יום שבת, 21 ביולי 2018

תגלית השנה שלי עד כה: אליס


Image result for alicemusic instagram

תכירו את אליס, זמרת פופ חדשה שהוציאה את הסינגל החדש שלה "Heartbreak Hotel" והצליחה לכבוש אותי משמיעה ראשונה. הקליפ יצא קצת זמן אחכ, את האמת בימים האחרונים. חיכיתי לו גם כי כבר הייתי בשלבי התמכרות לשיר וגם כי היא דאגה לתת אחלה טיזרים בחשבון האינסטגרם שלה שגרמו לי לפתח ציפיות חזקות
אם לומר את האמת בדכ הציפיות שלי מאוד קיצוניות כלפי דברים שאני אוהב, ובאמת שהיו לי ציפיות בשמיים, ועם הקליפ החדש אפילו אותי היא הצליחה להפתיע. סופר קולע ומדוייק.

מלון הלבבות השבורים מרגיש כמו המנון פופ של תחילת שנות ה-2000 שמצליח איך שהוא גם לקלוע לסאונד הקיים על אף שהוא די שונה מאז. מאין שילוב משודרג של המיטב מכל תקופה. גרסה משולבת של בריטני ספירס ושל ג'סיקה סימפסון. למען האמת, אם בריטני הייתה מוציאה את השיר הזה בזמנו ואפילו עכשיו , השיר היה סופר מצליח והופך למשהו דומיננטי בקריירה שלה. למה? כי יש בו הכל. יש בו את הפופ, ואת הכמיהה לפופ שמתעצמת משמיעה לשמיעה. יש בו את התחכום שיש בשירי הפופ האיכותיים הכוללים משחקי קולות, משחקי קצב, משחקי קליטות ומשחקי הגשות. יש בו עניין ויש בו חיים. הקליפ שאני רוצה לחזור אליו, שכמשל התרנגול והביצה, אני לא יודע אם הקליפ תפור בשביל השיר או השיר בשביל הקליפ, והצורה שבה הוא בנוי - של על פניו שיר פופ רגיל אבל עבורי זו מחווה ענקית להגיש שיר פופ כזה ב-2018 שהוא נקי מתחסיסים ומרגיש נקי ונאמן למקור.

Image result for alicemusic instagram


אליס ללא ספק תגלית השנה האישית שלי עד כה, ואין שמח ממני על מוזיקת פופ טובה ועממית (במובן הטוב שבמילה) שלא מתביישת לחזור אל השורשים שלה ולתעל אותם אל משהו חדשני ומרענן. אני לגמרי בונה עליה, ועל חומרים עתידיים שלה. אני לגמרי מאמין בה, ויודע שברוח הזו היא תוכל לכבוש הרבה אנשים.. גם אם הפופ כיום לא השיא במיינסטרים. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה