יום חמישי, 26 בינואר 2017

תכירו את TAL


Image may contain: 1 person, closeup and text
איזה כיף לראות נציגויות שנולדו בישראל ועושים לנו כל כך הרבה כבוד וכיף בחול?

תכירו את TAL, נולדה בחדרה, ישראל וגדלה בצרפת. בת 27, והוציאה עד כה ארבעה אלבומים! הרביעי יצא באוקטובר האחרון וכבר מכר מעל 100,000 עותקים והיא רק ממשיכה לדהור! היא חתומה בוורנר, ומתנהל בימים אלו חוזה הקלטות בין לאומי עם לייבל בארה"ב. היא שיתפה פעולה בעבר עם שון פול, סיה, סלין דיון ופלו רידה, הערוץ יוטיוב שלה מכיל מעל ל-400 מיליון צפיות והחודש היא בדיוק שחררה את הקליפ לסינגל החדש שלה "Slow down the flow".


(השיר זמין להרצה בספוטיפיי, טיידל, אפל מיוזיק וזמין לקנייה באייטונס)


בקליפ נראת TAL רוקדת לצד רקדנים עם וויב אורבני לצלילי השיר שמביא לנו קצת אווירה של פופ-רגאי שכזה. סאונד שלגמרי הולך כרגע במיינסטרים, אבל עדיין היא מצליחה להביא את הטעם האישי פה וזה לגמרי נלקח בחשבון. היא, אגב, גם הפיקה את השיר (כמה כיף לראות נשים שלא מתחילות ומסיימות בלשיר בלבד). וזה הסינגל הבין-לאומי הראשון שלה.
כעת, היא מנסה לפרוץ את גבולות צרפת, ששם הפכה לכוכבת פופ גדולה בהתהוות, ונורא חזקה בתעשיית המוזיקה שם. כעת  היא רוצה לפנות אל העולם כולו. גלובאליות זה שם המחשק! והיא לא נראת כמו מישהי שתוותר בקלות.. 

אני חייב לומר שאני שומע את השיר הזה כבר פעם שלישית ברצף כרגע (זו לא פעם ראשונה שאני נחשף אליו) וכיף לי. השיר מדבר על להפיג את הלחץ ולהנות מהאושר ומהדברים המשמחים בחיינו. הוויב של השיר לגמרי מדבר מעצמו גם מבלי להקשיב למילים. מה שאני באמת אוהב בשיר זה שהוא אינו רפטטיבי. יש לו כן מבנה של שיר פופ עם בתים ופזמון שחוזר על עצמו, אבל הוא לגמרי מתפתח מעצמו. מתחיל באווירה דרמטית אל פזמון מתפרץ וכיפי. הסי פארט מחזיר אותנו לאווירה שמתפרצת שוב בפזמון שבא אחכ. אני כן חושב שזה שיר שצריך כמה שיותר חשיפה והוא הלהיט החדש שלנו. יש לו את כל מה שנדרש.. עבודה מצויינת ושיהיה המון בהצלחה ♥
את האמנית מייצג בישראל אביחי אסרף! לעמוד הפייסבוק שלו 
כתבו על טל כתבה במאקו שאתם מוזמנים לקרוא 
וכמובן, תוכלו לעקוב אחריה, ע"י לחיצה כאן שתוביל לעמוד הפייסבוק הרשמי שלה. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה