יום שבת, 11 במרץ 2017

צ'ארלי XCX במיקסטייפ חדש: Number 1 Angel

תוצאת תמונה עבור ‪CHARLI XCX‬‏
עטיפת המיקסטייפ


צ'ארלי XCX מחליטה לשחרר מיקסטייפ חדש בשם Number 1 Angel שמרכיב בתוכו עשרה שירים. לכל העשרה שירים האלו התקבצו שישהמגדולי התחום (PC מיוזיק) ועזרו להפיק את השירים. המפיק הראשי הוא A.G. Cock שהיה אחראי על חמישה רצועות. במקביל אליו, המפיק Sophie שעבד עם מדונה על Bitch i'm Madonna חובר אל צ'ארלי במיקסטייפ ומפיק שתי רצועות. בפרויקט הקודם, Vroom Vroom שיצא בפברואר הקודם, צ'ארלי התנסתה בסאונד חדש, שהוא בעצם היה ה- Baby החדש שלה. אותה התנסות בעיני גרמה לה להתפתח כאמן מוזיקלי וליצור את הפרויקט שהיא הוציאה כרגע. הפרויקטים אולי יתפסו כשונים מבחינת המוזיקה עצמה, אבל בעיני הם ההתפתחות אחד של השני.

תוצאת תמונה עבור ‪CHARLI XCX‬‏
Charli Xcx
נאמבר ואן אנג'ל לא מגובש כמו הפרויקט הקודם. אמנם הפרויקט הקודם כלל בתוכו ארבעה שירים, שהרבה יותר קל לפרויקט להתגבש כך כאלבום, אבל עדיין כתוצאה כללית המיקסטייפ מרגיש כאילו הוא יורה לכל הכיוונים ואילו הפרויקט הקודם שהיה אלבום מקוצר הרגיש כאילו הוא בונה בסיס חזק ומבוסס יותר. בעיני אין בזה דבר רע, כי מיקסטייפ אמור להיות משוחרר יותר וחופשי יותר. אני חושב שמיקסטייפ צריך להיות ללא גבולות מבחינת קונספטים רעיונות וצלילים. לא יצא לי לשמוע יותר מדי מיקסטייפים כאלה חייב לציין, אבל הם כן אמורים להיות חופשיים יותר וזה ללא ספק ההרגשה שאני מקבל מנאמר ואן אנג'ל.
המיקסטייפ נפתח בשיר בשם Dreamer שמשתף בתוכו פרט לצ'ארלי גם את Rye שזו זמרת בריטית חדשה שמנסה לפרוץ ואת Starrah שזו מישהי שנכנסת חזק כרגע למיינסטרים ואף עזרה לכתוב את Needed me של ריהאנה. השיר עצמו נותן וייבים חזקים ממש של Vroom Vroom ומרגיש כמו ההמשך שלו, מאין גשר שנוצר מ- Vroom Vroom ל- Number 1 Angel. אני אוהב את זה כי זו גם הרצועה הראשונה באלבום והיא יוצרת מין אווירה כזו שמרגישה נכונה. אבל מייד לאחר מכן, השיר השני הוא שיר בשם Pull up בשיתוף פעולה עם זמרת בשם מו. שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא חושב שהשיר לא טוב, אבל אני כן חושב שהוא הכי עוף מוזר במיקסטייפ. זה בסדר. כמו שאמרתי, זה נכון להיות חופשיים במיקסטייפים ולירות לכל הכיוונים מבלי ליצור משהו מגובש ובררני מדי - השיר הזה הוא מד טמפו עם נגיעות רגאי אלקטרוני שזה שילוב לגמרי מעניין, ואני חייב לומר שאם ריהאנה הייתה מוציאה את השיר הזה בתקופת Talk That Talk הוא יכל להיות להיט גדול מהאלבום שלה, אבל לשאר השירים אין לו שום קשר. הוא הכי פרנדלי וחברותי מבין השאר, ולכן הוא מרגיש קצת שונה מהשאר. עלי בכל אופן הוא לא מהאהובים, אבל הוא כיפי ואני מחבב אותו מאוד.

תוצאת תמונה עבור ‪CHARLI XCX‬‏
צ'ארלי בטקס הגראמי האחרון 

המיקסטייפ הזה ממשיך להכיל שירים נהדרים כמו Roll with me בהפתקו הברורה של סופי, שיר פי סי קיצבי מהמצופים והמיוחלים ביותר בקרב המעריצים שלה. שיר כיפי ברמות שאם הייתי צריך לבחור אחד מהמיקסטייפ שצריך לצאת לו קליפ זה זה ללא שום צל של ספק. נותן וייב צבעוני וכיפי וכמובן מתעסק בסאונד שאני נורא נורא אוהב. Blame it on you שמתחיל נורא נוקשה וקצת נותן אווירה אפלה כמו שירים נוספים מהאלבום, ואז מתפתח לפי סי קיצבי כמו Roll with me. ללא ספק תוצאה כיפית ומסקרנת. ILY2 שזה שיר פשוט כיפי וזורם. באמת.. אפילו אגיד פוטנציאלי. גם לו הייתי ממליץ לה להוציא קליפ, יכול להיות חביב האינטרנט לחודשים הקרובים. Babygirl גם הוא כיפי מאוד וזורם. משתלב יופי עם האווירה של השירים הלא אפלים של האלבום ונותן תחושה אוטופית ו-ורודה כזו. הזמרת שמתארחת בשיר, יופי (Uffie) עושה עבודה נהדרת.
אבל ההיי-לייטס באלבום הזה זה ללא ספק Drugs ו- White Roses. השיר Drugs כבר הספיק לקבל שבחים מ-Pitchfork ומארח בתוכו את הזמרת אברה, שביחד שתיהן יוצרות שיר מגה אפל ומרחף. הוויב מכשף והמילים ללא ספק קולעות. שתיהן יוצרות קונספט של אהבה שמרוב שהיא גדולה היא כבר כמו התמכרות לסמים, וזה פוגע, והן אוהבות את זה. כי כולנו אוהבים להרגיש מאוהבים, ולא יכולים להפסיק להיות מאוהבים גם כשאנחנו נפגעים, זו התמכרות. השיר מגה ממכר ואחד מהשירים היותר טובים שצ'ארלי עשתה נכון להיום. White Roses כמעריץ של צ'ארלי זו ללא ספק הרצועה הכי יפה וכנה שהיא עשתה אי פעם. הברקה סוחפת של בלאדה אלקטרונית מרעננת. משהו בו מרגש ונוגע למרות שאין שם יותר מדי הרבה לספר במילים, אבל הקול וההגשה שלה מספרים את הסיפור לבד. היא משווה את עצמה לורדים לבנים שנמצאים בשלג, שגם הוא לבן, ומבקשת מהאהוב שלה לעולם לא לתת לה ללכת. היא מתארת סיטואציה שבה היא קופאת ברגע שבו היא מורידה את הבגדים שלה במיטה ונותנת לו את כל כולה. האפקטים הנכונים בקול שלה הופכים את השיר הזה למאסטרפיס.
את המיקסטייפ היא בוחרת לסיים עם Lipgloss, שנותן ללא ספק טעם של עוד. אחת מההפקות היותר כיפיות וטובות באלבום. כיוון שאני ממש אבל ממש אוהב. השיר עצמו בפזמון נשמע כמו משחק מחשב, ואני מת על זה. גם בגלל הדואט עם Cupcakke, ראפרית צעירה וחדשה עם המון חוצפה וגסות רוח וגם בגלל ההפקה הענקית של השיר. אני חייב להיות כנה ולומר שאני אוהב את קאפקייק, אבל בעיני היא לא הכי נכונה בשיר הזה. השילוב בין שתיהן הוא טוב, אבל בשיר הזה ספציפית מרגיש כאילו קאפקייק לא מצליחה להשתלב טוב כמו שהיה צריך להיות. השיר אלקטרוני וקצבי מאוד, עם אלמנטים ברורים שיושבים מדוייק על צ'ארלי בפזמונים, ומאידך קאפקייק נכנסת עם הבתים המאוד דומיננטים שלה, דומיננטים מדי הייתי אומר, שהופכים את השיר הזה לקצת דו קוטבי במובן הלא נכון של המילה. לא הייתי אומר חבל, כי אני כן נהנה מהשיר הזה ואוהב אותו, אבל אני כן הייתי רוצה ממש גרסת סולו של צ'ארלי על השיר הזה, כי הוא מתאים לה ברמות מטורפות והיה מעניין אותי לראות מה היא הייתה יכולה להביא בבתים במקום קאפקייק. משבח ממש את ה-C PART של השיר, קטעים אדירים.

אז המיקסטייפ אחרי תקופה ארוכה של ציפיה סוף סוף כאן. יכול להישבע שהייתי יושב פעם ביום בטוייטר לפחות ונכנס לראות אם יש חדש בנוגע למיקסטייפ בחודשים האחרונים. כל הופעה, כל ידיעה, כל דיבור של צ'ארלי או של עמודי המעריצים שלה על המיקסטייפ היה זהב בשבילי. כרגע אני מטורף על המיקסטייפ. נותן לשירים להמשיך לגדול עלי ונותן לעצמי להמשיך לגלות מחדש את המיקסטייפ. היא ללא ספק שחקה אותה. וללא ספק כיף לי להמשיך להעריץ אמנית פופ שלוקחת את הכל לרמה אחת קדימה, מתנסה בדברים חדשים וכל כך אלסטית בבחירות המוזיקליות שלה, שבסופו של דבר האלסטיות הזו יוצרת גם פירות בשלים ויפים, וזה לא דבר מובן מאיליו כיום. כל השירים זמינים לסטרים בשירותי הסטרים, לקנייה דיגיטלית ובעמוד ה-VEVO הרשמי שלה לשמיעה חינמית. לכניסה. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה