יום חמישי, 3 בנובמבר 2016

"עמוק ואיטי יותר" - גריימס מדברת על האלבום הבא שלה

GRIMES InStyle UK 

גריימס התראיינה למגזין FACT ואמרה שהאלבום החדש שהיא עובדת עליו הולך להיות יותר מחשבתי ואיטי. היא הולכת לקחת את הזמן ביצירת האלבום וזה הקושי שלה כי היא רגילה לעבוד מהר ולסיים דברים בזריזות. "אני מנסה לעשות משהו מאוד איטי ונהדר שנותן מרווח לנשימה" אומרת. "את האמת שאני לא מרגישה בטחון כזמרת כשהזמן עובר, אני לגמרי הולכת לנסות להיות מוערבת יותר במאחורי הקלעים, ופחות מלהיות בקדמת הבמה" - מוסיפה.

גריימס ידועה כמישהי שכותבת את השירים של עצמה, מפיקה אותם ואף מהנדסת את הצלילים מהקטנים ביותר לגדולים ביותר. היא יוצרת לבד את השירים של עצמה ולשמוע ממנה שהיא הולכת אף לתת יותר דגש על הדברים האלו מבאמת לבלוט כזמרת ולתת דגש לשירה רק הופך את הנושא ליותר מעניין. גריימס באלבומים קודמים שלה דאגה לתת דגש יותר חזק לאינסטרומנטלים ולצלילים. היא דאגה יותר ליצור אווירה מאשר ליצור רגע. האלבומים הקודמים הרגישו כמו פופ אלטרנטיבי ניסיוני שמנסה לקחת את המאזין לעולם אחר. ב- Art angels העניין בא פחות לידי ביטוי. האלבום האחרון שלה, שממש בעוד כמה ימים חוגג שנה, יותר ניסה לבלוט בצורה אחרת מאלבומים קודמים. הפעם היה ליריקה, הפעם היה נושאים שהיה חשוב לה לדבר עליהם כמו מגדר או העצמה נשית. באלבומים קודמים הנושאים האלו לא באו על הדף וגם אם כן, הצלילים האפילו עליהם עד כדי היעלמותם.



מהדברים של גריימס אפשר להסיק כמה דברים. אולי שהיא תנסה לחזור לשורשים ותצור דברים ניסיונים, אווירתיים ועם דגש גדול יותר על המוזיקה עצמה מאשר על השירה, או שמה היא תמשיך להתפתח מהמקום שהיא נמצאת בו כרגע ותקח את השינוי שחוותה עם האלבום האחרון למקום קצת יותר איטי, עמוק וכבד.
כמעריץ, אני מאוד אוהב את האלבום שבא לפני Art angels ששמו Visions שהיה מהאלבומים שדברתי עליהם פה, שהיו מאוד אווירתיים ונתנו דגש חזק יותר למוזיקה ולצלילים מאשר לליריקה ולשירה. אני מאוד אוהב את האלבום הזה וחושב שהוא יצירה בפני עצמה, אבל באיזה שהוא מקום, אני אוהב את ההתפתחות של גריימס מאמן שמתחבא מאחורי הפקות אפלוליות ויוצא כזמרת אדג'ית עם נושאים לדבר עליהם ודברים לשיר עליהם. גריימס של היום היא כיפית יותר, גריימס של היום היא צבעונית וחופשיה יותר, ואני מקווה שבאמת תמשיך להתפתח וליצור דברים מעניינים מאשר לחזור אחורה אל השורשים ולנבור לשווא. אני אשמח לאלבום כמו Visions, אבל אשמח שיהיה בו את הטוויסט המעניין שאימצה לעצמה בשנתיים האחרונות. הטוויסט הפופי והחופשי יותר. החצוף וזה שיוצא יותר מהמסגרת ומהמקום הנוח. אני סומך עליה.

גריימס בקליפ Genesis סינגל הבכורה מ- Visions

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה