כיום, דלף דמו, אמיתי, שונה מהקודמים שהיו באיכויות גרועות על גבול המזוייפות, של בריטני וגאגא, ל-Telephone, כנראה בתקופה שבין Circus (האלבום הקודם קודם של בריטני) לבין The fame monster (ההרחבה לאלבום הראשון של גאגא ששם השיר נמצא) פייר? זה דמו, אז זה נשמע קצת מבולגן, לא ברור, לא מספיק דומיננטי - אבל אם תתייחסו לשיר הזה כדמו ורק תחשבו כמה טוב הוא היה יכול להיות בצורתו הסופית באלבומה של בריטני, ואולי עם גאגא עצמה, וכמה ליטוש פה וליטוש שם לדמו היה יכול להפוך את השיר לאחד הלהיטים הגדולים של העשור הקודם, האמנם? הסאונד האלקטרוני הוא משהו שנכנס מאוד חזק בשנים האחרונות, ובאותם שנים הוא בדיוק התפתח מחדש. אולי זה היה מוקדם מדי? או שבסופו של דבר השיר היה הופך ללהיט, מה שמצופה משתי כוכבות פופ גדולות כמו בריטני וגאגא? אין לדעת. אבל יש לתת שמיעה לדמו, שללא ספק נותן טוויסט קצת שונה ומעניין לגרסה הסופית עם ביונסה.
יום שלישי, 6 בינואר 2015
דלפה גרסה חדשה של Telephone של גאגא רק הפעם, עם בריטני!
כיום, דלף דמו, אמיתי, שונה מהקודמים שהיו באיכויות גרועות על גבול המזוייפות, של בריטני וגאגא, ל-Telephone, כנראה בתקופה שבין Circus (האלבום הקודם קודם של בריטני) לבין The fame monster (ההרחבה לאלבום הראשון של גאגא ששם השיר נמצא) פייר? זה דמו, אז זה נשמע קצת מבולגן, לא ברור, לא מספיק דומיננטי - אבל אם תתייחסו לשיר הזה כדמו ורק תחשבו כמה טוב הוא היה יכול להיות בצורתו הסופית באלבומה של בריטני, ואולי עם גאגא עצמה, וכמה ליטוש פה וליטוש שם לדמו היה יכול להפוך את השיר לאחד הלהיטים הגדולים של העשור הקודם, האמנם? הסאונד האלקטרוני הוא משהו שנכנס מאוד חזק בשנים האחרונות, ובאותם שנים הוא בדיוק התפתח מחדש. אולי זה היה מוקדם מדי? או שבסופו של דבר השיר היה הופך ללהיט, מה שמצופה משתי כוכבות פופ גדולות כמו בריטני וגאגא? אין לדעת. אבל יש לתת שמיעה לדמו, שללא ספק נותן טוויסט קצת שונה ומעניין לגרסה הסופית עם ביונסה.
תוויות:
בריטני ספירס
,
ליידי גאגא
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(
Atom
)
אין תגובות :
הוסף רשומת תגובה