, ניקי עבדה הרבה זמן. מהכרזה על השם "The pinkprint" בסוף 2012 והתחלת כתיבת השירים קצת לאחר מכן, עד לסוף 2014 ששם שחררה את האלבום (שנתיים פלוס מינוס) והמשיכה לכתוב אפילו עד שבועיים לפני צאת האלבום (השיר Get on your kness לא היה מוכן שבועיים לפני צאת האלבום, אריאנה העלתה תמונה שלה בזמנו באולפן מקליטה אותו)
עושה רושם שעל הפרויקט החדש שלה היא עובדת בשקט ונותנת את עצמה בו. היא לא מדברת עליו יותר מדי, ובשנה האחרונה היא הייתה די שקטה לגביו. "האלבום גמור" נאמר בראיון האחרון, מה שאומר, שהיא עבדה עליו כשנה בסה"כ. שנה פחות ממה שעבדה על הפינק פרינט. אני חושב שניקי צריכה מיקוד, וזה טוב שהיא מיקדה את עצמה ולא מרחה את העבודה להרבה זמן. הפינק פרינט הוא אלבום שמכיל בתוכו כמה תקופות בחיים שלה מרוב שהוא מדבר על כל כך הרבה, וזה קצת עושה סלט. אם ניקי תכתוב אלבום קצר שמתמקד על התקופה האחרונה בחיים שלה, מבלי באמת לפרוס את זה על תקופה של כמה שנים, יכול באמת לצאת אלבום ממוקד וחד יותר. עם כל אהבתי אל הפינק פרינט, זה אלבום שבד"כ רק המעריצים שלה באמת יכולים להתחבר ולהעריך מתחילתו ועד סופו.
תודה רבה למתן וינר על תרגום הראיון!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה